Fon yüklənir...
Загрузка...

Podyumda Namaz

Загрузка...
Podyumda Namaz!

Podyumda Namaz!

 

Podyumda Namaz!

 

Podyumda Namaz!


Podyumda Namaz!



Namaz nümayişdə də qılındı. Bir dini geyim firmasının 1000 adamın izlədiyi payız-qış kolleksiyasının təqdimatında manikenlər səhnədə namaz qıldı, dua etdi!

Türkiyədə namaz ilk dəfə bir nümayişdə bu cür göstərildi. Dini paltarları hazırlayan "Təkbir Geyim"in nümayişində üç kişi maniken ilahilər yoldaşlığında podiumda cənazə namazı qıldı.

Nümayişin baş qadın manikeni isə hərəkətli həyatı ilə tanınan Ece Gürsel oldu.

Min adam bu şounu izlədi.

Təsəttürə uyğun paltarlar çıxaran "Təkbir Geyim"in 2012 payız-Qış kolleksiyası İstanbul Yeşilköy WOW Oteldəki nümayişdə tanıdıldı. Nümayişi min qonaq izlədi.

Hər il olduğu kimi bu il də podiuma əvvəl təsəttür paltarlı manikenlər çıxdı. Təkbir Geyimin yeni çıxarmağa başladığı kişi paltarları da ilk dəfə bu nümayişdə tanıdıldı.

Загрузка...

ŞƏRHLƏR

Smiler

8 Avqust 2013 00:49

bu nedi basa dusmurem namazi laga qoyublar bunlar Allah hamisinin cezasini verecek

sporrow

3 Sentyabr 2011 12:24

MENCE DUZDEYILLLLL

ROMA79

5 İyul 2011 02:32

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Everything`s Ok )

4 İyul 2011 22:15

Bir az qəribədi,düzgünlükdən əlavə feel

HURREM-SULTAN

4 İyul 2011 21:35

allah qebul etsin inshallah!!![color=#006600][/color] girl_ang

_Bella_

4 İyul 2011 21:15

bele sey olar.geyimlerini ele bele gostere bilmezdiler.gerek ele qizlar herkesin qabaginda namaz qilsinlar. HEC DUZGUN IS DEYIL!
--------------------
Qarşına "ümidlə" bax, arxana "şükürlə", yuxarıya "imanla", ətrafına" hörmətlə"...

Duygu

4 İyul 2011 20:28

ne bilim ,şaşırdım...

Ayka Ronaldo

4 İyul 2011 18:55

Düzgün hərəkət deyil :)

MR.QARRI

4 İyul 2011 18:32

düzgün iş deyil məncə.......çünki dini belə tətbiq etmək olmaz...........

Gulka

4 İyul 2011 17:41

maraqlidi sorry
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

Aidan

4 İyul 2011 16:33

Podyum və Namaz? yoo
--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

D-e-V-i-L

4 İyul 2011 15:55

Sitat: Mr_RoCCo
güya nəsə qeyri adi bir şey eliyiblər də,düzgündü deyil onu deyə bilmərəm,ama heç də yaxşı fikir deyil..!

Tam senle Razi

_DOCTOR_

4 İyul 2011 15:42

BELKEDE ISLAMI TEBLIG ETMEK ISTIYIBLER COXMENALILIQ VAR BILMEK OLMAZ scratch_

elena

4 İyul 2011 14:50

Sitat: Dandoline
Təsəttür nədi ???

dindar xanimlarin xanimlarin bawlarina bagladiqlari orpek.

Dandoline

4 İyul 2011 14:47

Təsəttür nədi ??? belay
Məncə namazın təbliğində belə şeylər də öz rolunu oynaya bilər..Heç pis baxmıram.. unknown
Yox, əgər bəyənmədinizsə, onda gəlin yığışaq gedək Türkiyəyə qarşı cihada.. bully

sweet doll

4 İyul 2011 14:45

Sitat: QaRaCa
avikindəki qızı görsəm onu yeyəcəm....

smile ele bilirsen sene novbe catacaq? tongue birinci ozum yeyecem loveis fellow

Mr_RoCCo

4 İyul 2011 14:19

güya nəsə qeyri adi bir şey eliyiblər də,düzgündü deyil onu deyə bilmərəm,ama heç də yaxşı fikir deyil..!
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

sweet doll

4 İyul 2011 14:12

artiq namazdan geyimlerin numayiwi uchun istifade edirler dehwet angry hech duzgun deil!

elena

4 İyul 2011 14:12

Bilmirem ne derecede duzgundur bu.Yeqin ki din adamlarindan soruwub sonra edibler bunu.

mesi_16

4 İyul 2011 14:09

Maraqlı.Ama ne bilim namazı podyuma daşımaq bir az yaxşı deyil mence
loading...
Загрузка...