Loading...
81 İLLİK CÜTLÜYÜ ÖLÜM AYIRDI

81 İLLİK CÜTLÜYÜ ÖLÜM AYIRDI

Loading...
81 304;LL304;K C220;TL220;Y220; 214;L220;M AYIRDI

81 İLLİK CÜTLÜYÜ ÖLÜM AYIRDI.

Guinness Rekorlar Kitabı'na Birtanya'nın ən uzun nikahı rekorduyla girməyə hazırlaşan cütlüyü ölüm ayırdı.

Britanyanın, rekorlar kitabına girməyə hazırlaşan, 81 il davam edən dünyanın uzun müddətli nikahı cütlükdən birinin ölməsi ilə sona çatdı.
Frank Milford onunla eyni yaşda olan arvadı Anitanın əlini tutaraq həyata gözlərini yumub.
1928-ci ildə həyatlarını birləşdirən və evil olduqları müddətdə Plymouthta yaşayan evlilərin iki uşağı 5 nəvəsi 7 kötükcəsi var.
Milford yaşasaydı fevral ayında evlilər Britaniyanın ən uzun müddətli evli olan ailəsi olaraq dünya rekordları kitabına girəcəklərdi. Guinness rekordlar kitabında, “ən uzun müddət evli qalan ailə” rekordu 1891-ci ildə cütlüklərdən birinin ölümü ilə sona çatan və 81 il 260 gün davam edən Thomas-Elizabeth Morgan cütlüyünə aid idi.
Rekordlar kitabına girən dünyanın ən uzun zaman evli qalan cütlükləri isə 1853-cü ildən 1940-cı ilə qədər evil qalan, hindistanlı Sir Temulji Bhicaji Narima ve Lady Narima cütlüyü olub
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

LARACROFT

6 Sentyabr 2009 17:19

Sitat: Rumeysa
Tanri bize de qismet etsin,maraqli melumat idi,Thanks

--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Rumeysa

5 Sentyabr 2009 19:22

Tanri bize de qismet etsin,maraqli melumat idi,Thanks

M_A_R_I_K

5 Sentyabr 2009 10:10

Azerbaycanda goren yoxduki:(?he Allah Rehmet elesin belay
--------------------
Əxlaqı tərbiyə edən ən nadir kitab – vicdandır.

Onunla tez – tez məsləhətləşmək lazımdır.!!!!

{---Eger istemirsense sirrini düşmenin bilsin, onda sirrini dostuna da deme.---}

Ronnie_7

5 Sentyabr 2009 01:35

81 il az deyil bunlar lap əsl sevgi ilə ölüblərki ruhları şaad olsun Allah rəhmər eləsin
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Qreqor Zamza

4 Sentyabr 2009 22:07

Sitat: DENTiS
Menden Sene yax$i oglan..Gel gor Senin omrunu nece curudecem


Mən elə bilirdim sız qızsınız.
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

DENTiS

4 Sentyabr 2009 22:04

Sitat: Sara
Ay coox super mende ele oglan axtariramm....omur çüretmeye............

Menden Sene yax$i oglan..Gel gor Senin omrunu nece curudecem feel

Sara

4 Sentyabr 2009 21:30

Ay coox super mende ele oglan axtariramm....omur çüretmeye............

DREAMY_GIRL

4 Sentyabr 2009 21:05

ne gozel xeber idi miti kas butun insanlar bele mehriban olydilar
bu xebere gore sene5+

Afrodita

4 Sentyabr 2009 21:03

Aydaaa.81 il.Indiki sevgililer ama hec 81 gun de doze bilmirler bir-birlerine.Tesekkur Midhet xebere gore.

Vanessa

4 Sentyabr 2009 19:32

tewekkurler Mitiwka xebere gore ama indi bele deyil

Paris

4 Sentyabr 2009 17:20

Sag ol Hasanzade. Esil saf sevgi.

nepasluwnaya

4 Sentyabr 2009 16:48

81 İLLİK CÜTLÜYÜ ÖLÜM AYIRDI.----------OLUM KIMLERI AYIRMAYIBKI BUNLARI DA AYIRMASIN........EHHHHHHH
--------------------

В воздухе есть что-то такое
Что не дает помнить плохое:))

seva105

4 Sentyabr 2009 16:28

Xeberim var idi

YERAZGIRL