Loading...
Kurtlar Vadisi Pusu

Kurtlar Vadisi Pusu

Loading...
Kurtlar Vadisi Pusu

2003-cü ilin Yanvar ayından yayımlanmağa başlayan Kurtlar Vadisi 9-cu ilində yeni kanalında ekrana gələcək.

Bu haqda istehsalçı şirkət Pana Film açıqlama verib:

Show TV, Kanal D və Star-ın ardından ATV-nin də ən çox izlənilən serialı olan Kurtlar Vadisinin bu kanal dəyişikliyinin sektorumuzun ehtiyacı olan rəqabəti dəstəkləyəcəyini umuruq...

Yeni sezonda öz günündə, öz saatında TNT-də yayımlanacaq fenomen serialın güclü şəkildə tamaşaçısı ilə görüşəcəyinə və yeni kanalın qısa müddət ərzində ən çox izlənilən kanallar sırasında olacağına inanırıq.
Ötən sezon ərzində serialımızı yayımlayan ATV rəhbərliyinə və işçilərinə təşəkkür edir, yeni sezonda uğurlar diləyirik...

Hörmətlə,

Pana Film

Yəqin ki bu gündən bir çoxları TNT-ni axtarmağa başlayacaq.

Kurtlar Vadisi Pusu

Vadidə ayrılıq..

Kurtlar Vadisinin "Ömər babası" Türkiyənin teatr sənətkarı Emin Olcay artıq serialda çəkilməyəcəyini açıqlayıb. Aktyor 8 ildir canlandırdığı obrazın üstünə yapışmasından narahatlıq keçirdiyini artıq bütün vaxtını teatra sərf etmək istədiyini açıqlayıb.
Ümid edirik Ömər baba bu qərarını dəyişər.

Fikirləriniz..
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

dayver

26 İyun 2011 20:41

Santa Barbara ile direwmelidir e xejri j0hdur

homeproduction

25 İyun 2011 21:29

Sebirsizlikle gozleyirem!

_DOCTOR_

25 İyun 2011 17:55

EVVEL BAXIRDIM SORA DUZUN QACIRTDILAR,COX UZATDILAR VAXTIM OLMADI,SERIALA NIFRET EDIREM ACI BAGISAQ KIMI UZANIR.HEYIF DEIL FILM

Gulka

25 İyun 2011 13:06

kininu uzatdiqca uzadirlar yoo neye lazim boredom
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

Dandoline

25 İyun 2011 12:03

2003-cü ilin Yanvar ayından yayımlanmağa başlayan Kurtlar Vadisi

Yazıq Santa-Barbara... sad

DENİZ_

25 İyun 2011 12:00

bu oğlanlarin problemidi çünki qizlarin çoxusu baxmir.bunlarda bir yerde durmurlare gah star gah atv indide tnt

bu menem

25 İyun 2011 09:44

Mr_RoCCo, istiyir lap bizim aztv olsun,yenə baxacam bu filmə:)
MENDE MENDE

D-e-V-i-L

25 İyun 2011 01:41

Kurtlar Vadisi Я не сматрйу :D

WUgirl

25 İyun 2011 00:17

Sitat: Rufat
Zyu biz nə izləyəcəyik yeni sezona qədər?:(

Gülməli yay seriallarını winked
--------------------
ayrı düşdüm joyumdan joyazımdan :))))

Rufat

24 İyun 2011 23:58

Zyu biz nə izləyəcəyik yeni sezona qədər?:(
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

WiLdBoY

24 İyun 2011 22:37

2003 də gedən seriala baxırdım.Səhv etmirəmsə 96 seria olmalıdı
Pusu nu çox uzadırlar suyu çıxıb(özü də çoxdan)
Deməyim odu ki,fərqi yoxdu hansı kanalda olur olsun
Baxmıram

MR.QARRI

24 İyun 2011 21:47

bilirdim.......

elena

24 İyun 2011 21:40

Mene heqiqeten cox maraqlidi bu serial ne vaxt qutaracaq. laughing

_ZaYkA_

24 İyun 2011 21:38

xoshum gelmir bu serialdan...xebere gore tşk

sweet doll

24 İyun 2011 21:28

baxmiram buna hec baxmamisam hecvaxt maraqli gelmeyib bu serial mene nea

Emil

24 İyun 2011 21:24

Əslində baxmırdım bu filmə, nəsə həvəs oldu sezon finalına baxdım, dəhşətdiyee) Təzədən qayıtsınlar baxacam, maraqlı gəldi :))
--------------------

To get away clean, you have play dirty.

Mr_RoCCo

24 İyun 2011 21:23

istiyir lap bizim aztv olsun,yenə baxacam bu filmə:)
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

Aidan

24 İyun 2011 21:21

Bu TNT yaman xoddanıb aa bütün müğənniLər zad orda program açır indidə bu Vadi orda oLsa vse daa=) həmşəki kimi mən baxmıycam :)
--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

Academik

24 İyun 2011 21:11

lap yaxşı smile

İrmak

24 İyun 2011 21:10

Qutardi ki?)
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Ayka Ronaldo

24 İyun 2011 21:09

Türk seriallarına baxmıram