Loading...
Bugün

Bugün "Milli Qurtuluş" günü qeyd olunur

Loading...

Azərbaycanda iyunun 15-i Milli Qurtuluş Günü kimi qeyd edilir.

Bugün "Milli Qurtuluş" günü qeyd olunur


1991-ci ilin oktyabrında Azərbaycan müstəqillik əldə etdi. Ancaq müstəqilliyin ilk illərində ölkədə daxili vəziyyət və hakimiyyət böhranı yarandı. İctimai həyatın bütün sahələrində xaos, hərc-mərclik baş alıb gedirdi. Orduda da vəziyyət ağırlaşır, fərarilik artırdı. Erməni təcavüzü gündən-günə güclənirdi. Azərbaycanda hakimiyyət boşluğu yaranmışdır. Gənc respublikada rəhbərliyə yiyələnmək üçün ayrı-ayrı şəxslər və qruplar arasında mübarizə gedirdi. 1992-ci ilin mayın 14-də hakimiyyəti ələ keçirən Xalq Cəbhəsi ilk gündən özünün qeyri-sağlam fəaliyyəti ilə ölkəni idarə edə bilməyəcəyini göstərirdi. 1993-cü ilin yayında Azərbaycanda vətəndaş müharibəsi təhlükəsi yarandı.

Vətənin belə ağır günündə xalq Naxçıvandan Azərbaycanın görkəmli oğlu Heydər Əliyev 'i Bakıya dəvət etdi. Heydər Əliyev xalqın və respublikanın hakim dairələrinin təkidli dəvətini qəbul edib, iyunun 9-da Bakıya gəldi.

Heydər Əliyev çox az zamanda Azərbaycanda vətəndaş müharibəsinin qarşısını ala bildi.

1993-cü il iyunun 15-də Heydər Əliyev Azərbaycan Respublikası Ali Sovetinin sədri seçildi. Beləliklə, 15 iyun tariximizə Milli Qurtuluş Günü kimi daxil oldu. Xalqın tələbi ilə Milli Məclis 1997-ci ilin iyununda bu günü bayram elan etdi.

BAYRAMINIZ MÜBARƏK!

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Elif_87

16 İyun 2011 10:45

Sitat: Dandoline
Bir dənə idi yee Heydər baba..Bir də onun kimisi olmayacaq..

Həqiqətəndə bənzərsiz biri idi...

Dandoline

16 İyun 2011 10:36

Heydər Əliyev çox az zamanda Azərbaycanda vətəndaş müharibəsinin qarşısını ala bildi.

Bir dənə idi yee Heydər baba..Bir də onun kimisi olmayacaq.. recourse

MiSs_SkazoChKa

16 İyun 2011 00:22

Ku kuuuu )) meeen geldimeee...teze geldim )))

BaYRaMimiZ MuBushDu )))

lovejoy


Ku kuuuu )) meeen geldimeee...teze geldim )))

BaYRaMimiZ MuBushDu )))

lovejoy

_ZaYkA_

15 İyun 2011 22:22

Bayraminiz mubarek drinks

_BayoneTTa_

15 İyun 2011 22:01

... aze

Gunay_oxatan

15 İyun 2011 18:01

aze Bayraminiz Mubarek ay millet! aze

ChocoLatte

15 İyun 2011 16:22

Exx qurtulmuşuq, ancaq heçnə dəyişməyib=)

..AyKa..

15 İyun 2011 16:21

Bayramimiz mubarekk smile

♣_EmRe AyDıN_♣

15 İyun 2011 15:15

Dunen getmisdim Nerimanov parkina))ele gozel hazirlanmisdiki hele saliyutt))))hmmmmm BAYRAMINIZ MÜBARƏK!

Aidan

15 İyun 2011 14:39

Aydaa dünən Bakıda Nərmanov parkında koncertiydi tv baxırdım bayram zad deirdiLər məndə dirəm nə bayramıdı :s BAYRAMINIZ MÜBARƏK! aze
--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

_DOCTOR_

15 İyun 2011 13:51

Hamimizin bayrami mubarek drinks

_Zac_Efron_

15 İyun 2011 13:48

Bayraminiz mubarek
--------------------
Лучше умереть стоя, чем жить на коленях

Gulka

15 İyun 2011 13:36

bayramimiz mubarek aze bye
--------------------
Təbəssüm hər zaman o, demək deyil ki, həmin insan xoşbəxtdir..... o ,deməkdir ki, o insan həddən artiq güclüdür....... give_hea

Mr_RoCCo

15 İyun 2011 12:31

aze Qurtuluş Günümüz Mübarək aze
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

D-e-V-i-L

15 İyun 2011 12:27

Bayramımız Mübarək... aze

__lovely__

15 İyun 2011 12:04

"Qurtuluş Günü"müz mübarək!!! aze

bu menem

15 İyun 2011 10:15

BAYRAMINIZ MUBAREK!

MASTER-SAN

15 İyun 2011 09:36

Sitat: _NiSh_
BAYRAMINIZ MÜBARƏK!

--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

FLOR

15 İyun 2011 02:06

BAYRAMINIZ MÜBARƏK!

sweet doll

15 İyun 2011 02:03

bayramimiz mubarekkkk aze

Duygu

15 İyun 2011 01:56

Bu gun is gunu deyil evdeyik. Qurtuluş...
Bayramımız Mübarek!

elena

15 İyun 2011 01:41

BAYRAMINIZ MÜBARƏK!