Loading...
Şəhərimizə etiraz aksiyası

Şəhərimizə etiraz aksiyası

Loading...
Etiraz aksiyası zamanı bəzi mağazaların və bank şöbələrinin pəncərə və qapıları sındırılıb.

Etiraz aksiyası zamanı bəzi mağazaların və bank şöbələrinin pəncərə və qapıları sındırılıb.

İctimai Palatanın təyin etdiyi etiraz aksiyanın iştirakçıları Səməd Vurğun küçəsində bəzi mağazaların, tikililərin, habelə “Bank Standard”ın şöbəsinin pəncərələrinin şüşələrini və qapısını sındırıblar.

APA-nın hadisə yerində olan müxbirinin verdiyi məlumata görə, müxtəlif şüarlar səsləndirərək küçə boyu hərəkət edən aksiyaçılar qarşılarına çıxan obyektlərə daş və müxtəlif əşyalar atıblar.
Bəzi obyektlərə ciddi ziyan dəyib.

Aksiya iştirakçıları hazırda “28 May” küçəsi və “Azadlıq” prospekti istiqamətində toplaşmağa cəhd edirlər.

Polis aksiyanın qarşısını alır.

Qeyd edək ki, İctimai Palata aksiyaya cəhd edən üzvlərindən bir qrupunun saxlanılması barədə xəbər yayıb. Məlumata görə, saxlanılanlar arasında Şahvələd Çobanoğlu, Yeganə Hacıyeva, Aydın Qədimov, Tural Abbaslı, Elmin Xakiyev, Arif Hacılı, Müsavat Partiyası başqanının müavini Tofiq Yaqublu, Mustafa Hacılı, İkram İsrafil və başqaları olub.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

MaVi GoZLeR

1 May 2011 16:19

Azerbaycanda Misir Kimi Liviya Kimi Qalxsa Batdixda Biz

Boneyya-1965

10 Aprel 2011 08:09

ayar biz demokratiyadan danisiriqsa niya gora muxalifat partiyalarindan televiziyadan istifada etmayi qoymullar.ona gora ki hak soz ortaya galar ancaq ozlari tarif va yaltaqliq numayis etdirirlar.Onsuzda azarbaycanda yaltaqliq guclu artima sabab olub.

Mr_RoCCo

10 Aprel 2011 00:38

boş-boş şeylərdi...
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

T. Durden

4 Aprel 2011 21:02

Hakimiyyət necə də acizcəsinə müxaliftdən qorxur :) Şəhərdə mitinqçilərdən çox polis varıydı xD İyrənirəm bu dövlətdən!

QaRaCa

4 Aprel 2011 17:51

bezen insan cox wey bilse bele susmaga mecbur qalir....bezen susmaq ucun cox muhum sebebler olur.sadece onu deyim ki bizde aksiya kecirmek ucun lazimi bir birlik yoxdu...bugun facebookda aksiyani destekleyecek min adam ola biler amma aksiyaya sadece 100 adam gelecek.eger bawqa olkede camaat internetle dovlet iwlerini hell edirlerse bizde facebookda dovlet iwcilerinin ailesi bele ancaq ozlerini numayiw etmek ucun sehifeler acir.neise...davam etmesem daha meslehetlidir.....dediyim kimi bezen insan sadece susmaga mecbur qalir.nece ki indi men bildiyim weyi bele yaza bilmirem

alik10

4 Aprel 2011 15:56

hokumet devrilmelidi xeyiri yoxdu.gormursuz insanlar ancaq tukanlardan yemek oquruyurlar pul oqurlayan yoxdu.

Vaska1988

4 Aprel 2011 11:11

WUgirl,

Üzr istəyirəm , deyəsən yaşınız azdır... başınızı tez aldadırlar :) xəbərlərə baxaraq məlumatlanırsınız ya necə? Elə 5-6 nəfər fəal xaricdədir deyə onlar hərşeyi qurub quraşdırır? 11 martdan "1-2" gün əvvəl Azərbaycandakılardan bir çoxunu boynu yoğunlar tutub həbsə salıblar. Rəşadət Axundov , Səxavət Soltanlı , Dəyanət Babayev və başqaları bu aktivistlərə misal ola bilər. Əgər isimlərini google-a yazsan haqlarında məlumat edə bilərsən. Biraz doğruluğu görməyə çalışın , ədalətli olmağa çalışın. Bir çoxları kimi siz də aksiyanın mənasını qırağa qoyub , sındırılan şüşələrə , mağazalara diqqət edirsiniz. Bəlkə geyim firmanızın mağazasına ziyan dəyib? :) İnanın ki, mağazaların bir çoxu sırf bu cür düşüncələr yaransın deyə hakim qüvvənin göstərişi ilə sındırılıb. Və inanın ki, sakit aksiyaya icazə verilsə bu cür qarmaşıqlıqlar da olmaz. Və sonda onu da yazım ki, əgər mağazanın şüşəsini sındıran aksiya nümayəndələrindən biri olsa tapıb içəri basacaqlar. Amma keçən il qonşumuzu bizim rayondakı MTN-nin rəisinin oğlu maşınla vurub öldürdü. Lakin nə səs çıxdı, nə soraq. Azadlıqda yaşamağa davam edir. Müqayisə eləmək qabiliyyətiniz varsa bunun haqqında düşünün.

Emili

4 Aprel 2011 11:01

Xəbərdə Milli məclisin növbədənkənar icladısır lol

WUgirl

4 Aprel 2011 03:20

Vyanada və s. ölkələrdə oturub facebook və digər sosial şəbəkələr vasitəsilə gəncləri mitinqə səsləyirlər sabah mitinqə gedən gənci 7 günlük həbs edəndə mitinqə səsləyən həmin insanlar isti yerlərində yatmağa davam edəcəklər olan ora gedənə onun ailəsinə olacaq. Bu yazdığım 11-12 martda baş verən mitinqvari yığıncaqlara aid idi. O gün olan hadisələrə gəldikdə isə çox mənasızdır. Mitinqlərin artmasının ya geniş vüsət alıb Liviyadakı hala gəlib çatmasının heç bir xeyri olmayacaq sabah hər hansı qətnaməni əsas tutan ABŞ və digər dünya liderləri Liviyaya, İraqa müdaxilə etdikləri kimi bizə də müdaxilə etsələr olan yenə xalqa olacaq. Mitinq edirsiz şüarlarınızı səsləndirib gedin evinizə daha camaatın dükanlarını niyə daş-qalaq edirsiniz nə bilirsiniz oranın işçiləri ya həmin vaxt orda olan hər hansı vətəndaş müxalifətdir yoxsa iqtidar.
--------------------
ayrı düşdüm joyumdan joyazımdan :))))

estogue

4 Aprel 2011 01:26

WER ATMAYIN INSANLARIN USTUNE ! HOKUMET OZU SINDIRIB XUSUSI TUTULMUS ADAMLARLA PENCERELERI ZAD KI SORADA DESIN MUXALIFET VEHSIDI HERYERI DAGIDIR ..ALLAH BOYUKDU INSALLAH BIRGUN HAQQ YERINI TAPACAQ !

MASTER-SAN

4 Aprel 2011 01:15

Sitat: Vaska1988
Şəkilləri göndərdim baxarsan.

uje baxdim ..Cox sag ol

Sitat: Vaska1988
Bilirəm, çoxunluğun bildiklərini qeyd eləyirəm. Lakin gəl belə danışaq. 1 müəllim 20 nəfərin içində 90%-ın bildiyi mövzunu işləməlidir çünki onun vəzifəsi dərsin məlumatını 100%-a çatdırmaq və bilirəm deyənlərin bilgisini möhkəmləndirməkdir. İmkan verilməlidir ki, danışılsın. Əvvəl deyərdilər ki, belə danışma , gəlib apararlar. İndi isə yeni yeni yaranan düşüncə belə deyil

Duzdu seninle raziyam ....Menimde fikrim sene tam aydin olduda yeqinki ?
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Vaska1988

4 Aprel 2011 01:09

Sitat: MASTER-SAN
[email protected] .Zehmet olmasa gonder bir baxim onlara ..


Şəkilləri göndərdim baxarsan.

Sitat: MASTER-SAN
Bilirsen adaw necedi .Sen axrinci werhde yazdiqlarin ki, var hami Azerbaycanli kim varsa hami bilir bunlari .Here oz aleminde butun gunu deyinir ve qorxurlar ..Menim sozum beel insnalaradi ..Hami vertualda manitor arxasinda oturanda ASLAN olurlar .Hamiya wamil deyil ,coxlari beledi .Menim sozum onlaradi ..Xaricde olanlarda getsinler Azerbaycan Sefirliyine .


Bilirəm, çoxunluğun bildiklərini qeyd eləyirəm. Lakin gəl belə danışaq. 1 müəllim 20 nəfərin içində 90%-ın bildiyi mövzunu işləməlidir çünki onun vəzifəsi dərsin məlumatını 100%-a çatdırmaq və bilirəm deyənlərin bilgisini möhkəmləndirməkdir. İmkan verilməlidir ki, danışılsın. Əvvəl deyərdilər ki, belə danışma , gəlib apararlar. İndi isə yeni yeni yaranan düşüncə belə deyil.

MASTER-SAN

4 Aprel 2011 00:50

Sitat: Vaska1988
Görməsinsə istifadə olunan materialları e-mail adresinə göndərə bilərəm.

[email protected] .Zehmet olmasa gonder bir baxim onlara ..


Sitat: Vaska1988
.

Bilirsen adaw necedi .Sen axrinci werhde yazdiqlarin ki, var hami Azerbaycanli kim varsa hami bilir bunlari .Here oz aleminde butun gunu deyinir ve qorxurlar ..Menim sozum beel insnalaradi ..Hami vertualda manitor arxasinda oturanda ASLAN olurlar .Hamiya wamil deyil ,coxlari beledi .Menim sozum onlaradi ..Xaricde olanlarda getsinler Azerbaycan Sefirliyine ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Vaska1988

4 Aprel 2011 00:34

MASTER-SAN,

Yanlış düşünmürsən. Devirmək istəyən, azadlıq istəyən bunun üçün atılan addımlarda öz ayaq izini qoymalıdır. Lakin bunu hər insana hər an üçün şamil etmək olmaz. Məsələn özümdən misal verim... mənim elə bir maddi imkanım yoxdur ki, Azərbaycana ildə 2 dəfə gəlib qayıda bilim. Bunda dövlətimin iqtisadi sahədəki inkişafının da rolu böyükdür. Və mənim kimi xaricdə çox gənc var. Lakin bu gənclər , xəbərlərdə bəlkə görmüsən, olduqları ölkədə mart aksiyasına dəstək verdilər. Görməmisənsə istifadə olunan materialları e-mail adresinə göndərə bilərəm. Qaldı ki sosial şəbəkələrdə müxalif yönlü fikirlərə... bunlar olmalıdır. Sən yazdığın qədər iqtidar yönlülər də yazır. Lakin iqtidarin ən böyük üstünlüyü hakimlik təzyiqləri ilə mətbuatı , telekanalizasıyanı istədikləri kimi müxalifət əleyhinə istifadə edə bilirlər. Bugün hər bir insan öz düşüncəsini çəkinmədən sosial şəbəkədədə olsa belə ifadə edə bilirsə , müsbət hesab eləmək olar. Əgər sən bunu adi qəbul edirsənsə , onda o yazılara görə heç kimin adı qara dəftərə düşməzdi. Deməli, bunun da öz təsiri ola bilir. Mən azyaşlı və gənc vaxtlarımdakı yaşamları da çox qarşılaşdırıram və inanmaq istəyirəm ki, bir gün insanımıza insanlığına görə dəyər veriləcək.

MASTER-SAN

4 Aprel 2011 00:08

Sitat: Vaska1988
Aksiyada iştirak etməyən bir insan susqun həyat tərzi ilə gördüyü səhvləri görməzdən gəlməlidir?

Eger aksiya varsa gelmelidi ..Aksiya yoxdusa burda yaza biler ..Askiya ola ola burda neye yazirsan gel orda sozuvu deynende..Bagiwla tam sene aid etmirem .Lakin Facebook.com-dada ancaq yazan Bakidan qiraqda olanlardi .Yazib doldurmaqla deyile bu sozleri hani bes emmeleriniz....Mende burda yazib dastan yazim senin ucun ne ferq eder ne deyiwer .kim oxuyur senin burda yazdigin haqqivi ve narazi olmagivi ,hec kes menim ve senin kimi sade insnalar ancaq oxuya biler ..Odaki hele onalrin ureyinden bawqa bir yere cixa bilmirse eger .. Indi bawa duwdun ki orda niye olmaq lazimdi ...Qaldiki isteyen gelerdi ve hemin an orda olardi .Bu aksiyanin olacagi gunu hami bilirdi ..Gelmek isteyen gelerdi ve burda bele yazmaqdansa gelemk en gozelidiki .orda milletin coxlugu gorsenmeli ve bezi memurlarimiz hiss etmelidilerki kreslolari elden gede biler ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Vaska1988

4 Aprel 2011 00:02

NellY,

Belə halların yaşanılması mümkündür.

Vaska1988

3 Aprel 2011 23:59

Sitat: MASTER-SAN
Werhlerivizi oxumuwam Her birinizin ozde cox diqqetle .sizi cox gozel bawa duwdum ..Size bir sualim var Hansiniz hemin anda o aksiyada idiz ?Burda yazmaq istemeyen mene Pm-la yazsin ..Eger orda olmayan burda ASLAN-liq etmesin ...


:) Standart azərbaycanlı sayağı yanaşma tərzi... cavabsız qalına biləcək sual. Amma cavabsız qalmasın...
Sənin əlaqələndirmək məntiqin yanlışdır məncə. Aksiyada iştirak etməyən bir insan susqun həyat tərzi ilə gördüyü səhvləri görməzdən gəlməlidir? Mən hal-hazırda Azərbaycanda deyiləm və bunu bu mövzudakı şərhlərimin birində qeyd eləmişəm. Lakin Azərbaycanda olduğum müddətdə öz qarşıma çıxan haqsızlığa qarşı sözümü deməkdən çəkinməmişəm cümləsini yazdığım andan etibarən ağıllarda "özünü tərifləyir" düşüncəsi aktivləşəcək lakin uzun müddətdir yalanlardan istifadə etməklə aram yoxdur :) İnsanın 1 üzü olar prinsipini dəstəkləyirəm.

NellY

3 Aprel 2011 23:50

Sitat: MASTER-SAN
diyesen senede sitat getirmeli oldum men .Menim werhimi oxu ..

biyy sende men yazdigimi oxuda!gorduyumu yazmiwam men!

MASTER-SAN

3 Aprel 2011 23:46

NellY,
diyesen senede sitat getirmeli oldum men .Menim werhimi oxu ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

NellY

3 Aprel 2011 23:44

Sitat: Vaska1988
Hakimiyyətdən narazı çox insan varsa söz azadlığından istifadə eləyib şikayətlərini aksiya vəziyyətində bildirmək haqqları var

Vasif bu fikrinle mende raziyam..ona soz yox!Amma bizim milletin dunen elediyi ...liyi gorseydin deli olardine.dersden 4ixib eve gayidirdim..he4 inananki aksiyaya dexli olmayan oglanlarda ozlerini gij yerine goyub eline daw alib hara geldi wuweye zada 4irpirdilar.Bizim millet getsin sivilizasyalawsin sonra getsin medeni wekilde mittigin ke4irtin!Bize yarawmir bbele wey!Mitting ke4irdirsen ke4irdirsen day bankin zadin wuwesin,ayaggabi magazinin gabaginda Bataninin gabaginda day ellerine geleni 4irpirdilar..bidene sesler 4ixardilar.....dehwet...

MASTER-SAN

3 Aprel 2011 23:34

Vaska1988,
Xəyalpərəst,
LineageII,
Kenan,

Werhlerivizi oxumuwam Her birinizin ozde cox diqqetle .sizi cox gozel bawa duwdum ..Size bir sualim var Hansiniz hemin anda o aksiyada idiz ?Burda yazmaq istemeyen mene Pm-la yazsin ..Eger orda olmayan burda ASLAN-liq etmesin ...
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Aidan

3 Aprel 2011 22:50

Dünən gecə Aztv`dən00:00 xəbərLərində baxmışdım=) 1-2 nəfər qəşəy çıxış zad eLəmişdi...)
--------------------
Dream it.
Wish it.
Do it.

Mamedovich

3 Aprel 2011 22:12

Sitat: SupeRocK
Azərbaycanın çörəyini yeyiriy, suyunu içiriy, havasını udurux pulunuda veririy. Bura ölkə deil oteldi qalırsan pulunuda verirsən :)


Hər yerdə bunlar pulnandı havayı sənə kimsə gətirib nəsə vermir

Sitat: Vaska1988
Yazdığım sözün hara ünvanlandığını başa düşərsən.

Qaqaşım başına dönüm baqlayaq söhbəti öpürəm səni po bratski=)

Vaska1988

3 Aprel 2011 22:05

Sitat: Rufo
Azərbaycanın çörəyini yeyib suyunu içib havasını alırsan ama yazdığın sözə bax...


Yazdığım sözün hara ünvanlandığını başa düşərsən.

Radiohead

3 Aprel 2011 22:02

Sitat: Rufo
Azərbaycanın çörəyini yeyib suyunu içib havasını alırsan ama yazdığın sözə bax...


Azərbaycanın çörəyini yeyiriy, suyunu içiriy, havasını udurux pulunuda veririy. Bura ölkə deil oteldi qalırsan pulunuda verirsən :)
--------------------
Tüpürün bu torpağa rədd olun gedin

Ben tanrı olsam, kadınların tecavüz edilişini izleyecek kadar zavallı olmazdım

Hırsızlık yapmayın çünki hükumet rekabetden hoşlanmaz

Vaska1988

3 Aprel 2011 22:02

Sitat: Rufo
Qaqam mən demirəm sən öz haqqını tələb etməyəsən, prosta hökümətə qarşı getmək düz deyil, o aksiya düzgün deyildi keçirmək...


Məni düzgün anladığını başa düşməyə çalışıram. Hakimiyyətdən narazı çox insan varsa söz azadlığından istifadə eləyib şikayətlərini aksiya vəziyyətində bildirmək haqqları var. Keçən dəfə Əli Kərimlinin evinin önündə yığışanlara qarşı heç bir müdaxilə olmadı. Amma dünən polis qüvvələrinin hamısı orda idi. Fərqi nədir? Biri yaltaqdı , biri müxalifdi? fərq budur ya nədir? Şüşələrin filan qırılması hallarına da aldanmayın. Hətta olsanız bilərsiniz ki, çoxusu alçaqların oyunudu. Və unutma ki, xalq arasında ilan üçün işlədilən belə bir ifadə var "ilişməsən sancmaz". Deməli toxunmayanda sakit dura bilir. Ancaq ki, ilişsən dəyişə bilər. Səni də qoyun kimi əl və ayaqlarından sürüyüb aparsalar boşluqda dəyər dəyməzinə daş atmaqdan istifadə edə bilərsən.

MoNuElLa

3 Aprel 2011 22:01

Hə xəbərim var camaat polislərin başina yumurta atiplar bildiyimə gorə................
--------------------
Men Senin baxiwini sevdim....
Aglimi aparan,ureyimi isiden....♥



Son 1 gun..(

Mamedovich

3 Aprel 2011 21:55

Sitat: Vaska1988
Azərbaycan vətəndaşının çoxluğu azad deyil + Azərbaycan onsuzda yadellilərin əlindədi, düşməndən beş betər insanların əlindədi :)


Azərbaycanın çörəyini yeyib suyunu içib havasını alırsan ama yazdığın sözə bax...

Vaska1988

3 Aprel 2011 21:52

Sitat: Rufo
prosta azadlıq hər şeyə dəyər...


Azərbaycan vətəndaşının çoxluğu azad deyil + Azərbaycan onsuzda yadellilərin əlindədi, düşməndən beş betər insanların əlindədi :)

Mamedovich

3 Aprel 2011 21:47

Vaska1988,
Qaqam mən demirəm sən öz haqqını tələb etməyəsən, prosta hökümətə qarşı getmək düz deyil, o aksiya düzgün deyildi keçirmək...