Loading...
Bu gün Bakıda gül bayramı keçirilir

Bu gün Bakıda gül bayramı keçirilir

Loading...
Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Night Wolf

17 İyul 2013 23:16

bayramda istirak elemisdim
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

Qreqor Zamza

9 İyun 2009 14:22

(*_*)<<<<<<<l rose TESEKKURLER rose l>>>>>>>(*_*)
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

Ronnie_7

23 May 2009 16:16

DAY SOZUM YOXDU DEMEYE
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

DENTiS

12 May 2009 00:56

recourse

prank

11 May 2009 17:23

bu nedi e? here oz isindedi. soz tapa bilmirem deyim. JOY_lun_AZ burda ancaq agilli sen cixdin he? tedbir kecirilmemeliydi.

JOY_lun_AZ

11 May 2009 00:56

her il aprelin 30 matem gunu kimi qeyd olunacaq............bayram her il oldugu kimi tenteneli suretde kechirilmedi....chox sakit kechdi.....bu ish hamisi duzelecey.....prosto bizim milletde sebr yoxdu...........heresi bir soz diyir.............ele bilki prezident ili qeyri bashqa kimse her sheyi her bir adamchun xirdalamalidi.......yadaki televizorda butun planlarini vermelidilerki cinayeti nece arashdirirlar neynediler sabah neyniyeceyler..........ele bilki bu ishi ashkar danishmalidilar.......bizimkilerdeki mashallah oturub bosh bosh panika yaratmagi bilirler.......ay ora partdadi ay bura partdadi............Inshallah her bir shey duzelecey.....inaniramki dovlet ishchilerimiz bu ishi hell edeceyler........

gozel207

11 May 2009 00:18

ÇOX TƏƏSSÜF Kİ,TEZ UNUDURUQ!

LARACROFT

10 May 2009 23:59

Şəhərdə bayram havası hiss eləmədim.Bəlkə də özüm də yox idi deyə.Açığı şəhərdə də deyildim.Televizordan konsertləri gördüm pis oldum.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

heart44

10 May 2009 23:16

recourse Cox utaniram... Matemdeyik.. MILLETIM BAYRAM EDIR :((

Nej___

10 May 2009 23:13

uuufff te kto tuda powli dewovo postupili... eto je Azerbayjan... a cevo ewe ojidat? molodie rebata umerli a nawi praznik ustraivayut..

DENTiS

10 May 2009 21:46

recourse

leylashka_20

10 May 2009 20:53

Bu cur olkede yawadigim ucun utaniram.Onlara ne varee?imkanlilarin hec vecinede deyil axi.Olenner onnarin uwaglari deyil axi.Oz uwaglari Allah bilir haralarda oxuyur.Oxuduglari yer nece qorunur.Ama adamin bawina iw gelende,mekana baxmir.Gorum oz uwaglarina neyse olsa yene de bayram kecirdeceyler?>??Bu gun Heyder Eliyevin qebrine gul qoyulurdusa,gerek ele prezident ailesiyle birlikde hec olmasa olennerden kiminse qebrine gedib gul qoyardi.Bele de olmaz axi.utaniram ki hec neyi gormezden gelen ve her weyi ort-basdir eden olkede yawiyiram.

_BAHAR_

10 May 2009 19:42

DAY SOZUM YOXDU DEMEYE

dyumovochka

10 May 2009 19:04

eh neise duzelen deyil bura en yaxwisi burdan cixi getmeydi


Haaa... vallah... duz deyirsan, tamamila raziyam bu barada saninla.

joi

10 May 2009 17:58

hec kim getmesin gecirmesinler de bayram bunlarda onsuz da heya yoxdu

resad384

10 May 2009 17:04

bayram haaa))))) hec sozum yoxdu bugun gul bayramini qeyd edenlere...

GUNESH

10 May 2009 16:55

hec utanmirlar gul bayrami kecirler legv etmelidiler bu bayrami vapwe

Magic_Girl

10 May 2009 16:49

Boyuk maddiyyat xerclenib bu "bayrama" yaziqlar day ne etsinler!

Neyse... nea

DECELKA

10 May 2009 15:39

ar olsun cavanlarimiz qani yerde qalmamalidir olarin yerine bizlerde ola bilerdik,en azinan matem elan etmediler hec olmasa bu il bu bayrami etmeyerdiler!hormetsizlikdi!hec rzai deyilem razida olmayacagam matem yasadigim bir ayda bayram buda bizim hemreyliyimiz birliyimiz baxin utanin ar olsun,sorada hami birlikden danisir hansiki o birlik olmayib,olmayacaqda

Broke

10 May 2009 15:00

camaatin bawini bayramnan aldadirlar.bizimkilerde gule gule gedir hec ne olmamiw kimi.soramda diyirler biz unutqan millet deyilik.

ozde arsiz arsiz 2 gun kecirirler.hec olmasa hormet edunde bayram her il var

ayda 10 defe bayram edirler ondansa iw yeri acun cavanlar iwdesin gic-gic weyler etmesun.eh neise duzelen deyil bura en yaxwisi burdan cixi getmeydi

huseynov_622

10 May 2009 14:59

15milyon dollari gullere verince, verib ali mekteblerde tehlukesizlik sistemi qursunlar

Nisedulla

10 May 2009 14:54

ELE BIZE GUL BAYRAMI YARASHAR. ANALARIN GOZUNUN YASHI QURUMAYIB HELE. HECH OLMASA ONLARA HORMET EDIN.

m.Hesenzade

10 May 2009 14:43

belke getim bu gun meni sinaq imtahanim idi ); zeif yazmisham dilxoram ):
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Rufat

10 May 2009 14:33

Hec Bayram Havasinda deyilem(((
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

panic at the disco

10 May 2009 14:32

GEEEEEEEEEETMIYECEM.Hec olmasa 1 il doze bilmirdiler?Onsuz da her il kecirilir

Kompleksli :(

10 May 2009 14:21

hmmm...oz isleridi bize ne...esas bu il getmeye mecbur deylem...Yoxsa her il uni. telepuzik kimi yigirdilar bizi ora...dehseeeeet girl_cray

jasmin_rad

10 May 2009 13:48

utanmiyanda oynamaga ne var?!!hansi gunumuze gul bayrami edirler?bu qeder alcaqliq da olmaz axi!!!bunu eden dovlete icimde ne sevgi qalacaq??!!!!iyrenirem artiq!!!

shinanay

10 May 2009 13:38

hec ne demirem birce onu deye bilerem ki AR OLSUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XeTaI

10 May 2009 13:11

Birazdan gərək çıxıb bir az gəzəm)