Loading...
Ali təhsil imtahanlarının vaxtı müəyyənləşib...

Ali təhsil imtahanlarının vaxtı müəyyənləşib...

Loading...
2011-2012 tədris ilində Azərbaycan Respublikasında ali təhsil müəssisələrində keçiriləcək qəbul imtahanlarının vaxtı TQDK-nın internet səhifəsində yerləşdirilib. Ali müəssisələrinə və tam orta təhsil bazasında orta ixtisas təhsili müəssisələrinə qəbul imtahanlarında iştirak etmək üçün abituriyentlər aprelin 20-dən mayın 31-dək internet vasitəsilə elektron ərizələrini doldura və tələb olunan sənədləri aprelin 27-dən mayın 31-dək müvafiq sənəd qəbulu komissiyalarına təqdim edərək ərizələrii təsdiq edə bilərlər.

Ali təhsil imtahanlarının vaxtı müəyyənləşib...

Qeyd edək ki, artıq ali təhsil müəssisələrinə qəbul imtahanlarının vaxtı müəyyən edilib. belə ki, III ixtisas qrupu üzrə iyul ayının 3-ü, I ixtisas qrupu üzrə iyul ayının 10-u, IV ixtisas qrupu üzrə iyul ayının 16-sı, II ixtisas qrupu üzrə isə imtahanlar iyul ayının 22-i keçiriləcəkdir.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

gulumse

6 Aprel 2014 22:10

HEYCANAN KECNECEM

MACUTA

13 May 2011 23:05

Inşallah hamınıza tələbə adı nəsib olar. Hər birinizə uğurlar ,bol bol şanslar.nəticələriniz ürəyinizcə olsun.Amin.
Yaxşı ki canım qurtarıb o həyəcandan...
--------------------
Eyni dili danışanlar deyil, eyni duyğuları paylaşanlar anlaşa bilərlər ... { Hz. ƏLİ }

calypso

13 May 2011 22:56

hamiya uqurlar

__lovely__

13 May 2011 16:17

bütün abituriyentlərə uğurlar...

nə canımız qurtardı imtahan verməkdən... amma indi əsas imtahanı da biz veririk...

_NN_

13 May 2011 00:49

Hamiya ugurlar!!!

SabishKa

12 May 2011 23:41

Uğurlar...İnşallah qəbul olaram...

Remember_oNlY_me

12 May 2011 23:30

hmisina ugurlar mene yaxin olan biride imtan verecek onada hemcinin love

MaVi GoZLeR

12 May 2011 23:24

Tesekkurler sizin MaVi GoZL eR NIKDE BU IL IMTHN VRMLD

Faya

12 May 2011 22:26

Mende bu il verecem, hamiya ugurlar)))
--------------------
ALLAH duaya 3 şəkildə cavab verir; "bəli" deyər istədiyini verər, "xeyir" deyər daha yaxşısını verər, "səbr elə" deyər ən yaxşısını verər.

pitbull1998

12 May 2011 22:23

4-il var kef ele ferid
--------------------

Səni Sevirəm

LARACROFT

12 May 2011 21:50

Uğurlar
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

umnaya studentka

12 May 2011 21:45

insallah mende gelen il uniye imtahan verecem bu il hazirlasanlara ugurlar

FLOR

12 May 2011 21:20

Sitat: Lalitta
butun abituriyentlere ugurlar

MASTER-SAN

12 May 2011 20:44

Sitat: Lalitta
butun abituriyentlere ugurlar

--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Mr.Sparrow

12 May 2011 20:34

Kollece verecem bu il mende inshALLAH gorek yaxshi olar =))

Nilay

12 May 2011 20:25

Ugurlar her kese ,insAllah eziyetleri yerde qalmaz, girl_ang

Gunay_oxatan

12 May 2011 19:38

her kese ugurlar arzulayiram.dayimoglu ve xalamqizina xususen.INWALLAH en yuksek bal gozleyirik.Prezident teqaudu. winked

YERAZGIRL

12 May 2011 18:46

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

MR.QARRI

12 May 2011 18:36

Sitat: Mr_RoCCo
hər bir abituriyentə uğurlar

Aidan

12 May 2011 18:14

Hamsına uğurLar. İnşALLAH istədiyLəri yerə qəbuL oLarLar:)
--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

Mr_RoCCo

12 May 2011 18:06

hər bir abituriyentə uğurlar
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

Lektra

12 May 2011 17:55

Insallah butun layiqli abituriyentler qebul olarlar,ugurlar.

Lalitta

12 May 2011 17:46

butun abituriyentlere ugurlar

ASLAN_CABARLI