Loading...

"Həyat keyfiyyəti yüksək ölkələr"

Loading...
Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

lalo.

28 Mart 2010 21:22

men wexsen neticelerle raziyam.

Ronnie_7

24 May 2009 02:09

Çox sağ ol.Maraqlı idi.
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

gozel207

4 May 2009 22:51

l love Fransa!
ermənistanda hec də həyat səviyyəsi yüksək deyil,sehv məlumatdı

qudis

4 May 2009 20:19

ERMENISTAN BIZDEN NIYE qabaqdadir............................ am am

J_LADY

4 May 2009 20:07

Düzü mən də görəndə bu nəticəni şok oldum,məncə də burda da nəsə üzdəniraqların əli var ...
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

LARACROFT

4 May 2009 17:17

Azərbaycanın 106-cı yerdə olmağına inana bilmirəm.Yalnız ümid etmək qalır ki,nə vaxtsa irəlidə olacağıq.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

IncReDiBle

4 May 2009 15:26

belay

cool girl

4 May 2009 15:04

ele olacag da burda ne yasayis var ki sad

Teymur

4 May 2009 14:52

Siyahıda İSTANBUL 45,Ermenistan 65,Gürcüstan 80,
Rusiya 101,Azərbaycan isə 106-cı sırada yer alır.


ermenistanin Bizden Qabagda 0lmasi Inandirici Deyil.

NUTSHELL

4 May 2009 13:30

Düşmən olduğuna görə demirəm amma doğrudan da bizdən öndə olması bir az qəribədir...

İnşallah növbəti dəfə daha da irəlidə olarıq.

Təşəkkür

Paris

4 May 2009 12:49

106 ci yer Çox heyif recourse

jasmin_rad

4 May 2009 11:46

vauuu ITALIYA o 20likd, amma bele razi deyilem, o axmaqlarin bize catmagina hele cox var , qalmiwdiki bizden onda olalar

farid6677

4 May 2009 11:04

Bu mence duzgun deyill...Ne oldu axi biz hem Ermenistandan,hemde Gurcustandan geri qaldiq...Men bununla razi deyilem..Mence Azerbaycan bu iki dovletin her ikisinden yashamali yerdir...

Suliko

4 May 2009 10:16

Biyyy Ermenistan bizden qabagdaaaaa? Ermenistanin bizim Bakimizin indiki halina catmaq ucun hele eeeeeeeee iller yoxeee esrler kecmelidir,amma yene de uzden iraglar qabagdadir...Sorry amma nese bu siyasi mene wubheli geldi.. nea Gul kimi Baki gor necenci yerdedir,amma Ermenistan ondedir...Xebere gore tewekkurler..
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

Kompleksli :(

4 May 2009 02:30

Bir azda bele davam etse donuz qripi ve krizis...onda Azerbaycan terefe gemese ama...iclerinde qalsa belke ancaq o vaxt Azerbaycan yuksek siralarda olar... :morning
:

ZDENKO

4 May 2009 01:50

Braziliya yoxdur ki. sad
Azerbaycan ise chox geridedir.
Bu cur neticeni gozlemirdim duzunu desem.

Tesekkur Juli.

m.Hesenzade

4 May 2009 01:08

biz ermenlirenden daldayiqqq ne gundedi onlarin seherleri biz onlardan her sheyde qabaqdayiq niye biz 106 dayiq )::::

Sitat: Aze_girl
Azerbaycanin ikinci resmi dilleri siyahisinda rus dili ile yanashi ermeni dili var?Azerbaycandada bele yazilir?

men bilen Azerbaycan Ermenistan Rusiya evveller hamimiz bir yerde yashamishiq ona gore!cox six olmushuq soradan zaylari cixbda lol
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Aze_girl

4 May 2009 01:07

Belkede bunun yeri deyil ancaq bir sual vermek isteyirem.Dunya tarixlerinde,cografiya kitablarinda Azerbaycanin ikinci resmi dili rus ve ermeni dili kimi qeleme verilir duzdur mende olan kitabda ermeni dilini sildim ancaq hemin neshre chixan butun kitablardan bunu silmek qeyri mumkundur.Ne derecede duzgun melumatdir ne uchun Azerbaycanin ikinci resmi dilleri siyahisinda rus dili ile yanashi ermeni dili var?Azerbaycandada bele yazilir?

memorial

4 May 2009 00:58

nece olur ermenisdan 65yerde olur.biz de heyat seviyyesi de yuksekdi.burda lobbinin yeri var..siyahi yalandi.

m.Hesenzade

4 May 2009 00:47

Allah qoysa on sirada olanda biz olmayacayiq.neyse pulum olsa gederdim ):
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

Bu-Abu

3 May 2009 23:52

cehennem adimiz hec olmasa var :-)))

XeTaI

3 May 2009 23:40

106-ci sıra dünya ölkələrinə görə çox geridir, mən daha yaxşı nəticə gözləyərdim

Aze_girl