Loading...
ermənistanı

ermənistanı "Eurovision"da Bakı ermənisi təmsil edə bilər

Loading...
ermənistanı "Eurovision"da Bakı ermənisi təmsil edə bilər
Gələn ilin may ayında Bakıda keçiriləcək "Eurovision" müsabiqəsində ermənistanı Amerikada-Los Ancelesdə yaşayan müğənni təmsil edə bilər. Lusiya Mun (Babayants) uşaqlığını və gənclik illərini Bakıda keçirib. "Azq" qəzetinin yazdığına görə, müğənninin həkim olan atası 1988-ci ildə Sumqayıt hadisələrindən sonra ailəsi ilə birlikdə ermənistana, Rusiyaya sonra isə ABŞ-a köçüb. Burada Lusiya Mun psixologiya üzrə təhsil alıb.
O, həmçinin "İrəvan" xorunda oxuyub, çox sayda musiqi proqramlarında iştirak edib. 2005-ci ildə "Armenian Music Awards" müsabiqəsinin qalibi olub. Son olaraq isə o, qondarma erməni soyqırımı haqqında mahnı ifa edib.

Nəşrin məlumatına görə, Lusiya David İondemanın ermənistanı "Eurovision 2012" müsabiqəsində təmsil etmək təklifini qəbul edib. İddiaya görə, o, müsabiqədə sevgi haqqında mahnı ifa edəcək.

Qeyd edək ki, bir müddət öncə ermənistan mətbuatı ölkənin gələn ilin may ayında Bakıda keçiriləcək "Eurovision" mahnı müsabiqəsində iştirak məsələsinin hələ həll olunmadığını yazmışdı. ermənistanın İctimai Teleradio Şurasının sədri Aleksan Arutyan Azərbaycanın təhlükəsizliyə verdiyi zəmanət erməni tərəfini qane etmədiyini və onların zəmanət üçün Avropa Yayım Şurasına müraciət etdiklərini bildirmişdilər.

Həmin xəbərdə ermənistanın müsabiqədə iştirak edib etməyəcəyi barədə yekun qərarın dekabr ayında qəbul ediləcəyi qeyd edilmişdi.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Mr.HəSəN

23 Fevral 2013 21:23

МУКАКАКАКАКАКАК

Sebishko

6 Aprel 2012 21:25

Ermənistan eurovisiona qatılmayacaq çünki onda o qədər curət nə gəzir.
--------------------
<3<3<3<3<3

Elninyo

6 Oktyabr 2011 18:27

Gelisinler bele xos gelib sefa getiribler onlari ele qarsilayacagiqki omur boyu yaddan cixartmayacaqlar bizede ele bu lazimdi haha

IRKAALIK

6 Oktyabr 2011 11:32

ermenistanda olseydi deqiq kriminal olaceydi,azerbaycanda inanmiram olsun.belede ki,burda ne var ki,gelsin oxusunda.bu yarismad, muharibe deyil.sadece isteyim ermenistan udmasin qetiiii!

E.C.N

6 Oktyabr 2011 02:05

Sitat: Gunay_oxatan
yigiwib daw qalag ederik cehennem olar


görək də ))))

Lektra

5 Oktyabr 2011 21:57

ewiiii ermenilerdida gorxular azerbaycana gelmeye haha day bilmilerki azerbaycanlilar it vuran deyil,neyse.hemiseki kimi ermeniler negundedi,bilmiler ne edelerki bakida yer tutalar ama caliwmasalar yaxwidi onsuzda bakidan elibow gedecekler)))))

səhra

5 Oktyabr 2011 21:40

Cehennem olsunlar eee Bakıda onlara yer yoxdur gun

Ferhad Tagiyev

5 Oktyabr 2011 20:47

Ermeniler gelse mutleq kriminal hadiseler olacaq

qara07

5 Oktyabr 2011 20:07

ne uznen gelirlere

elecTroSh0k

5 Oktyabr 2011 19:12

ermənilər bakıya gəlsə gırğın olacaq..

Ronnie_7

5 Oktyabr 2011 18:45

Sitat: settar
menim ucun de saxlayarsiz

Problem yoxdu)
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

settar

5 Oktyabr 2011 18:43

CLARA_22

Qalan ermeniler sizlikdi))


Ronnie_7

Bölüşərikdə gəlsələr)


menim ucun de saxlayarsiz

FLOR

5 Oktyabr 2011 18:07

en yaxsisi gelmesin , yoxsa alem deyecek bir birine

VeFaSi_EkSiK_YaRiM

5 Oktyabr 2011 17:23

OLMAZ MENCE !

Gunay_oxatan

5 Oktyabr 2011 17:20

yigiwib daw qalag ederik cehennem olar. yeriyox

Ronnie_7

5 Oktyabr 2011 16:38

Sitat: saYka_zaYka
helem gelen ile var..gorerik..

2012 dəqiqləşəcək
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

MisSayka

5 Oktyabr 2011 16:27

Sitat: Ronnie_7
Hələ dəqiq deyil bəli.

helem gelen ile var..gorerik..
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

Ronnie_7

5 Oktyabr 2011 15:43

Sitat: saYka_zaYka
bes bunlar otmenit elemiwdiler,dimiwdilerki gelmiycekler..noldu bes?!

Hələ dəqiq deyil bəli.
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

MisSayka

5 Oktyabr 2011 15:42

Sitat: Babydoll
Xəbərin adını anlamaq üçün bəlkə də 10 dəfə oxudum)

yes

bes bunlar otmenit elemiwdiler,dimiwdilerki gelmiycekler..noldu bes?! ewiii o sifet varsa geleceyler..eee indi hami yerinen duran diyecekki flan yerde azerbaycanda yawamiwam..indide yawayirlarda nolsunee...ehh duzelen deyildee
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

PooR_KinG

5 Oktyabr 2011 15:28

ne uznen gelecek...

Ronnie_7

5 Oktyabr 2011 15:22

Sitat: Babydoll
Xəbərin adını anlamaq üçün bəlkə də 10 dəfə oxudum)

İnanıram lol
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

AnGeLiCe

5 Oktyabr 2011 15:22

gelib sehnemizde Sumqayit menim vetenimdi,axi ne vaxtsa atam burda yawayib deyib Sumqayitida oz adlarina cixarmasalar yaxwidir....milletde uz vareee((( bb

Babydoll

5 Oktyabr 2011 15:21

Xəbərin adını anlamaq üçün bəlkə də 10 dəfə oxudum)
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

MEMMED_ZADE

5 Oktyabr 2011 15:21

qizi ele bil cirpib buraxiblar ki .......
mocking

_DecelkA_

5 Oktyabr 2011 15:12

Gelseler hec xow gelmiyecekler bunu bilirem.Geliwleri yox qayidiwlari maraqlidi mene goresen geldikleri kimi qayidma wanslari olaceymi? smile

Ronnie_7

5 Oktyabr 2011 15:07

CLARA_22
Qalan ermeniler sizlikdi))

Bölüşərikdə gəlsələr)
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Rosalia✿

5 Oktyabr 2011 15:02

Ronnie_7
Gəlsələr lap betəri olacaq məncə)


Bunun saçını özüm yolacam... )))
Qalanları ermeniler )))


Qalan ermeniler sizlikdi ))

Tatli cadi

5 Oktyabr 2011 15:00

ne uzden gelirler

Ronnie_7

5 Oktyabr 2011 14:54

Sitat: CLARA_22
Yaman qorxurlareeeeee..

Gəlsələr lap betəri olacaq məncə)
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Rosalia✿

5 Oktyabr 2011 14:47

Ermənistanın İctimai Teleradio Şurasının sədri Aleksan Arutyan Azərbaycanın təhlükəsizliyə verdiyi zəmanət erməni tərəfini qane etmədiyini və onların zəmanət üçün Avropa Yayım Şurasına müraciət etdiklərini bildirmişdilər.


Yaman qorxurlareeeeee..... haha