Loading...
Kiçik çiyinlərin ağır yükü...

Kiçik çiyinlərin ağır yükü...

Loading...

Kiçik çiyinlərin ağır yükü...


Yaddaşınızda iz buraxacaq bu fotoşəkildəki kiçik qızlar, hələ yetkinlik yaşına qədəm qoymamış, ailələri tərəfindən "böyüməyə"məcbur edildilər.
"National Geographic" jurnalının iyun sayında nəşr etdiyi xəbərə görə, fotoşəkildə çəhrayı paltardakı Tahani, hələ 6 yaşındaykən 25 yaşındakı Majed ilə, özüylə eyni yaşdakı köhnə sinif yoldaşı Ghada da fotoşəkildəki digər şəxslə zorla evləndirildi.

Kiçik çiyinlərin ağır yükü...

Dünyada hər il 10-12 milyon uşağın, qanundan kənar gizli edilən toylarla evləndirildiyi bildirilir. Bu evliliklərin əksəriyyəti İnkişaf etməkdə olan ölkələrin payına düşür. Hindistanda kiçik qız uşaqları, 4-5 yaşındakı oğlanlarla evləndirilir, ancaq qızın ata evini tərk etməsi üçün yetkinlik yaşına çatması gözlənilir. Yəmən, Əfqanıstan və Efiopiya uşaq evliliklərinin ən çox yayıldığı ölkələrdədir.

Kiçik çiyinlərin ağır yükü...

Kiçik gəlinlərin toy mərasimləri, gizli qala bilmələri və polis müdaxiləsindən qorxulduğu üçün əsasən gecələr baş tutur.

FİKİRLƏRİNİZ...
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

AnGeLiCe

3 Avqust 2012 00:53

olar talelerin ozleri secmirler eh

sporrow

3 Sentyabr 2011 13:41

BU HELE USAQDİ BUNLAR QİZİ BU YASDA ERE VERİRLER!!! ALLAH GOSTERMESİN !! GOR BU USAQLAR HEZ BİLMİRLER USAQ NECE DOGULUR BUNLARİ ERE VERELLER???!!! BES BULARİN HOKUMETİ HARA BAXİR!! BU QİZLARİN BU YASDAN HEYATİ QARALDAN VALİDEYİNLARİNE AYİB OLSUN!!! nervi
(bu arada Azerbaycana min Shukur!!!) girl_ang

Duygu

20 İyun 2011 00:57

dunen de oxudum bu xeberi iyrendim ve ne yazacagimi bilmedim... sonra da dunyadan yardim gozleyirler. acindan olduler ne bilim xestelik basdi bunlari. adi cekilen olkeler hec inkisaf etmekde olan olkelerdi? guya da bunlari inkisaf etmelei ucun gerek bir Miladi teqvim de yasayalar, her menada. axirinci sekilde elinde tutdugu yaziq usaq ne gundedi. o qeder deyilesi sozler var ki, amma ne olsun e

seker qiz

18 İyun 2011 13:38

uydaaa mende deyirem heyetimdan naraziyam sukur allahim sene. ''agilsiz insanlara agil verme canlarin al'' qoy geleceyimiz qurtulsun

casiye

18 İyun 2011 13:01

YAZIQ USAQLAR

MonO PolY

17 İyun 2011 23:12

recourse
--------------------
New Age music

Yüz daha versen yüz uman yüzler bilirim.. Yokuşlara kardeş olan düzler bilirim ..Dünya öküzün üstünde derler ama; dünyanın üstünde nice öküzler bilirim !...

- Necip Fazıl Kısakürek

MACUTA

17 İyun 2011 22:37

Yaddaşınızda iz buraxacaq bu fotoşəkildəki kiçik qızlar, hələ yetkinlik yaşına qədəm qoymamış, ailələri tərəfindən "böyüməyə"məcbur edildilər.
bizim yaddaşımızda belə iz buraxırsa indi Allah bilir onların yetkinlik yaşına çatmamış yaddaşlarında,orqanizmlərində,həyatlarında necə iz buraxır.Məncə belə erkən və vəhşicəsinə zorakı evliliklərə qarşı dünya səviyyəsində mübarızə aparılmalıdır.Heyvanlara düşüncələri yoxdu deyirik,halbuki pişiklər ümumiyyətlə pişikkimilər öz balalarını belə hislərdən ,davranışlardan müəyyən yaşına qədər qoruyurlar.Ən Ən azından onlardan ibrət alsınlar.
--------------------
Eyni dili danışanlar deyil, eyni duyğuları paylaşanlar anlaşa bilərlər ... { Hz. ƏLİ }

MoNuElLa

17 İyun 2011 21:59

Biy sizin ........men ne deyim bunlara ALLAH belalarinizi versin utanmirsiz onlar hele uwagdi onlara baxan lazimdi ......day onlar baxmasinlar......bu ne adet-enenedi .....bunlara bax eee.....hele eleleri var ki,1qiz 1oglan ikiside uwaq hec xeberleri olmur ne baw verir toyun ortasinda......nc...nc....nc onlarin valideynleri ne fikirlewir ee.....qizi ere vermeynen ya da oglan evlendirmeknen uwaqdan can qurtarirlar....ne deyim vALLAH bunlara.....uwaglarada ALLAH ozu komek olsun....!!!! ireful
--------------------
Men Senin baxiwini sevdim....
Aglimi aparan,ureyimi isiden....♥



Son 1 gun..(

Aidan

17 İyun 2011 20:16

BuLarın vaLideynnəri adam deiL.
--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

Vaska1988

17 İyun 2011 19:36

Bu kimi hadisələrin doğru olmadığını içində insanlıq hissi ölməyən hərkəs qəbul edir lakin qarşısı alına bilmir. Cahillik davam etdiyi müddətdə isə qarşısının alınması çox çətindir. Belə evliliklər nəticəsində neçə-neçə uşaqyaşlı qızlar vəziyyəti qəbullana bilməyib intihar da edib. İçlərində azyaşlı oğlanlar da olur. Toy mərasimi zamanı nə baş verdiyini heç özləri də dərk eləmirlər. Bir neçə il sonra isə qızı gətirirlər ki, bu da sənin yoldaşın. Nə bilim... hər yerin bir əmması var.

FLOR

17 İyun 2011 19:30

dehset!

schatz

17 İyun 2011 19:24

ayda dehshet balaca ushaglara nece giymag olar. onlari alan ne fikirleshir.

Gunay_oxatan

17 İyun 2011 19:11

asmaq lazimdi eee bunlarin valideynlerinide bu uwaqlari alanlarida.ayib olmasa bir soz deyerdim day neyse acmiyim gul agzimi ireful

ReaDStaR

17 İyun 2011 18:25

ureyim agridi........ recourse

Teymur

17 İyun 2011 18:19

Dəhşət

elena

17 İyun 2011 17:42

bawdan kartowkalar. bu uwaqlari alanl anormallari gullelemek lazimdi!!!

_DOCTOR_

17 İyun 2011 17:15

ureyim agridi recourse

hele usaqligini yetkinliyini gencliyini yasamamis qadin olmaq dexsetdi

D-e-V-i-L

17 İyun 2011 17:13

Pis oldum e...

Mr_RoCCo

17 İyun 2011 16:50

bular lap ağ eləyibee,insaf deyən şey qalmıyıb..!
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

sweet doll

17 İyun 2011 16:46

hirs dehsetdilereee geride qalmis dar dusencelerile insanlarin heyatlariyla oynayirlar

MR.QARRI