Loading...
Nokia

Nokia "ağıllı" telefonunu tanıdacaq

Loading...
Nokia "ağıllı" telefonunu tanıdacaq.

 

Dünyanın ən böyük cib telefonu istehsalçısı olan Nokia-nın üst səviyyə idarəçisi Stephen Elop, Helsinkidə qatıldığı bir texnologiya sərgisində yeni məhsulların Oktyabr sonunda tanıdılacağını söylədi.
"WP7 Mango" ağıllı telefonların, Londonda 26-27 Oktyabr arasında ediləcək olan Nokia Dünyasında görücüyə çıxması gözlənilir.
"Nokia Ace", 4,3 düymlük AMOLED ekrana və 1.4 GHz prosessora sahib olacaq.8 megapiksellik Carl Zeiss kamerayla təchiz edilmiş ağıllı telefon, 16GB yaddaşa sahibdir.
Eyni silsilədən çıxacaq olan "Nokia Sea Ray", bənzər xüsusiyyətlər daşıyır lakin daha kiçik bir ekrana (3.7 düym) sahibdir.
Daha fərdi xüsusiyyətlərə sahib "Nokia Sabre" isə 1.4 GHz prosessora, 3.7 düymlük LCD ekranına, 5 megapiksellik bir kameraya və 8GB-lıq bir yaddaşa sahib olacaq.Yeni Nokia, dəyişdirilə bilər qapaqlarıyla, istifadəçisinə fərqli vizual imkanlar təqdim edəcək.
Ağıllı telefon bazarında Apple və Samsungun gerisində qalan Nokianın telefon satışları da təxminən yüzdə 20 nisbətində düşmüş və şirkət, bu ilin ikinci rübündə 523 milyon dollar (368 milyon avro) zərərə uğradığını açıqlamışdı.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Ferhad Tagiyev

5 Oktyabr 2011 20:47

hmm ok baxaqda

elecTroSh0k

5 Oktyabr 2011 19:16

Sitat: Robert_Pattinson
Əla telefona oxşuyur)Həm həcminə,həmdə özəlliklərinə görə:)Videosuna baxdım youtubeda

Yeni Nokia, dəyişdirilə bilər qapaqlarıyla, istifadəçisinə fərqli vizual imkanlar təqdim edəcək.ideoa baxdım kamerası ləzzət elədi..

Mr_RoCCo

5 Oktyabr 2011 18:57

"Sea Ray"-in şəkillərini gördüm netdə, əla telefondu, almaq istərdim winked
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

settar

5 Oktyabr 2011 18:44

İstifadəçisi ağıllı olsun telefonda ağıllı olacaq)


he duz deyirsen

Gunay_oxatan

5 Oktyabr 2011 17:24

hamiya qismet. rose

VeFaSi_EkSiK_YaRiM

5 Oktyabr 2011 17:24

hmm melumata gore cox sagolun

MisSayka

5 Oktyabr 2011 15:37

mini kompdu helebil..hmm goreydee bizde dedelerin qiymetine qoyarlaar day))
--------------------
Başqalarının nə düşündüyünün mənim onlara "başqaları" dediyim müddətcə heç bir önəmi yoxdur

PooR_KinG

5 Oktyabr 2011 15:30

Nokianin "eşşeyi" ölüb ee.

Ronnie_7

5 Oktyabr 2011 15:11

İstifadəçisi ağıllı olsun telefonda ağıllı olacaq)
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Tatli cadi

5 Oktyabr 2011 15:04

tesekurler

pitbull1998

5 Oktyabr 2011 14:56

bb
--------------------

Səni Sevirəm

Rosalia✿

5 Oktyabr 2011 14:51

Robert_Pattinson
Sayende mende baxdm videosuna )))
Thanks!!

oLsem_bagisLa

5 Oktyabr 2011 14:45

teshekkurler

Babydoll

5 Oktyabr 2011 14:22

Pis də deyil yaxşı da deyil. Bir növ N9-a oxşuyur. Nə də olsa Nokiadı hər ikisi də)
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

Qreqor Zamza

5 Oktyabr 2011 14:10

Əla telefona oxşuyur)Həm həcminə,həmdə özəlliklərinə görə:)Videosuna baxdım youtubeda)http://www.youtube.com/watch?v=xMhSRyDSlWc
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев