Fon yüklənir...
Загрузка...

Sonunda Sübut Edildi!

Загрузка...
Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Загрузка...

ŞƏRHLƏR

❃FloRal❃

21 İyun 2013 21:37

Her kes ferqlidir,yeni ,her kes bu qaydaya tabe deyil
--------------------

***
❃❃❃

***

Smiler

26 Mart 2013 17:59

ALLLAHA sukur subut edilib

ღ SuPPeR ღ

25 Oktyabr 2012 19:38

Sitat: ASHKSIZ_PRENS
əgər bir kişi bir qadın tərəfindən "seçilmişsə" digər qadınlar, bu kişidə "bir şey" olduğunu düşünür. Bir qadının bir kişini seçməsi, digər qadınlardan tərəfindən "Bu kişi subaylardan daha qiymətli" hissi yaradır.
Mentiqlidi

ozune guvenen qadin kisisini basqalarina qapdirmaz!

ulduz

3 Dekabr 2011 18:34

mencede

Tatli cadi

19 Avqust 2011 22:20

movzu xosuma gelmedi ayibdi

Mr.Sparrow

22 Mart 2011 18:32

Oxumadim sagol Kamil.

aska387

19 Oktyabr 2010 16:11

anlamadim niye bele cvb alindigini mence eksidir!!!

cool girl

29 Avqust 2009 12:17

mencede beledi.

DENTiS

26 Avqust 2009 01:36

sos

ayinka1212

21 Avqust 2009 14:55

Bos sohbetdi meni shexsen evli kisi maraqlandirmir eksine elesine hec baxmaram da cunki menim vicdanim oteri hislerden dah gucludu insanda agil da yaxsidi da
Menim sevdiyim kisi menim erim olmalidi vesslam
basqasina baxmaram da

Joymiya

20 Avqust 2009 16:46

am

elvin005

20 Avqust 2009 15:38

Maraqlidi!

Esger_medetov

19 Avqust 2009 21:43

Esil esger movzusudur fellow

Gunay___93

17 Avqust 2009 22:31

movzu hech xoshuma gelmedi. fellow

DENTiS

16 Avqust 2009 01:43

[center]T$K-ler[/center]

Vanessa

15 Avqust 2009 18:25

Sitat: LARACROFT
Bu xəbər başqalarına maraqlı gələ bilər ama mənim xoşuma gəlmədi.Başqalarının da fikirlərinə hörmətlə yanaşıram.
Yenə də xəbərə görə çox sağ ol.

bee

letish

15 Avqust 2009 16:55

maraqlidi,ve ayrica mence de duzdu,bele seylere cox rast gelmek olur..... tesekkurler xebere gore wink

ASHKSIZ_PRENS

15 Avqust 2009 11:56

əgər bir kişi bir qadın tərəfindən "seçilmişsə" digər qadınlar, bu kişidə "bir şey" olduğunu düşünür. Bir qadının bir kişini seçməsi, digər qadınlardan tərəfindən "Bu kişi subaylardan daha qiymətli" hissi yaradır.
Mentiqlidi

Ruhsar

15 Avqust 2009 11:31

hmmm demek bele subut olunub

Emka_85

15 Avqust 2009 11:10

təşəkkürlər krasavçik
--------------------
Dünyada heç kimə güvənmə.Çünki Ağ gülün kölgəsi qaradır

nepasluwnaya

15 Avqust 2009 00:22

Krasav4ik,
sorry.....
--------------------

В воздухе есть что-то такое
Что не дает помнить плохое:))

DeadDoll

15 Avqust 2009 00:16

hmmmmm

Krasav4ik

15 Avqust 2009 00:13

Sitat: PuNKa
PuNKa

Mənim fərqli Garfieldım əsəbləşmə))
Sitat: unut getsin
belke bawqa movzu?.....niye qadinlarla kiwileri muqayise edirsen?axi bu sonu olmayan bir spora getirib cixarir....sene yarawdirmadim...xetrine deymesin...

Özünüzü gülünc vəziyyətə salmayın.

Dj KaMiL

15 Avqust 2009 00:09

Sitat: unut getsin
belke bawqa movzu?.....niye qadinlarla kiwileri muqayise edirsen?


burda müqayisə görmədim mən. xəbəri oxumamış söz yazmıyın. bu xəbər qadınlara aiddi, onların xasiyyətinnən xəbər verir

Estela

15 Avqust 2009 00:09

Sitat: Krasav4ik
Bu xəbərin şəklinə baxıb danışırsınız?

sadəcə zarafat elədim bu qədər abartacağını bilsəydim heç yazmazdım!!Hər xəbərə hörmətim var isdiyir 18+ olsun isdiyir lap tərbiyəsiz.Çünki nəzərə alıram ki o xəbərləri də bəyənən və oxuyan userler var.O şərhi isə tamıilə zarafat mənasında yazmışdım!

nepasluwnaya

15 Avqust 2009 00:07

belke bawqa movzu?.....niye qadinlarla kiwileri muqayise edirsen?axi bu sonu olmayan bir spora getirib cixarir....sene yarawdirmadim...xetrine deymesin...
--------------------

В воздухе есть что-то такое
Что не дает помнить плохое:))

Lineage

15 Avqust 2009 00:06

m... Maqralı yazmısan yeri var!

Dj KaMiL

15 Avqust 2009 00:05

Krasav4ikin çox üstünə düşməyin, aradabir məndə də olur belə xəbərlər )) ama burda etikadan kənar xəbər yoxdu

music_is_my_world

15 Avqust 2009 00:03

Sitat: Krasav4ik
Nədənsə belə xəbərlər sənnən çıxıreee wink

Sitat: Krasav4ik
Krasavcik hərdən gözəl xəbər hazırlayırsan,hərdən yox.Bu xəbər başqalarına maraqlı gələ bilər ama mənim xoşuma gəlmədi.

tamamile raziyam

Krasav4ik

14 Avqust 2009 23:59

Sitat: PuNKa
Nədənsə belə xəbərlər sənnən çıxıreee wink

Sitat: LARACROFT
Razıyam sənlə.Krasavcik hərdən gözəl xəbər hazırlayırsan,hərdən yox.Bu xəbər başqalarına maraqlı gələ bilər ama mənim xoşuma gəlmədi.

Bu xəbərin şəklinə baxıb danışırsınız? Məlumatıda oxuyun. Mən bu cür mövzular qoyuram amma özümdən yaratmıramki alimlərdən olan məlumatları yadaki sorgu neticelerini sizinle bolusurem.
loading...
Загрузка...