Loading...

"İçəri Şəhər" gənc fotoqrafların gözü ilə

Loading...
Müasir İncəsənət Mərkəzində 2 fevral – Gənclər Günü münasibətilə “Qədim şəhər gənc fotoqrafların gözü ilə” adlı fotosərgi keçirilib.
İçərişəhər” Dövlət Tarix-Memarlıq Qoruğu İdarəsindən verilən məlumata görə, sərgidə açılış nitqi ilə çıxış edən Qoruq İdarəsinin rəis müavini Samir Nuriyev gənclərin İçəri Şəhərə və tariximizə olan böyük marağını alqışlayıb və daim gəncərin yaradıcılıq fəaliyyətlərini dəstəklədiklərini bildirib. Sonda qaliblərə hədiyyələr təqdim olunub.

Onu da əlavə edək ki, sərgi “İçərişəhər” Dövlət Tarix-Memarlıq Qoruğu İdarəsinin və Birləşmiş Rəssamlar Klubunun təşkilatçılığı ilə keçirilir.

Sərgidə müsabiqəyə təqdim olunmuş 200 foto arasından seçilmiş ən yaxşı 25 iş nümayiş olunur. Müasir İncəsənət Mərkəzində (ünvan: İçəri Şəhər, Qüllə küçəsi, 15) 6 fevral tarixinə kimi davam edəcək fotosərgiyə giriş sərbəstdir.

"İçəri Şəhər" gənc fotoqrafların gözü ilə


"İçəri Şəhər" gənc fotoqrafların gözü ilə


"İçəri Şəhər" gənc fotoqrafların gözü ilə


"İçəri Şəhər" gənc fotoqrafların gözü ilə


"İçəri Şəhər" gənc fotoqrafların gözü ilə


"İçəri Şəhər" gənc fotoqrafların gözü ilə


"İçəri Şəhər" gənc fotoqrafların gözü ilə


FİKİRLƏRİNİZ...
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Night Wolf

12 Avqust 2013 23:55

maraqli sekiller idi Aerbaycan gozeldir
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

BEZDUWNAYA

5 Fevral 2011 21:40

ele buuu?? bawqa vaxt menim xeberime hormetli adminler maragsiz yazir bu yaman maraqli alinibee

Nilay

5 Fevral 2011 18:46

qeseng sekilerdi))

MR.QARRI

5 Fevral 2011 17:34

qəşəng çəkilib.........

KaRoLeVa

5 Fevral 2011 15:06

Iceri Seherden cox xowum gelir. Ora cox maraqlidi.

2ci sekili coxx beyendim fellow
--------------------
Tək bir adam üçün darıxırsan, amma nədənsə hər yer sənin üçün kimsəsiz gələr. love

Babydoll

5 Fevral 2011 14:48

FİKİRLƏRİNİZ...

birinci şəkildəki sevgililərə baxıram.)) love
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

Emil

5 Fevral 2011 14:35

Sitat: ___DiMaggio
şəkilləri bir az çox eliyərdiz gərək

Bunlar fotoqrafların çəkdikləridi.
--------------------

To get away clean, you have play dirty.

Mamedovich

5 Fevral 2011 14:19

=) Gorod moy Baku

___DiMaggio

5 Fevral 2011 02:18

Can ay Bakı. Yerivi heç hara vermir

p.s: şəkilləri bir az çox eliyərdiz gərək. Homolardan xəbər olanda doldurursuz saytı

Girbinne

5 Fevral 2011 02:05

belə də normal.içərişəhərin dar küçələrini heç sevmirəm də

как всегда

5 Fevral 2011 01:53

Sitat: VerniY-IzmenniK
Sozun achigi ele de beyencek bir shey gormedim. Yani hem shekil azdi, hem de original, deyishik bir shey yoxdur. Gozumuzun oyreshdiyi shekillerdir...



qesheng fikir gelibe aglima sabahdan men de dushurem sheherin canina bashliyiram bele shekiller chekmeye...yeni hami bakida qalir ama yene de briden kimse neyese yaxshi yaxshi fikir vermeyib...)))kichik qalada bir pishiyi tutub tulluyublar ora oldu fotosesiyada...men de ozumnen 10-15 dene milchek kepenek filan aparacam yapishdiracam bayil dashlarina sora sheklin chekib xeber duzeldecem...)))

VerniY-IzmenniK

5 Fevral 2011 01:44

Sozun achigi ele de beyencek bir shey gormedim. Yani hem shekil azdi, hem de original, deyishik bir shey yoxdur. Gozumuzun oyreshdiyi shekillerdir...

FLOR

4 Fevral 2011 23:09

her defe gorduklerimizdi ne var burda qeyri adi

Lineva

4 Fevral 2011 23:02

Axrıncı şəkil superdi.Birazda qaranlıq olsaydı daha gözəl olardı )

elena

4 Fevral 2011 22:22

axrinci bir de ikinci super.thanks...

İrmak

4 Fevral 2011 22:17

2 ci şəkli bəyəndim
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Ayka Ronaldo

4 Fevral 2011 22:17

Görmüşdüm. İçəri şəhərin dar yollarında olmuşam. Çox gözəldi

Mr_RoCCo

4 Fevral 2011 22:10

aha gözəldi
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

Emil

4 Fevral 2011 22:10

Ooo İçəri Şəhər) love Axırıncı foto gözəl çəkilib)
--------------------

To get away clean, you have play dirty.

MoNuElLa

4 Fevral 2011 22:04

Super sekillerdi halal olsun
--------------------
Men Senin baxiwini sevdim....
Aglimi aparan,ureyimi isiden....♥



Son 1 gun..(