Loading...
İranlı müğənnidən “Sarı gəlin”

İranlı müğənnidən “Sarı gəlin”

Loading...
İranlı müğənni Parisa Arsalani internet vasitəsilə yaydığı “Sarı gəlin” mahnısı ilə məşhurlaşmağa başlayıb.
İranda 2000-ci ildən dinlənilməsi qadağan edilən müğənni Türkiyədə albom çıxartmağı planlaşdırır.

Parisa Arsalani İranın Qərbi Azərbaycan vilayətinin mərkəzi Urmiyada 1978-ci ildə anadan olub. O, gizli-gizli oxuduğu mahnılarla bir fenomenə çevrilib. Parisa vaxtilə Bakıda müsiqi təhsili alıb.



İranda qadağan edilmiş müğənnidən “Sarı gəlin”


İranda qadağan edilmiş müğənnidən “Sarı gəlin”


İranda qadağan edilmiş müğənnidən “Sarı gəlin”


İranda qadağan edilmiş müğənnidən “Sarı gəlin”


İranda qadağan edilmiş müğənnidən “Sarı gəlin”


İranda qadağan edilmiş müğənnidən “Sarı gəlin”


İranda qadağan edilmiş müğənnidən “Sarı gəlin”


İranda qadağan edilmiş müğənnidən “Sarı gəlin”


İranda qadağan edilmiş müğənnidən “Sarı gəlin”


İranda qadağan edilmiş müğənnidən “Sarı gəlin”


İranda qadağan edilmiş müğənnidən “Sarı gəlin”


FİKİRLƏRİNİZ...
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Nina Guney

25 Avqust 2012 13:49

Sitat: Mr_RoCCo
nə gündədi bu,ağzı balkona oxşuyur.Bircə bu qalmışdı Sarı gəlini oxumayan,o da axır oxudu=)

--------------------
Olmursa olmur...Vardır Allah'ın bir
bildiyi. Üsyan etmə, sonradan anlayarsan sənin üçün edilən yaxşıliğı.'
- Hz. Muhammed (s.a.s.)

Nilay

18 Fevral 2011 21:26

arzu.ps,
laught

MY_CRAZY_FRIENDS_

17 Fevral 2011 15:11

AY ALLAH NE SESI VAR NE DE KI,GOZELLIYI NE GUNDEDI BU?!

arzu.ps

17 Fevral 2011 14:57

Sitat: nilay
SENDE DIYESEN NELLY FEKILISEN) mocking[/quote]
Yox nə fekili,nə də vəkiliyəm.Sadəcə mən düşünüb yazmag istədklərimi o yazmişdi winked
--------------------
Her shey sensiz de Choooxxx gozeldi))))))))))

Nilay

17 Fevral 2011 14:27

NellY,
OLDU CANIM))DEDIYIN KIMI EDECEM....

YERAZGIRL

17 Fevral 2011 14:25

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

NellY

17 Fevral 2011 14:24

Sitat: nilay
OK,BASA DUSDUM,,,,ELE ONA GOREDE HEC NE YAZMIRDIMDA )MENEN SONRA GELENLER VIP STASUSLARI VAR ..ARTIQ BUNLAR MENIM UCUN ONEMLI DEYIL,,

Inanki burda kim neye layigdise o statusdadi!sadece deyiremde senin werhlerine gore vermirler sene status!sen dolgun werhler yazmaga bawlasan alacagsan sataus!emin ol!Admin heyetyetide aktiv olanlara daha cox status verir!twk,smaylik goymagi tergitsen alacagsan!Eminem..bundan sonra senden ancag gawang gawang dolgun werhelr gozluyurem!!! girl_ten

Nilay

17 Fevral 2011 14:14

NellY,
OK,BASA DUSDUM,,,,ELE ONA GOREDE HEC NE YAZMIRDIMDA recourse )MENEN SONRA GELENLER VIP STASUSLARI VAR ..ARTIQ BUNLAR MENIM UCUN ONEMLI DEYIL,,,, smile

NellY,
OLDU BAXARAM))) tongue

NellY

17 Fevral 2011 14:11

Sitat: nilay
sene ne,ureyim ele istir elede edirem bildim)

kobudlug lazim deyil!Kobudlugda man sanin gabagiva 8 goyaram..sadece gunuvun yarisindan 4ox hissesini burda olursan,werhler yazirsanda gune 100 200 werh yox 10 werh yaz normal werh yazda..menim 1000 werhim olanda man uje vdp statusundaydim.man seni incitmek ve yaxudda nese pis menada demirem...burda 200 werhnan vip olanlar var..Inanki senin bele werhlerinle 5000de wwerhin olsa sen ele aktiv user galacagsan!


Sitat: nilay
SENDE DIYESEN NELLY FEKILISEN)

yazanda arada klaviaturayada bax! lol

Nilay

17 Fevral 2011 14:00

NellY,
sene ne,ureyim ele istir elede edirem bildim)

arzu.ps,
SENDE DIYESEN NELLY FEKILISEN) mocking

arzu.ps

17 Fevral 2011 13:53

Sitat: NellY
Nilay sen herf tanimirsan?yoxsa cumla gura bilmirsen?(( ne demekdi?ya twk ne demekdi?1145 dene werhin var hamisi ya twkdu yada smaylik..10dene ust uste normal werhin yoxdu senin!
mocking yerivar
--------------------
Her shey sensiz de Choooxxx gozeldi))))))))))

Dior Cherie

17 Fevral 2011 13:35

Iranlilara nifret edirem

Hornblower

17 Fevral 2011 13:27

bir iranli lar qalmiwdi bu mahinini oxumuyan buda oldu hec bir deyerimize sahib cixa bilmirik bele olacaqda qarabag da bele oldu

NellY

17 Fevral 2011 13:25

Sitat: nilay
((

Nilay sen herf tanimirsan?yoxsa cumla gura bilmirsen?(( ne demekdi?ya twk ne demekdi?1145 dene werhin var hamisi ya twkdu yada smaylik..10dene ust uste normal werhin yoxdu senin!

Nilay

17 Fevral 2011 13:21

recourse ((

QedirzadeRevan

17 Fevral 2011 11:28

recourse cox gozel !!!

FLOR

17 Fevral 2011 01:45

ay da oxuyub ee amma ele asta oxuyur ki mahni demek olar ki tam olur

Ruvi

16 Fevral 2011 23:06

Burda ogunilarinin mahrluq falan yoxdu. AaEksine fexr etmeliyik Faceden dinlemisem bunu. Almani atdim xarala mahnisini ele gozel oxuyur ki.

Mamedovich

16 Fevral 2011 20:57

Bu mahnını bizdən başqa Ermeni İran Türk mahnısı kimi tanıyırlar bilmirəm mədəniyyətdə işləyənlər niyə oturublar orda

Lineva

16 Fevral 2011 20:56

Xəbərin adı məncə dəyişməlidi Urmiyalı müğənni olsa daha yaxşı olar youtubede azəri və ya urmiyalı müğənni yazılır ama öz saytımızda İranlı.Videoya baxıb ya da xəbəri oxuyub şərh yazsaq daha yaxşı olar məncə. Ay millət mahnını azəri müğənni oxuyub və Azərbaycan dilində bunun harası oğurluqdu biri mənə desin !

Babydoll

16 Fevral 2011 20:51

Videoya heç baxmadım.Ellə bizim şeylərimizdən istifadə edə dururlar daaa. bee Oynan da məşhurlaşırlar mənə maraqlı deyil... yoo
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

MR.QARRI

16 Fevral 2011 20:31

şikayət etmək lazımdı.

Lineva

16 Fevral 2011 20:30

İran nəyimizi oğurlamayıb ki tariximizi, adət ənnəmizi, torpağımızı və s. Dünya tarix kitablarında Səfəvi kimi nəhəng Azərbaycan dövləti İran dövləti kimi yazılır. Torpaqlarımızın böyük qismi əhalimizin 30 milyonu onların əlindədi daje novruz bayramını da adlarına keçirmək istiyirlər. Nə qədər azərbaycanlımıza orda zülümlər edirlər.Azərbaycanın tarixi düşmənlərindən biri də İran olub və olacaqda ehtiyatlı olmaq lazımdı onlardan !

Özü də mahnı oğurlanıb edilməyib ki Urmiya tarixi Azərbaycan torpağıdı və bu dəqədə orada ancaq azərbaycanlılar yaşayaır.Bir azərbaycanlı kimi onun tam haqqı var ki bu mahnını ifa etsin.Əgər xəbərdə İran müğənnisi yazılmayıb azəri türkü bu mahnını ifa eidb yazılsaydı anlaşılmazlıq olmazdı yada əgər userlər xəbəri oxusaydı

NellY

16 Fevral 2011 20:24

Sitat: m.Hesenzade
MƏN FƏXR EDİRƏM Kİ BİZİM BELƏ MAHNILARIMIZ VAR və o qədər mükəmməl olduğundan hamı oğurlayır ehtiyac duyulur bizim mahnılara doğurdan fəxr etməli hadisədi.

Fexr ede bilerik ee prosta o weyki bizimdi ve arxasinda dura bilmirikse onun he4 olmamagi yaxwidi!Amma fexr elemek lazim deyilki bizim mahnilari ogurluyublar Ermenilernen Iranlilar geder 2ci mundar millet yoxdu!Amma ozlerini nece tegdim ediblerse!He4 kesin ianinki veycine deyil bizim mahnilarin ogurlanmasi..yalandan ozlerini gicliye goyurlar 2,3 gun efirde daniwrilarki mehkemeye verdik zad vse!her wey unudulur!ne olsdu o gadaaaaaaaar mahniynan bagli ermenileri mehkemetye vermiwdik ne oldu?hansindan xeberimiz var???

Mr_RoCCo

16 Fevral 2011 20:22

nə gündədi bu,ağzı balkona oxşuyur.Bircə bu qalmışdı Sarı gəlini oxumayan,o da axır oxudu=)
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

elena

16 Fevral 2011 20:15

butum dunya bilir ki bu Azerbaycana aid mahnidi sadece olaraq bu fakti danirlar...

m.Hesenzade

16 Fevral 2011 20:10

Ermənilər oğurladılar dünyaya yaydılar ki bizim mahnıdır. Məhkəməyə də verdik amma bir nəticə alınmadı. Gözəl mahnılarımızı oğurlayırlar. Bayatılar mahnısıda həmçinin o gün mixaz da bir xəbər var idi Bayatılar, nə qədər ölkə götürübdür, çoxsuda məşhur mahnılardı, yadımda qalanlardan biri ESANA MONO. Amma bunun əsas həqiqi müəllifi kimdir dünyanən heç yerində demirlər ancaq düz qoş eləyənin adı gedir odakı hər dövlətdə başqa başqa adlar olur çünki hərə başqa cür düzəldir mahnını. Buda onun kimi İranda götürüb məşhur oldular bizim şotumuza qabağa gedirlərdə. Nə qədər oğurlasalarda müəllif hüquqlarını pozsalarda və bizim gücümüz çatmasa da MƏN FƏXR EDİRƏM Kİ BİZİM BELƏ MAHNILARIMIZ VAR və o qədər mükəmməl olduğundan hamı oğurlayır ehtiyac duyulur bizim mahnılara doğurdan fəxr etməli hadisədi.
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

MASTER-SAN

16 Fevral 2011 20:05

Bu Iran adi gelende ozumu saxlaya bilmireme soymek isteyirem .Axir zamanlarda eledikleri hereketlere gore vapwe eseb oiluram Bu Iranli varyoxsuzlara ..Men odur ki, cox yazmayim yoxsaki sinirlerime hakim ola bilmeyecem eseb eseb )


/BaKiNeCH/ bunlardan xeber bir az qoy oldu qaqawim
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

arzu.ps

16 Fevral 2011 20:05

Bu sari gəlin mahnisini da hami oxuyureeee.Oxusunlareee sözüm yoxdu ama hec olmasa müəllifi qeyd etsinlər
--------------------
Her shey sensiz de Choooxxx gozeldi))))))))))

Emil

16 Fevral 2011 20:04

Neçə dənə fotolar var, düzələndə baxarsız.)
--------------------

To get away clean, you have play dirty.