Loading...
Bakıda yeni yeraltı piyada keçidinin tikintisinə başlanıb [FOTO]

Bakıda yeni yeraltı piyada keçidinin tikintisinə başlanıb [FOTO]

Loading...

Azərbaycan Nəqliyyat Nazirliyi yanında "Azəryolservis" SC Heydər Əliyev prospektində, "Şəfa" stadionunun qarşısında yerüstü piyada keçidinin tikintisini gələn il başa çatdırmağı planlaşdırır. Bu barədə cümə axşamı Trend-ə SC-dən məlumat verilib.

 

Məlumata görə, yeni yerüstü keçid çərçivəsində işlərə yenicə başlanıb və hazırda kommunikasiyanın köçürülməsi həyata keçirilir.

 

"Keçidin istismara verilməsinin dəqiq tarixi barədə danışmaq çətindir. Bu, hava şəraitindən asılı olacaq. Lakin gələn il ərzində işlər tamamilə başa çatdırılacaq", - "Azəryolservis"dən deyiblər.

 

Yeni keçidin uzunluğu 138 metr, eni 6 metr və hündürlüyü 5,5 metrdir. Keçidin iki çıxışı "Şəfa" stadionunun yaxınlığında, digər ikisi isə prospektin qarşı tərəfində yerləşəcək.

 

 

Bakıda yeni yeraltı piyada keçidinin tikintisinə başlanıb [FOTO]

 

Bakıda yeni yeraltı piyada keçidinin tikintisinə başlanıb [FOTO]

 

Bakıda yeni yeraltı piyada keçidinin tikintisinə başlanıb [FOTO]

 

Bakıda yeni yeraltı piyada keçidinin tikintisinə başlanıb [FOTO]

 

Bakıda yeni yeraltı piyada keçidinin tikintisinə başlanıb [FOTO]

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Sebishko

1 Aprel 2012 02:43

Lap yaxşı əla xəbərdir.
--------------------
<3<3<3<3<3

super_emocka

19 Noyabr 2011 13:48

beli

Ms-Sh

18 Noyabr 2011 16:44

good

Angel

18 Noyabr 2011 13:46

bilirdim

settar

18 Noyabr 2011 13:35

Lap yaxsi

Dandoline

18 Noyabr 2011 09:37

Tikə-tikə gedirlər ee eləcənə..Heç vaxt da başladıqları işi vaxtında, layihədə göstərildiyi kimi və keyfiyyətli surətdə başa çatdırmırlar..
Dünən Bayılda milləti qoyublar yolda, heç vicdanları da sızlamayıb..
angry

Ferhad Tagiyev

18 Noyabr 2011 01:08

know yaxsidi

FLOR

17 Noyabr 2011 23:56

vallah bu kecidlerde menim basim uje firlanir ... ne qweder kecid olar evveller 10 deq catdigim yere indi 30 deq catiram zulmdu

J_LADY

17 Noyabr 2011 23:40

Ele gorunuw olaraq da qalacaq,hec kim minmez:))Bizde bele tikililer ancaq baxmaq ucundur yoo
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

miskaa

17 Noyabr 2011 23:11

hacandan yeralti kecid yolun ustunde havada tikilir men helem gormemisem elesini

MACUTA

17 Noyabr 2011 22:53

mən başa düşmədim yerüstü olacaq yoxsa yeraltı.xəbərin adı bir cürdü,özü bir başqa cür.
--------------------
Eyni dili danışanlar deyil, eyni duyğuları paylaşanlar anlaşa bilərlər ... { Hz. ƏLİ }

Tatli cadi

17 Noyabr 2011 22:16

lap gozel ela xeberdi.

MisSayka

17 Noyabr 2011 20:55

mənim oxuduğum litseyim o tərəfələrdə idi..ayy o yolu keçəndə deyirdim bidəfə maşın pis vuracay məni)) bidəfə onsuz elə olacağdı yaxşıki tez ayıldım.) qutardım indi ağıllarna gəldi əhh
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur