Loading...
Bu gün Azərbaycanda Respublika Günüdür

Bu gün Azərbaycanda Respublika Günüdür

Loading...
Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

emiwka

7 İyun 2014 12:54

alah.azerbaycanlilarla.duwman.olanlarin.cezalarini.versin.verecekde. aze
--------------------
Getdim Sagolun

ferit

3 İyun 2009 11:54

BUTUN AZERB.TEBRIK ELEYIREM. ALLAH BUGUNU TESKIL EDENLERE REHMET ELESIN relax


rock aze aze aze aze aze aze aze aze aze aze aze aze aze

Lineage

30 May 2009 19:13

aze aze Yashasin Azerbaycan

DENTiS

29 May 2009 00:43

aze aze

Paris

28 May 2009 23:00

Bütün Azərbaycan xalqını ürəkdən təbrik edirəm, yaşasın Azərbaycan! aze aze aze

UKA

28 May 2009 20:45

Tebrikler butun AZERBAYCAN xalqini... aze aze aze aze

Ronnie_7

28 May 2009 20:27

Bütün Azərbaycan xalqını təbrik edirəm.

Bütün Azərbaycan xalqını təbrik edirəm.
aze aze aze aze
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Rami

28 May 2009 19:40

Xalqimizi bu gun munasibetiyle tebrik edirem. aze

tacimsan

28 May 2009 18:40

cox xahis edirem azeri sozu isletmeyek..TURK TURK VE YENEDE TURK..sovetlerden qalan herseyi bir kenara ataq..

SEN BIZIMSEN BIZIMSEN DURDUQCA BEDENDE CAN
YASA YASA COX YASA EY SANLI AZERBAYCAN..


AzerbayCANIM

LARACROFT

28 May 2009 15:50

Bütün Azərbaycan xalqını təbrik edirəm.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

J_LADY

28 May 2009 15:31

Bayramımız Mübarək!


--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

QARACUXURLU XAKKER

28 May 2009 15:22

BAYRAMINIZ MUBAREK...

lok-batan

28 May 2009 14:19

CAN_AZERBAY_CAN aze

_T_

28 May 2009 13:01

men de butun Azerbaycan xalqini 28 may Respublika gunu munasibetile tebrik edirem

Suliko

28 May 2009 12:43

Butun AZERBAYCAN_i TEBRIK EDIREM...



aze aze aze aze
aze aze aze aze
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

panic at the disco

28 May 2009 12:26

Fexr edilesi olkede yasiyiriq.Azeri olmaq hamiya qismet olmaz.HAMINI TEBRIK ELIYIREM

AZERBAYCAN aze

AZERBAYCAN aze

AZERBAYCAN aze

Teymur

28 May 2009 11:08

aze Butun AZERBAYCAN-lilari bayram munasibeti ile ureyden tebrik edirem aze

Xəyalpərəst

28 May 2009 11:06

YaşaSın Məmməd Əmin Rəsulzadə..
"Bir kərə yüksələn bayraq bir daha enməz"!
Mən heç vaxt bayramlarda küçəyə çıxmırdım, ancaq Bugün Onun Günüdür. Bu gün 1918ci ildə ilk demokratik ölkəni o qurub. Yaşasın AZƏRBAYCAN Yaşasın Vətən, Yaşasın Saf Xalqımız..

Mən çox şey yazmaq istərdim, ancaq dövlət əleyhinə olar deyə, xəbərdarlıq almaq istəmirəm..

Asuel

28 May 2009 11:05

aze uraaaaaaaaaaaaaaaaa
--------------------

Красота - это богатство женщины. Богатство - это красота мужчины.:-)

WiLdBoY

28 May 2009 10:49

aze Butun Azerbaycanlilari tebrik edirem aze

m.Hesenzade

28 May 2009 10:05

Butun Azerbaycan xalqini respublika gunu munsaibeti ile tebrik edirem!
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

fofu

28 May 2009 07:24

Məmməd Əmin deyil əslində Məhəmməd Əmin Rəsulzadə olmalıdır.Bütün Azərbaycan xalqını Respublika günü münasibətilə təbrik edirəm.
Sən bizimsən,bizimsən
Durduqca bədəndə can.
Yaşa,yaşa çox yaşa,
Ey şanlı AZƏRBAYCAN Məhəmməd Əmin Rəsulzadə