Loading...
Vulkan Avropanı iflic edir

Vulkan Avropanı iflic edir

Loading...

 

İslandiyada mayın 21-də oyanmış Qrimsvotn vulkanı son 100 ilin ən güclü vulkanına çevrilməkdədir.

Vulkanın tüstüsü Şotlandiyada və İngiltərənin şimalında xeyli sayda aviareysin təxirə salınmasına səbəb olub. Mütəxəssislər tüstünün hansı istiqamətdə yayılacağını proqnozlaşdırmağın çətin olduğunu bildirir. Bu səbəbdən də Avropada aviareyslərin taleyi qaranlıqdır. Artıq Norveç bir sıra reyslərin təxirə salına biləcəyini açıqlayıb. Danimarkada da oxşar vəziyyətdir. Təkcə Şotlandiyanın «Loganair» şirkəti 36 reysi təxirə salıb.

 

Vulkan Avropanı iflic edir

Vulkan Avropanı iflic edir

Vulkan Avropanı iflic edir

Vulkan Avropanı iflic edir

Vulkan Avropanı iflic edir

Vulkan Avropanı iflic edir

Vulkan Avropanı iflic edir

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Gunay_oxatan

25 May 2011 18:38

ALLAH rehm elesin AMIN.dehwet qulaqlarimizi cekek sad

Babydoll

25 May 2011 18:24

Vulkann..Xəyalımm)) winked
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

ElviraE

25 May 2011 17:55

Sitat: songena
ESASEN AVROPANI HER TEREFLI IFLIC ETDIYI UCUN MEN, MEN BU VULKANI COX ISTEYIREM.


Niyeee???? Avropa sene neyniyib?Bes orda yashayanlar insan deyil? Axi Avropada biz varig Azeriler.Hec olmasa öz milletini yadina sal.Cünki bizi kimi minlerle Azeri var burda

_BayoneTTa_

25 May 2011 16:56

...YUH YANİ!!! wassat

Mamedovich

25 May 2011 15:48

Her kes layiq olanini gorur.

FLOR

25 May 2011 15:30

ay da tebii felaketdi sevinmeyimiz duzgun olmasa amma vulkanin gozelliyine bir baxin

Songena

25 May 2011 15:17

ESASEN AVROPANI HER TEREFLI IFLIC ETDIYI UCUN MEN, MEN BU VULKANI COX ISTEYIREM. smile

Aidan

25 May 2011 15:03

Nə qəşəy VuLkandı) buraLardan uzax.
--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

MR.QARRI

25 May 2011 14:58

Sitat: Mr_RoCCo
yenə eyni şeylər Avropa üçün təkrarlanır,Allah bizlərdən uzaq eləsin belə hadisələri

Mr_RoCCo

25 May 2011 13:47

yenə eyni şeylər Avropa üçün təkrarlanır,Allah bizlərdən uzaq eləsin belə hadisələri sos
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

Beautiful_Liar

25 May 2011 13:42

Dehşet bir şeydi..Hele çox bele şeyler göreceyik...

Duygu

25 May 2011 13:10

kecen ilki hadise tekrarlanir ki...

MaVi GoZLeR

25 May 2011 12:32

Cox qorxuludur)))istemezdim avropadada olsa ele olsun.

dayver

25 May 2011 11:37

aha mende deirem seher thezden ne xeberdir bhele kulek zna4it bunun elametleridir

Lektra

25 May 2011 11:35

Cox qorxuludur.

MASTER-SAN

25 May 2011 10:11

Ne kelle vurarm lol vulkanin lavasina ozum ucun :))
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye