Loading...
ŞOK! 16 yaşlı oğlan cinsini dəyişərək qız oldu [FOTO]

ŞOK! 16 yaşlı oğlan cinsini dəyişərək qız oldu [FOTO]

Loading...

İngiltərədə yaşayan yeniyetmə illərdi ki, cinsini dəyişmək istəyirdi. O, oğlan olsa da, özünü qız kimi hiss edir və qız olacağı günü arzulayırdı. Ad günündə də anası ona bu "hədiyyə"ni etdi.

 

Cek Qrin 4 yaşından bəri qız olmağı arzuladığını söyləyib.

 

6 yaşında anası Syuziyə "əməliyyat olunaraq qıza çevrilmək istəyirəm" söylədiyini vurğulayan Cek sözlərinə belə davam edib: "Oğlan olduğuma görə özümə nifrət edirdim. Məktəbə gedəndə geyindiyim forma ürəyimi bulandırırdı. Eva qayıdan kimi paltarımı dəyişir, don geyinirdim".

 

4 övlad anası Syuzi Qrin isə deyir ki, Cekin problemləri onu çox narahat edirdi."Digər üç oğlumdan fərqli olaraq, Cek qız kimi davranır, qız olmaq istədiyini israrla söyləyirdi. Qardaşları futbol oynayıb qızlardan danışanda Cek "Barbie" gəlinciyi ilə əylənirdi", - Syuzi deyib.

 

11 yaşı olanda isə Cek bütün sinif yoldaşlarıa elektron poçtla yolladığı məktubda yazmışdı: "Mən, içində bir qızın həbs olunduğu oğlan vücuduna malik insanam".

 

Bundan sonra anası məktəbin direktoru ilə danışdı, Cek saçlarını uzatmağa başladı. Amma sinif yoldaşları ona lağ edir, "murdar qız-oğlan" deyərək döyürdülər.

 

5 dəfə intihar etməyə çalışan Ceki sonucda amerikalı plastik cərrah əməliyyat etməyə razılıq verib.ABŞ-dakı klinikada qıza çevrilmək üçün hormonal preparatlar qəbul edən Cek 16 yaşı tamam olan gündə əməliyyat olundu və qıza çevrildi.

 

Onun cinsinin dəyişdirilməsi əməliyyatına görə anası Syuzi 28 min funt-sterlinq ödəyib.

 

"İndi bəxtəvərəm. Müğənni olmaq istəyirəm", - sabiq Cek, indiki Ceki deyib.

 

 

ŞOK! 16 yaşlı oğlan cinsini dəyişərək qız oldu [FOTO]

 

ŞOK! 16 yaşlı oğlan cinsini dəyişərək qız oldu [FOTO]

 

ŞOK! 16 yaşlı oğlan cinsini dəyişərək qız oldu [FOTO]

 

ŞOK! 16 yaşlı oğlan cinsini dəyişərək qız oldu [FOTO]

 

ŞOK! 16 yaşlı oğlan cinsini dəyişərək qız oldu [FOTO]

 

ŞOK! 16 yaşlı oğlan cinsini dəyişərək qız oldu [FOTO]

 

ŞOK! 16 yaşlı oğlan cinsini dəyişərək qız oldu [FOTO]

 

MİLLİ.AZ

 

Xahiş olunur rəylərinizdə təhqirə yol verməyin.

 

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

belieber_nara

10 Yanvar 2014 18:44

allah bu qizaaae yox bu ogana bu da dusmur allahim bu bendene yardim et

delya

23 May 2012 22:45

tfuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uzuveeeeeeeeeeeeee seeeeeeeeeeninnnnnnnnn eh

anonimka

14 Yanvar 2012 22:14

aydaaaaaaaa bu dunyada ne qeder alcaq insanlar variymiseeeeeeeeeeeeee:
((((((

milcek

29 Noyabr 2011 13:07

ala gijdillaxdiki bu

qara07

29 Oktyabr 2011 10:51

dogurdan agili yoxduda

esnad

28 Oktyabr 2011 20:29

Hmmmm ne deyim Allah bilen meslehetdir what

AnGeLiCe

26 Oktyabr 2011 22:36

burda geyri adi hecne yoxdu...beyem qiz olmaq utanc verici bir weydi????men bunu alqiwlayiram...oglan aciq aydain bunu tam 6yawindan deyib,,yani sonradan duwunmeyib...kim nece isteyir ele ola biler... cheers

Tatli cadi

26 Oktyabr 2011 20:21

yeriyox

elecTroSh0k

26 Oktyabr 2011 20:15

Xmm...Söz taPmıram!! unknown

LEROY

26 Oktyabr 2011 15:39

EGER O OZUNU QADIN KIMI YAXSHI HISS EDIRSE QOY OLSUN ,BU ONUN OZ HAQQIDI.
HAMI OZ ISTEDIYI KIMI YASHAMAQ ISTEYIR

MASTER-SAN

26 Oktyabr 2011 14:49

Sitat: Callipso
doğurdan da kişilərin nə yaxşı bəhanəsi var....depressiyaya düşən kimi, 1az çətinlik olan kimi o saat içki. tipa bu dərdlidi. ama qadın.......yazıq qızla rneynəsin onda? tutaq ki, mənim 1dərdim var, meymiyim? içki içmirəm axı....necə unudum probıemi? kişilər əslində daha zəif məxluqlardı belə baxanda....şübhəsiz hamıdan söhbət getmir,yenə deyirem..

Qizlarda derdelri olanda narkotuike bawlayirlarda monixura nebilim ag qara bawlayirlar cekemey :())xaxaxa olduem gulemkden zaraft edirem tebiiki .Men ne bilim neyleyirler .Men dedimki he kiwler icir lakin en olsun menim qardawimin ozu ne icir ne cekir derdide olanda day bilmirem neyleyir belked eoda gedir mala otruru narkatik zad cekir :))Xaxa
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

_DecelkA_

26 Oktyabr 2011 14:44

Ne iseye biz qadinlar onsuzda kiwilere cox weyi subut etdire bilmirik:)) onlar her zaman duzduler,onlar her zaman derd qem icindediler ve.s ve.s
ne demek olare o zaman eziz bezi kiwilerimiz siz en yaxwisi ne evlenin dedeki yuk yiyesi olun:))

Callipso

26 Oktyabr 2011 14:39

doğurdan da kişilərin nə yaxşı bəhanəsi var....depressiyaya düşən kimi, 1az çətinlik olan kimi o saat içki. tipa bu dərdlidi. ama qadın.......yazıq qızla rneynəsin onda? tutaq ki, mənim 1dərdim var, meymiyim? içki içmirəm axı....necə unudum probıemi? kişilər əslində daha zəif məxluqlardı belə baxanda....şübhəsiz hamıdan söhbət getmir,yenə deyirem..

MASTER-SAN

26 Oktyabr 2011 14:39

Sitat: _DecelkA_
bunu anlamadim girmesemiydim?:))

yox sadec menim ayzdigima eks yazdiz yeni men bawwqa weyden daniwirdim siz abwqa weyden .Ne ise siz dediyiniz umumi idi qatiliram :))

Sitat: Dandoline
Mən yenə gəldim )))
Deyirəm qadın həyatın bütün zərbələrinə mətanətlə sinə gərə bilən bir varlıqdı..Kişi isə bir qədər çətinə düşən kimi başlayır ya içkiyə qurşanmağa, ya da başqa pis vərdişlərə..

Sen diyesen gedim kimdense oyerenib gelib yazirsane :))xaxa bunu size kim deyirki arvadlar butun cetinliklere sine gelir he ? Hecer ve Koroglunun xanimi olan Nigar xanidman daniwirsiz diyesen he .Bunlari anca qonlar edib .Indiki dovrun qizlari etmeyim bunu bilirsend eyeqinki .Indiki dovrun qizlari yolda geden ayaqlari dawa deyir vessalm faciye yaradirlar ooo dehwet oluire .Budu yadaki evd ebir wey olmamiw naxadi heyat yoldaiwna zeng vruu gelde bele wey oldu ne bilim ne oldu deye .Sende evli bir xanimsan sende olub demeki olamyib evde cuzi bir problem olan kimi naxadi yiogimisn heyat yoldawivi .niye sine gelde cetinliye onda zeng vurmada .Her kesin zo guvvesi var qadinin qadin kiwionin kiwi quvvesi var .Men dimirem qadinalrimiz ve qizlarimzi hecne etmirler edirler lakin gelin razilawinki biz kiwiler ve oglanlarin yuku siz qadinalrin ve qizlarin yukunden 10 defe coxdu .

Qaldiki kiwilerin icemyine ve s pis verdiwlerine .Biden kiwi aile uzerind eve oz uzerindede Qubar oynamaz .MEn bidne buan pis baxioram zode nece lazimdisa pis baxiram .Qaldiki icmeye men icmiwem .alkaw yox bezi ucuryumlarda olmwuam lakin insna beyni ehr zamn iwlekde olur ve durumdan cixir ..Yeqinki fikrimi izah ede bildim size..Ona qalsa qadinda cox wey edir kiwinin icki icmeyi onun yanidinda savab iwdi :))) setr alti dedim :))
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Callipso

26 Oktyabr 2011 14:30

ürəyim doludu sözlə, o qədər şey yaza bilərəm ki...ama heyf ki ki, vaxtım yoxdu(((( işliyirəm axı...indi vaxtım yoxdu ama mütləq yazacam buna şərh. Master-sana da izah edəcəm hamsını. mənim də bəzi razı olduğum nüanslar var, ama sən də razılaşacaqsan...Ama indiki zamanda yük daha çox qadınlara düşür deməklə tamamilə haqlıyam.bu hətta no comment-di
Hamını da tək özünlə müqayisə etmək düzgün deyil. istər Master san istər Dandoline. söhbət əksəriyyətdən gedir.....Master-sanın ev almağı da istisna haldır..

Dandoline

26 Oktyabr 2011 14:20

Sitat: MASTER-SAN
men bir aralar barda icki icen bir oglan olmuwam xeyatnetli sevgiden sonra bele bir heyata duwmuwdum . yeni insan her weraitda her ucurumdada olada biler ve en zirved eolada biler ..

Mən yenə gəldim )))
Deyirəm qadın həyatın bütün zərbələrinə mətanətlə sinə gərə bilən bir varlıqdı..Kişi isə bir qədər çətinə düşən kimi başlayır ya içkiyə qurşanmağa, ya da başqa pis vərdişlərə..

_DecelkA_

26 Oktyabr 2011 14:19

Sitat: MASTER-SAN
Sene bir sual verimde sen werhleri oxudun muzakireye girdin ilk once bunu deyinde:)

bunu anlamadim girmesemiydim?:))
Sitat: MASTER-SAN
Men umumi ve normallardan danwidim .Men handa bir olan weylerden danwimadim .En esasdia icmek deyirsizse men icen olmuwam .Meni yene diyirem burda Banudu .Lovelydu Ayten de bilirki yeni nalara danwimiwam heyatimdan men bir aralar barda icki icen bir oglan olmuwam xeyatnetli sevgiden sonra bele bir heyata duwmuwdum . yeni insan her weraitda her ucurumdada olada biler ve en zirved eolada biler ..

men sizi nezerde tutub demedim ki,icki icen fialn falan.sadece bir cox kiwilerimiz indiki qara gelmiw zemanemizde en asan yolu icmek ve ya aileni atib qacmaqda gorur.qaldi sohbetin normal ailenin gedmesinden
Sitat: _DecelkA_
normal yawanti suren aile indi cox azdi
qeyd etdiyim kimi indi cox azdi bu dediyiniz kimi aileler.demireme kiwilerin hamisi belede sadece ekseriyyeti beledi tessuf ki.tebii ki,her kesin duwmesi ve qalxmasi var bu normaldi.sadece duwenlerin bir coxu ele duwduyundede qalir bir caba ser etmir.bu her iki cinse aiddi.

MASTER-SAN

26 Oktyabr 2011 14:11

Sitat: _DecelkA_
Eee qurban olum guya ki,butun kiwiler bu qeder mesuliyyetli ve duwuncelidilere.cox zaman ele evde arvad kiwi iwlerini gorurde.normal yawanti suren aile indi cox azdi.her kes bir tike corek daliyca qaacir ve bununda ekseriyyeti qadinlar olur ki,uwalara gore.ele duwuncesiz,mesuliyyetsiz kiwiler varki,evden cixir ya Rusiyaya gedecek yadaki,bawlayacaq icmeye.

Sene bir sual verimde sen werhleri oxudun muzakireye girdin ilk once bunu deyinde:))) Men umumi ve normallardan danwidim .Men handa bir olan weylerden danwimadim .En esasdia icmek deyirsizse men icen olmuwam .Meni yene diyirem burda Banudu .Lovelydu Ayten de bilirki yeni nalara danwimiwam heyatimdan men bir aralar barda icki icen bir oglan olmuwam xeyatnetli sevgiden sonra bele bir heyata duwmuwdum . yeni insan her weraitda her ucurumdada olada biler ve en zirved eolada biler ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Dandoline

26 Oktyabr 2011 14:05

Sitat: MASTER-SAN
Senin bu sozu dmeyindede men semimiyyet gormedim vallah ..E

Elə qəşəng deyiblər ki )) Nə atam işləyirdi, nə anam..Təbii ki ehtiyac olmasa deməzlər..Amma ki, ehtiyac var idi..Özü də daha get nə iş olsa tap demirdilər, müəllimə ol deyirdilər,mən də olmadım ))) İşlədim, cehiz pulumun yarısını zülümlə düzəltdim..
Qadının yükü kişininkindən daha çoxdur deməkdə haqlıdı Callipso..İndiki zəmanədə bu həqiqətən də belədi..

_DecelkA_

26 Oktyabr 2011 14:03

MASTER-SAN,
Eee qurban olum guya ki,butun kiwiler bu qeder mesuliyyetli ve duwuncelidilere.cox zaman ele evde arvad kiwi iwlerini gorurde.normal yawanti suren aile indi cox azdi.her kes bir tike corek daliyca qaacir ve bununda ekseriyyeti qadinlar olur ki,uwalara gore.ele duwuncesiz,mesuliyyetsiz kiwiler varki,evden cixir ya Rusiyaya gedecek yadaki,bawlayacaq icmeye.

MASTER-SAN

26 Oktyabr 2011 13:44

Sitat: Dandoline
İnstitutu qurtaran kimi bu sözlər mənə də deyilib..Bütün şəhəri dolaşıb özümə iş axtarırdım..Ehtiyac pis şeydi..əgər bir ailənin oğlu yoxdursa, o ailənin qızları həm də oğul rolunu oynayır..Yuxarıda sadaladıqlarınızın əksəriyyətini biz də edirik..
Elə qəşəng deyirsiz ki, oğlan ev alır..Hansı oğlan ev alır ee indiki zəmanədə ?? Bununçün ya 40 yaşına gəlib çatmalısan ki, bir qədər pul yığa biləsən, ya atanın imkanı varsa o alır, ya ata evinə gətirirsən, ya da kirayə..

hanis oglan ev alir men ev almiwam .Meni taniyand abilirki icinide doldurmuwam qiizn cehizde men lazimd eyil demiwem ailemede ve qizdan cehizde goturmeyecem demiwem .Bunuda ancaq ozum etmiwem anamin ev atamin desteyi olmadan etmiwem axtarmiwam wanslarim olub duzgun deyerlendirmiwem ..Bunu hec bir wey ucun misal cekemdim haa meni duzgun bawa duwun ..Lakin Evde oglan yoxdusa hec bir ana ata gedib qizina demirki get axtar ozune iw taop dey bu sozu demir .Senin bu sozu dmeyindede men semimiyyet gormedim vallah ..Ehtiyac ve mezi istisnalardan sohbet getmedi normal oglan ve qizdan sohbet gedir yeniki normal yawayan ailelrden ehtiyac yeniki maddi ehtiyaci olan aillerden sohbet getmedi axi . Eger onlardanda sohbet getdise men senin yazini 70%ni dugun qebul; edirem biden qiz uwagina hec bir ana ata demzki get axtar ozune iwtap diye .
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Dandoline

26 Oktyabr 2011 13:37

MASTER-SAN,
Əsəbiləşməginən )))
Sitat: MASTER-SAN
evden bir etpik ged ozune iw tap deyrek

İnstitutu qurtaran kimi bu sözlər mənə də deyilib..Bütün şəhəri dolaşıb özümə iş axtarırdım..Ehtiyac pis şeydi..əgər bir ailənin oğlu yoxdursa, o ailənin qızları həm də oğul rolunu oynayır..Yuxarıda sadaladıqlarınızın əksəriyyətini biz də edirik..
Elə qəşəng deyirsiz ki, oğlan ev alır..Hansı oğlan ev alır ee indiki zəmanədə ?? Bununçün ya 40 yaşına gəlib çatmalısan ki, bir qədər pul yığa biləsən, ya atanın imkanı varsa o alır, ya ata evinə gətirirsən, ya da kirayə..

Ms-Sh

26 Oktyabr 2011 13:32

wukur bu gunume)))

ms_dynamite

26 Oktyabr 2011 13:23

heyif deyil oglan olmaq ?????? men oglan olsam hec vaxt qiz olmaq istemerem
--------------------
Bilərək qılmadığın Namaza "qəza" demə! Unutma bilərək maşının önünə atlayana "qəza" keçirtdi yox, "intihar" etdi deyirlər!

MASTER-SAN

26 Oktyabr 2011 13:22

Sitat: Callipso
oglan olmaqdan bəxtəvər şey var dünyada?????? ehh.....həyatda ən böyük arzum yenidən doğulub oğlan olmaqdı da...Kefdədi də oglanlar. axı indiki dünyada bütün yük qızların üzərinə düşür...Oğlan olmaqsa prosto bəxtəvərçilik....

ayda qizlar bele daniwda temiz eseblewiremde men .Ne yuk duwur uzerinize biden onu eyinde hec olmasa .Baxin izah edim qiz uwagi dunyay gelir .nazla qemze ile boyudulur . her isteyi olur .col uzu gormur cixandan 5 dene axranla yeni qardawla ata ile cixir ureyi isteyen yere gedir ve gelir ..Wert serbestlikdise ona bir soz demerem ... sonrada neyleyirsiz hecne sevdiyinuiz yadaki evden meslehet gorulen oglanla evlenib gedib gozel ve goycek bir evin xanimi olub oturub evinizde rahat yeyib icib dolanirsizda .Ve en xowbextcilikde ana olursuiz ve bu anin werenini olene kimide yawayirsiz ne cetinlik var .Heyat yoldawinizda qazanib getirib size ve uwaqlariniza baxir yaylarda tetlile ora bura gezmeykler zad budu qizlarin yuku biden semimi olsada soyleyinde..
indi gel oglana baxaq .Oglanlar dunyay goz acir .duzdu ona diqqet olur .Cox vaxti evde ata rehmete gedende oglanin ustune duwur yuk .Bacisi varsa bacini yerbeyer yeni ere vermeden evlenmeyen qardawlarimzida var ..Ata olen zmandan desri eylenmeyi dostlari iel gezmekleri bir yana atib gedir pul qaznamaga .bu bir qisim eger ata sagdisa 18 yawina catmiw oglan esgerliye gedir eziyyet cekir sonar gelir evden bir etpik ged ozune iw tap deyrek deyilir oglan .Hemin andan uej oglan heyatda olan butun yuku uzerine goturu .Ozune ev almaq heyat ve werait qurmaq .Anasina ve atasian baxmaq .Anasinin ev atasini ve gelecek heyat yoldawinin ev uwaqlarinin butun problemlerini helle etmek hamisi oglanin uzeruien duwur .En boyyuk cetinlik ise bilirsiz nedi Oglanin heyat yoldawi men bu weyi isteyirem gedek men bu paltari al deyende oglanin cibinde eger o pul yoxdus ave oz heyat yoldawina dey bilmirki pul yoxdu deyir heyatim gedek alaq seher deyib evden cixan oglan dunyada hansi yuku desen oz uzerine goturu bunu bilmirisiz hele bir agzinda bow bow danwiib qizlarin yuku coxdu deye danwiirsiz .Men sizin ucun muqaise etdim .biden abxinda kiminyuku coxdu Qizlarin ve oglanlarin he hec olmasa insafla danwiinda xaiw edirem ne geldi klaviyatutrraya yazmayin
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Callipso

26 Oktyabr 2011 13:09

oglan olmaqdan bəxtəvər şey var dünyada?????? ehh.....həyatda ən böyük arzum yenidən doğulub oğlan olmaqdı da...Kefdədi də oglanlar. axı indiki dünyada bütün yük qızların üzərinə düşür...Oğlan olmaqsa prosto bəxtəvərçilik....

Pink Angellll

26 Oktyabr 2011 12:58

haha know2

rovsen_99

26 Oktyabr 2011 12:56

allaha xos gelmeyen hereketdir bu.

MASTER-SAN

26 Oktyabr 2011 12:53

ayda qaziqlar olsun bele insanlar oglan olmaqdan ayxwi bir wey var beyem .Bele yerde deyiblere oglan boyuvu yere soxum .Burda bezi nauanslar var onda bu na gor hansi qoca arvadin cinsini qoyublar xaxa:))oldume gulmekden Bez uwaq nece dogacaq oooo boyuvu yere soxum ogul boyuvu :))
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Dandoline

26 Oktyabr 2011 12:21

5 dəfə intihar etməyə çalışan Cek

Yazıq..Düz edib məncə..Mən də oğlan olsam, özümü öldürərdim ))) Hayıf deyil bizim cinsimiz ?! love