Loading...
İnternet Yenilikləri

İnternet Yenilikləri

Loading...
Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.




Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

SHAH RUKH KHAN

4 Aprel 2010 17:28

hm..mende bele 1 sms olmayib,............msn yoxdu diye.......xi xi xi

amma virus duwende ozum format edirem,bu iwin ustasiyam.sag olsun menim muellimim heyif ki indi fransada yawayir... recourse

Qreqor Zamza

10 İyun 2009 08:54

TESEKKURLER
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

Ronnie_7

27 May 2009 00:18

təşəkkürlər çox sağ olun

təşəkkürlər çox sağ olun[img=centr]http://endir.az/photos/JUGNC_0309.jpg[/img]
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

HEAO90

11 May 2009 14:13

HELEKI SALAMATCILIQDI,nese olsa bu proqrama muraciet edecem

hacker522

5 May 2009 16:00

menim computerime hec vaxt virus dusmur cunki menim computerimin sistemi win98 dir.indiki viruslar ise xp nin ve vista nin evini yixir.

gozel207

4 May 2009 23:13

Maraqlı məlumatlar idi,teşekkürlər.Mənde heləki heç bir problem olmuyub,inşallah da olmaz

Suliko

4 May 2009 11:12

Hele ki cooox wukur ciddi problemlerle rastlawmamiwam,amma yene de xeberdarliq ucun tewekkurler,ehtiyatli olaq lazimdir bundan sonra..
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

grand_man

3 May 2009 21:57

men msn`i hackliyiram msn meni yox! :)))))

men msn`i hackliyiram msn meni yox! :)))))

J_LADY

3 May 2009 20:20

Sitat: Rufat
1+1=1))))


Riyaziyyatdan yaxşı deyilsən,get öyrən sonra qiymətləndirərsən!=))

Bu yaxınlarda diske menim üçün office proqramı yazdılar install edən kimi kompa restart verdim,öldü komp.=))
Format elətdirdim.Şükür işləyir,olan 20 manata oldu bu krizdə =))
--------------------
* Try Not To Become a Man of Success,but a Man of Value!

* Əsl kişi xanıma kişiliyini xatırladan yox,xanıma xanımlığını unutdurmayandır!(i.c)

*Sevgi olan yerdə Qürur-Günəş olan yerdə Ay kimidir...(i.c)

Mənliyim Məndən Üstündür!!! (i.c)

jasmin_rad

3 May 2009 16:13

Sitat: zdenko
Tesekkurler J_Lady.

LARACROFT

3 May 2009 16:05

Çox sağ ol.Yaxşı ki,xəbər verdin.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

m.Hesenzade

3 May 2009 15:54

J_LADY wink good
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

MILI.AZ

3 May 2009 15:48

oxumadim ama onu biliremki menim msn pozulum neqeder eliyirem girmir. dash

pullu

3 May 2009 15:34

menim komputerime hec bir virus girmeye curet ede bilmez. cunki bu menim komputerimdi wink

610610

3 May 2009 15:27

men de kasperisky 2009 var ( oduki eybiyox
bully

elman1985

3 May 2009 14:37

Heleki viruslarla mucadile ede bilirem hacan isteyiler buyursunlar gelsinler men qonaq perverem xwbere gore J_LADY tesekkur edirem.Hormetle Elman

Markiza

3 May 2009 13:01

no

Paris

3 May 2009 10:36

Maraqlı məlumat idi təşəkkür edirəm J_lady

ZDENKO

3 May 2009 01:50

Tesekkurler J_Lady.

XeTaI

3 May 2009 01:43

Gəlsin viruslar hazıram)

Bu-Abu

3 May 2009 01:40

xmm problem olmuyub olandada 1 defelik format eleyirem komplarim. i vsyo :-)

Rufat

3 May 2009 01:36

1+1+1=3

3-1=2

1+1=1))))
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

Magic_Girl

3 May 2009 01:29

Heleki ciddi problemle bu barede rastlashmamisham!

Teshekkurler!