Loading...
Dünyanın ən uzun körpüsü bugün istifadəyə verildi [FOTOLAR]

Dünyanın ən uzun körpüsü bugün istifadəyə verildi [FOTOLAR]

Loading...
Çinin şimalındakı Shandong əyalətində inşa edilən dünyanın ən böyük körpüsü bu gün rəsmi olaraq istifadəyə verildi. İnşaatına 2006-cı ildə başlanana 43 km uzunluğundakı nəhəng körpü 4 ildə tamamlandı. Üç şəhəri bir-birinə bağlayan körpü, 2 fərqli qrupun işləriylə 2006-cı ildən fərqli uclardan inşasına başlanmışdı. "Qingdao Boğaz Körpüsü" adı verilən dünyanın su üzərinə qurulmuş ən böyük körpüsü, Huangdao, Jiaozhou Qingdao şəhərlərinin bir-birinə bağlayır.


Dünyanın ən uzun körpüsü bugün istifadəyə verildi [FOTOLAR]


Dünyanın ən uzun körpüsü bugün istifadəyə verildi [FOTOLAR]


Dünyanın ən uzun körpüsü bugün istifadəyə verildi [FOTOLAR]


Dünyanın ən uzun körpüsü bugün istifadəyə verildi [FOTOLAR]


Dünyanın ən uzun körpüsü bugün istifadəyə verildi [FOTOLAR]


Dünyanın ən uzun körpüsü bugün istifadəyə verildi [FOTOLAR]

Bu çinlilərdən hərşey gözləmək olar =)

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

LEROY

2 İyul 2011 00:29

BIZIM PROYEKTI OGURLAYIBLAR am

Murad

1 İyul 2011 10:48

ÇİNLİLƏR PLUTONA DƏMİR YOLU DA ÇƏKSƏLƏR TƏƏCCÜBLƏNMƏRƏM
--------------------
About me

FLOR

30 İyun 2011 23:53

yaratmaqlarindan ne olsun keyfiyyetsizdi bir tekan sokulur her qurduqlari

QISA HEYAT

30 İyun 2011 23:02

doqurdan cinliler yaradirlar winked

MoNuElLa

30 İyun 2011 22:53

Yene bunlar..... lol
--------------------
Men Senin baxiwini sevdim....
Aglimi aparan,ureyimi isiden....♥



Son 1 gun..(

Aidan

30 İyun 2011 21:48

Uydaa qəşəydi:) Yenə də bu ÇinLiLər yoo
--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

Songena

30 İyun 2011 21:41

XEBERIM VAR IDI. CINLILER DE BIZIM KIMI REKORD HEVESKARIDIRLAR. ANCAQ CINI ANLAMAQ OLAR, GIGANT DOVLETDIR, BUNA PARALEL OLARAG DA LAYIHELERI DE GENISH KUTLEYE XITAB ETMELIDIR. ANCAQ MEN 1 SHEYI ANLAMIRAM, KICIK DOVLETLERIN "EN" ISTEYINI. GEREK HER BIR DOVLET AYAGINI OZ YORGANINA GORE UZATSIN, YERSIZ BENS ETME COX LUZUMSUZDUR, ARTIQ XERCLRE GETIRIB CIXARIR.

elena

30 İyun 2011 21:39

Ana sehifede bele xeber bawliqlari gorende bilirem ki nedise cinlilerin iwidir)

_DOCTOR_

30 İyun 2011 21:21

GOREN BU BASDAN OBASA NECE SAATA GEDIB CIXMAQ OLAR scratch_

_BayoneTTa_

30 İyun 2011 21:06

VAYY DEDEEE...BI NEDI EE shok

Ruvi

30 İyun 2011 21:04

Özləri balaca,məharətlərisə böyük olan çinlilər.

İrmak

30 İyun 2011 20:54

Birazda zelzele ve yeralti tekan pufff ))
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

D-e-V-i-L

30 İyun 2011 20:50

oyda bu boyda yolda propka olsa nolacaq ))))

Mr_RoCCo

30 İyun 2011 20:16

məlumatım var idi,valla halal olsun bu çinlilərə dünyanı söküb təzədən yığallar bular:)
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

WiLdBoY

30 İyun 2011 20:06

Bu sürətlə bu ölkə tez bir zamnda dünyanın iqtisadiyyatını ələ keçirəcək

MR.QARRI