Loading...
ŞOK HADİSƏ! Bu binada cinlərin olduğu deyilir [video]

ŞOK HADİSƏ! Bu binada cinlərin olduğu deyilir [video]

Loading...
ŞOK HADİSƏ! Bu binada cinlərin olduğu deyilir [video]

Antaliyada
16 mənzildən ibarət binada cin pərilərin olduğu iddia edilir. Bu binadaki evləri nə satmaq, nədə kirayə vermək olur.

Binada cin və pərinin olduğuna inanan gənclər isə gecələri evlərin içərisində cin və pəriləri göstərə bilmək üçün gecə rejimli kameralarla çəkiliş edir. Etdikləri çəkilişləri isə ictimai paylaşma saytlarında paylaşır.

Altında bir marketlər zəncirinin şöbəsinin olduğu binanın mənzillərinin "cinli pərili" olduğu kimi öz-söhbətləri isə gedərək yayılır. Mağaza sahibi isə bu söz-söhbətlərin sadəcə bir uydurma olduğunu deyir.

9-cu sinif şagirdi İlyas Savaş ev haqqında pərili olduğuna dair ifadələr eşitdiyini ifadə edərək, "
Evdəki əşyaların öz-özünə hərəkət etdiyini söyləyirlər. Gecə insan skeleti görünürmüş. Gündüz çox bir şey olmur amma gecə insanlar qorxur" deyərkən, Halis Kayatepe (17) isə, "Binaya könənlər ertəsi gün evi tərk edirlər. Ən çox qalan bir həftə qalır. Müxtəlif söz-söhbətlər var. Binanın pərili cinli olduğunu söyləyirlər. Qapılar və pəncərələr öz-özünə açılıb-bağlanır deyə. Yataq otağında yatanın, hamam otağında oyandığına dair. Mən binanın içinə girmədim. Çünki qorxuram"deyə danışdı.



P.S: Bəs siz nə düşünürsünüz? Sizcə bu həqiqətdir yoxsa yox?
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

LeylaMemmedli

19 Aprel 2014 19:49

ola biler.hetta menim rastlawdigim bezi hadiseler olubdaa.

sporrow

28 Avqust 2011 13:05

men mara ucun bir gece orada dostlarimla qalmaq isterdim VALLAH MARAQLiDI girl cb

Gulka

25 İyul 2011 16:02

men inanmiram bele weylere angry
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

_DecelkA_

25 İyul 2011 12:59

hmm bele bele iwler no

Edman

25 İyul 2011 01:28

kimse orda gece binaya girib camaati qorxuzur. camaatda birin ustune bewin qoyub daniwir

homeproduction

25 İyul 2011 00:05

Varliqlarina inaniram lakin bu video haqqinda hec ne deye bilmerem. Subut olaraq hec olmasa video cekilisi olsaydi nese demek olardi. Bele danisiq haqqda hec ne demek olmaz. Uydurmada ola biler.

FLOR

24 İyul 2011 19:52

bos bir seydi cin min yoxdu ..

ceyda

24 İyul 2011 19:05

KURANI KERİMDE var cinler insanlardan önce yaratıldı ve bizden çok önce dünyada yaşamaya başladılar cinler yok demek kuranlar ters düşmek demektir bu cinli ev olayına gelince cinlerde insanlar gibidir aileleri yaşadıkları evkler var istedikleri insanada ALLAH izin verirse görünürler hatta biçok yerde duymuştum cinlerin olmadığı ev nerdeyse yok ve bizimle beraber yaşıyorlarmış ama eğer siz onları görmediyseniz ya size görünmek istemiyorlardır yada ALLAHU TEALA buna izin vermiyordurki size görünemiyorlardır

DReaM

24 İyul 2011 17:36

Sitat: BaKiNeCH
İnsan psixologiyası. Bu xəbəri gecə 12-də yerləşdirsəydim hərkəs müəyyən qədər inanacaqdı, gündüz 12 olduğu üçün hərkəs boş şey bildi)

məşhur psixoloqdan incilərrr =)
songena
aha tamamilə razıyam

MoNuElLa

24 İyul 2011 17:22

Sitat: LARACROFT
Aha 3hərflilər demək lazımdı.

lol
--------------------
Men Senin baxiwini sevdim....
Aglimi aparan,ureyimi isiden....♥



Son 1 gun..(

LARACROFT

24 İyul 2011 17:16

Sitat: MoNuElLa
Cinler barede daniwmaq bele qorxuludur......


Aha 3hərflilər demək lazımdı.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

MR.QARRI

24 İyul 2011 16:53

mən inanmıram................

sweet doll

24 İyul 2011 16:48

madam ki var,çəkib göstərsinlər,ele-belə dildə boş-boş danışmaqla heçkəs inanmayacaq onsuz

Emil

24 İyul 2011 16:41

İnsan psixologiyası. Bu xəbəri gecə 12-də yerləşdirsəydim hərkəs müəyyən qədər inanacaqdı, gündüz 12 olduğu üçün hərkəs boş şey bildi)
--------------------

To get away clean, you have play dirty.

LeiLa

24 İyul 2011 15:36

Ola biləR
AmmA kişi deyirki yoxdu
Lap ürəyim sıxıldı
bee
--------------------
Одно из самых обычных заблуждений состоит в том, чтобы считать людей добрыми, злыми, глупыми,
умными. Человек течет, и в нем есть все возможности: был глуп - стал умен, был зол - стал добр,
и наоборот. В этом величие человека. И из-за этого нельзя судить человека... Ты осудил, а он уже
другой.

DavorE

24 İyul 2011 15:20

ala cinler yaxsi oglanlardi oturub kecen defe cay zad icirdik mocking





I'm loved by some,hated by many,but wanted by many give_hea

MoNuElLa

24 İyul 2011 14:49

Cinler barede daniwmaq bele qorxuludur......
--------------------
Men Senin baxiwini sevdim....
Aglimi aparan,ureyimi isiden....♥



Son 1 gun..(

Lektra

24 İyul 2011 14:42

bu eve girsem oran yalniz ve yalniz meyitim cixar,yadaki omurluk deli olaram))))
Sitat: songena
CINLER MOVCUDDUR, QUR'ANI-KERIMDE DE DEYILIB BU HAGDA.

Aidan

24 İyul 2011 14:41

Yadıma bir nağıL düştü eyni bunun kimi=)
--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

elena

24 İyul 2011 14:14

Sitat: songena
CINLER MOVCUDDUR, QUR'ANI-KERIMDE DE DEYILIB BU HAGDA.

Men de bunu deyecekdim)
Burda bele daniwinca axwam girib ceksinler gorek o qapilari pencereleri bow-bow sohbet eliyirler smileYeke oglandi deyir axwam qorxduq iceri girmeye)10nefer yigiib gire bilmediler bunlar?!))

LiLLiDof

24 İyul 2011 13:30

Hadi Cnm=)
Hepsi PalavRa.

Gitarist

24 İyul 2011 13:18

Cinlərin olduğu mövcuddur amma bu evlərdə olması məncə qurulmadı )

T. Durden

24 İyul 2011 13:07

Boş-boş şeylərdi, biri deir "bəlkə də burda cinlər var", o biri eşidir digər qonşuya deir "burda cinlər vare deirlər", o da eşidir digər qonşuya artıq 100%`liklə deir ki "burda cinlər var!" =) bəlkədən dəqiqliyə doğru ağızdan-ağıza gedir, və la-la-la =)
Sitat: Mr_RoCCo
yəqin qapıların dibi boşalıb,küləydən öz-özünə açılır,dibini bərkidin yaxşı olacaq :D

Tez tikilən binalardandı lol

Babydoll

24 İyul 2011 12:59

Nagil dediyin bax budu ee.))
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

Songena

24 İyul 2011 12:59

CINLER MOVCUDDUR, QUR'ANI-KERIMDE DE DEYILIB BU HAGDA. KONKRET BU MOVZUYA GELDKDE ISE, BU SADECE GURULMUSH PLANDIR, OYUNDUR, EVE MUSHTERI CELB ETMEK MEGSEDILE ATILMISH ADDIMDIR. INSANLARIN BELE MOVZULARDA HESSA OLDUGUNU BILIRLER. OLA BILSIN KIMSE GORXUR, KIMLER UCUN BU TIP 'MISTIK' XARAKTER DASHIYAN EVLER CELBEDICI GORUNUR. ISTENILEN HALDA, MEN INANMADIM BU OLAYA.

D-e-V-i-L

24 İyul 2011 12:56

Bow weydi men inanmiram laughing

ideologiya