Loading...
Dünyanın ən cavan nənəsi və babası

Dünyanın ən cavan nənəsi və babası

Loading...
Böyük Britaniyalı Sim Devis dünyanın ən cavan babasıdır. Belə ki, onun 29 yaşı var amma o, artıq baba olmaq sevincini yaşayıb. Onun qızı Tianın 14 yaşı var və anadır. Tia özü də anasının 15 yaşının tamam olmasına 1 ay qalmış doğulub. Onu da, körpəsini də həkimlər müəyyən müddətli müalicədən və lazımi çəkini yığandan sonra xilas edə biliblər. İndi isə Tia və körpəsi Qreysi anasıgildə yaşamaq məcburiyyətindədirlər. Çünki hələ məktəbi bitirmək lazımdır. Bizlərə isə yenicə doğulmuş körpəyə sadəcə, analı-atalı böyüsün demək qalır =)

 

Dünyanın ən cavan nənəsi və babası

 

Dünyanın ən cavan nənəsi və babası

 

Dünyanın ən cavan nənəsi və babası

 

Dünyanın ən cavan nənəsi və babası

 

Dünyanın ən cavan nənəsi və babası

Dünyanın ən cavan nənəsi və babası

 

Dünyanın ən cavan nənəsi və babası
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

bani

24 İyun 2012 19:49

çox tələsib bu yaşda ana olub həm özünə həmdə uşağının həyatını çürüdəcək ama nəysə olan-olub artıq

AİD777

29 May 2012 08:45

Bu da size avropa medeniyyeti))

Mr. Hasan

27 May 2012 23:17

ONDA BELE CXIIRI 40 YASINDA NETICESI OLACAQ

Sebishko

6 Aprel 2012 21:40

Bunların başı işləmir.O uşağa necə baxacaqlar.
--------------------
<3<3<3<3<3

SeniSensizSeven

4 Oktyabr 2011 09:44

maraqli idi

sporrow

26 Sentyabr 2011 09:23

i maraqlidi amma goresen sinif yoldaslari qiza pis baxmayacaqlar??. bes oglanin usaqi saxlamaqa evi ve pulu var??? ne
britaniyaya aid bir xeber de oxumusdum ki soya adinda bir qiz 12 yasinda lut sekiller cekdirib ve 15 yasinda hamiledi. BU LAP REKORD VURDU 14 YASINDA bomb
SENI OLESEN ELE bu

awka_2010

26 Sentyabr 2011 00:14

Kul bawdarina!!!!!

settar

25 Sentyabr 2011 23:00

maraqlidi

xanka

25 Sentyabr 2011 16:42

allah anali atali doyutsun

PooR_KinG

24 Sentyabr 2011 22:47

camaat geleceyi duwunur ee :)

sweet doll

24 Sentyabr 2011 21:27

Allah omur versin nene-babaya ).usagi da Allah saxlasin!amma qiz hec 14 yasinda olana oxsamir nea .boyuk gorsenir

DReaM

24 Sentyabr 2011 20:53

həə maraqlıdı lol

_DecelkA_

24 Sentyabr 2011 19:34

Uwagin atasinin nece yawi var bes?ayibdi soruwmasi eger uwaginda atasinin 14 yawi varsa uwaq ola biler ki?
Dehwetizm demekden bawka hecne tapa bilmedim demeye.ozu uwaqdi indi bunu nece boyudecek hemde zeif uwaqdiyee nece cuppuludu

FLOR

24 Sentyabr 2011 18:56

usaq ne eybecerdi ele mamasida ele bil 14 yasinda deyil 30 yasindadi

pitbull1998

24 Sentyabr 2011 18:54

mirtdi
--------------------

Səni Sevirəm

Radiohead

24 Sentyabr 2011 18:48

yazın ki aaaa dünyanın axırıdı :)
--------------------
Tüpürün bu torpağa rədd olun gedin

Ben tanrı olsam, kadınların tecavüz edilişini izleyecek kadar zavallı olmazdım

Hırsızlık yapmayın çünki hükumet rekabetden hoşlanmaz

Babydoll

24 Sentyabr 2011 18:42

Aaaa.Shoke oldum..14 yashinda ana olub ne var?Hara qachirsan?Daldan qovan var??Allahin semeleri..
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

WiLdBoY

24 Sentyabr 2011 18:14

Bu du Avropa?

SweeT DReaMS

24 Sentyabr 2011 18:12

aaa usaq cox eybecerdi j
hemde qizin ele bil hec 14 yaso yoxdu 25 yasinda gorukur

Ronnie_7

24 Sentyabr 2011 18:07

Ağlım kəsmədi..
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Cheburawka

24 Sentyabr 2011 17:57

Sitat: LARACROFT
Hər yaşın öz gözəlliyi var.14 yaşında ana olmaqdan daha çox oxumaq,dostlarınla əylənmək,yaşının gözəlliyini yaşamaq lazımdır.Ana olmağında öz yaşı var

yes
--------------------

Ürəyimi kimsə döyür, deyəsən hisslərimdi ...

elecTroSh0k

24 Sentyabr 2011 17:18

gızın atasının boyunu yerə soxum!!

LARACROFT

24 Sentyabr 2011 17:14

Hər yaşın öz gözəlliyi var.14 yaşında ana olmaqdan daha çox oxumaq,dostlarınla əylənmək,yaşının gözəlliyini yaşamaq lazımdır.Ana olmağında öz yaşı var
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Mr_RoCCo

24 Sentyabr 2011 17:04

Bu nə vaxtın xəbəridi, indi niyə qoyulub?! belay
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

MonO PolY

24 Sentyabr 2011 17:04

oglan qizdan nece balacadi belay neyse Allah xosbext elesin sm28
--------------------
New Age music

Yüz daha versen yüz uman yüzler bilirim.. Yokuşlara kardeş olan düzler bilirim ..Dünya öküzün üstünde derler ama; dünyanın üstünde nice öküzler bilirim !...

- Necip Fazıl Kısakürek

Farawka

24 Sentyabr 2011 17:02

Allah bilen meslehetdi amma bu yawda hec duzgun deyil...Twk

Ferhad Tagiyev

24 Sentyabr 2011 17:02

vay beee halal olsun =))