Loading...
Günel 2 ilədək həbs oluna bilər

Günel 2 ilədək həbs oluna bilər

Loading...
Türkiyədə yaşayan azərbaycanlı müğənni Azəri Günel (Zeynalova) məhkəmədə ifadə verib. APA-nın “Anadolu” Agentliyinə istinadən verdiyi məlumata görə, G.Zeynalova ilə birlikdə məhkəməyə vəkili Naci Bilan, qarşı tərəfdən isə məşhur iş adamı Rza Zərrabın özü deyil, yalnız vəkili Ayten Hiçyılmaz qatılıb.

Günel 2 ilədək həbs oluna bilər

G.Zeynalova məhkəməyə ifadəsində ona qarşı R.Zərrab tərəfindən qaldırılmış hədələmə iddiasını qəbul etmədiyini deyib: “Daha öncə bu mövzu ilə bağlı vəkilimlə bərabər ifadəmi vermişdim. Həmin ifadəm doğrudur”.
Müğənninin vəkili isə G.Zeynalovanın atasının hadisə haqqında məlumatlı olduğunu bildirərək, onun da məhkəmədə çıxış edəcəyini söyləyib.
R.Zərrabın vəkili Ayten Hiçyılmaz isə müvəkkilinin məhkəməyə gəlməməsinə səbəb kimi onun İstanbuldan kənarda olmasını göstərib. O, R.Zərrabın növbəti prosesə qatılacağını deyib.

Günel 2 ilədək həbs oluna bilər

Hakim R. Zərrabın məhkəməyə zorla gətirilməsi barədə qərar verərək məhkəməni növbəti müddətədək təxirə salıb.
Qeyd edək ki, İstanbul Cümhuriyyət Prokurorluğunda hazırlanmış ittihamnamədə iddiaçı R.Zərrabın cavabdeh G.Zeynalova ilə 10 ildir münasibətlərinin olduğu qeyd edilib.R.Zərrabın müğənninin onu hədələməsi ilə bağlı iddiaları təsdiqini taparsa, G.Zeynalovanı 6 aydan 2 ilədək həbs cəzası gözləyir.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

MASTER-SAN

1 Fevral 2011 00:20

Sitat: Girbinne
eh dünya,dünya..


Dunyada hele mocuzedi :))
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

MASTER-SAN

1 Fevral 2011 00:07

Sitat: Girbinne
möcüzələrə inanmayın

Menim ozum hele mocuzeyem ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Girbinne

1 Fevral 2011 00:01

Sitat: MASTER-SAN
Menimle hele cox razilawacaqsizniz cox ozde lap cox ..

möcüzələrə inanmayın

MASTER-SAN

31 Yanvar 2011 23:14

Sitat: Girbinne
razıyam,Günelin bu hərəkəti bağışlanılmazdı,heç nəynən bəraət qazandırmaq olmaz ona.heç 1 erməni bunu eləməzdi,ama biz eləyirik


Menimle hele cox razilawacaqsizniz cox ozde lap cox .. lol
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

KaRoLeVa

31 Yanvar 2011 21:15

Cox uzansada men Gunelin terefdariyam. Rza ZArrabdan xowum gelmir. Gul kimi qizi qoyub Ebru Gundesden evlendi. Neyse o onun sexsi heyatidi. Ama davanin yeri yoxdu
--------------------
Tək bir adam üçün darıxırsan, amma nədənsə hər yer sənin üçün kimsəsiz gələr. love

TARKANKA_210

31 Yanvar 2011 19:31

Sitat: Onsuz_Hayat
deme deme dehset qiza oxsuyur..ozude nebilime gunel onun haqqinda necede daniwiree..seni adam yerine saymiyan bir oglandan ne isteyirsn redd olsundaa

Zövqsüz lol

Onsuz_Hayat

31 Yanvar 2011 16:46

Sitat: MASTER-SAN
Seda Seyanin paraqraminda Xocali faciesinde cixib mahni oxumasi ise mende ona qarwi boyuk nifret oyatdi .duzdu usr istedi buna sozum yoxdu .Amamki cixib uzr isteyend edemiwdki menim Xocali faciesi yadimda olmayib .Bizim axi QAN YADDAWI - miz nece yadimizdan cixa biler .Bu hec bir mentiqe esaslanmir .Hecx nbir wexsinde yadindan cixmamailidi .Eger Azeri Qzizi Gunel Ozu qacqin olmasydi o didergin duwub gelmeseydi yadindan cixartsaydi ve cixib nmahni oxusaydi menim nifretim bir o qederde olmazdi ona qarwi ..
Duzdu sehv gher insanda olur .Ammaki Gunelin elediyi sehv deyildi Ozu hele bir Faciye idi ..Men hec cure onu bagiwlamiram.Onu elediyi bagiwlanmaz bir sehvidi .Ona Nifretim olub olacaqda..


aha cox sef bir hereket idi

Sitat: TARKANKA_210
Rza Zərrabdan zəhləm gedir, qıza oxşuyur


lol deme deme dehset qiza oxsuyur..ozude nebilime gunel onun haqqinda necede daniwiree..seni adam yerine saymiyan bir oglandan ne isteyirsn redd olsundaa

Girbinne

31 Yanvar 2011 03:57

Sitat: MASTER-SAN
Seda Seyanin paraqraminda Xocali faciesinde cixib mahni oxumasi ise mende ona qarwi boyuk nifret oyatdi .duzdu usr istedi buna sozum yoxdu .Amamki cixib uzr isteyend edemiwdki menim Xocali faciesi yadimda olmayib .Bizim axi QAN YADDAWI - miz nece yadimizdan cixa biler .Bu hec bir mentiqe esaslanmir .Hecx nbir wexsinde yadindan cixmamailidi .Eger Azeri Qzizi Gunel Ozu qacqin olmasydi o didergin duwub gelmeseydi yadindan cixartsaydi ve cixib nmahni oxusaydi menim nifretim bir o qederde olmazdi ona qarwi .. Duzdu sehv gher insanda olur .Ammaki Gunelin elediyi sehv deyildi Ozu hele bir Faciye idi ..Men hec cure onu bagiwlamiram.Onu elediyi bagiwlanmaz bir sehvidi .Ona Nifretim olub olacaqda..

razıyam,Günelin bu hərəkəti bağışlanılmazdı,heç nəynən bəraət qazandırmaq olmaz ona.heç 1 erməni bunu eləməzdi,ama biz eləyirik

MASTER-SAN

31 Yanvar 2011 00:44

Yene Azeri Qizi Gunel .bunun haqqinda xeber bir dfede olmuwdu sehv elemiremse boyuk muzakireye sebeb olmuwdu ..
Menim sexsi fikrimdi ..

Bu Guneli Ibrahim Tatlises Bakiya gelib burda qacqinlaribn yerlewdikleri daxmalardan goturub aparanda cox sevinmiwdim men .sehv elemiremse o vaxti Gunelin 14 yawi var idi menim ise 11 yawim olardi ..Onun Turkiyede papiliyarliq qazanmasi meni dahada sevindirdi ..Ona nifret edirem bu an sebibi ise :

Seda Seyanin paraqraminda Xocali faciesinde cixib mahni oxumasi ise mende ona qarwi boyuk nifret oyatdi .duzdu usr istedi buna sozum yoxdu .Amamki cixib uzr isteyend edemiwdki menim Xocali faciesi yadimda olmayib .Bizim axi QAN YADDAWI - miz nece yadimizdan cixa biler .Bu hec bir mentiqe esaslanmir .Hecx nbir wexsinde yadindan cixmamailidi .Eger Azeri Qzizi Gunel Ozu qacqin olmasydi o didergin duwub gelmeseydi yadindan cixartsaydi ve cixib nmahni oxusaydi menim nifretim bir o qederde olmazdi ona qarwi ..
Duzdu sehv gher insanda olur .Ammaki Gunelin elediyi sehv deyildi Ozu hele bir Faciye idi ..Men hec cure onu bagiwlamiram.Onu elediyi bagiwlanmaz bir sehvidi .Ona Nifretim olub olacaqda..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Lineva

31 Yanvar 2011 00:18

Niyə onu dəstəkləməyəkki ?Ola bilərki söhbət uzansın ama ona qarşı məncə bu qədər nifrət gərəksizdi.Onun bizə pisliyi dəyməyib ama yaxşılığı dəyib.Gedib Türkiyədə bizi təmsil edir.Özüdə Azəri Qizi adı ilə.Siz bunu yaxşılıq kimi qəbul etmirsizki ?Nədə olsa bizim vətənimizi təmsil edir.Ona qarşı bu qədər ədalətsiz olmayaq məncə.Əksinə biz ona dəstək olmalıyıq.Ama niyəsə bunun tam əksi olur.Nəisə əlbətdəki fikirlər müxtəlifdi ama bir şeyi unutmayınki o digərləri kimi gedib başqa ölkədə məşhurlaşıb, öz ölkəsini unudanlardan deyil!
Mənim bu qızdan çox xoşum gəlir.Gözəl səsi var.Həmdə özüdə gözəldi.Uğurlar ona smile

FLOR

30 Yanvar 2011 23:55

zehlem gedir bu qizdan fuu

Dior Cherie

30 Yanvar 2011 20:47

bu sohbeti sakkiz kimi ne geder uzatdilar??? wacko

Mr_RoCCo

30 Yanvar 2011 20:40

Sitat: arzu.ps
Niyə həmyerlimizə qarşi bu qədər nifrət dolu hisslər bəsləyirik???Məgər onun bizə yaxşiligi ya da pisliyi dəyib????

olsun da həmyerlim..mənim ondan acığım gəlir.Özü də o,mənə nə pislik eliyə bilər nə də yaxşılıq.
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

arzu.ps

30 Yanvar 2011 20:26

Sitat: Mr_RoCCo
nifrət eliyirəm bu qıza..boğaram ee bunu..lap yaxşı olur..tutulsun..

Niyə həmyerlimizə qarşi bu qədər nifrət dolu hisslər bəsləyirik???Məgər onun bizə yaxşiligi ya da pisliyi dəyib????
--------------------
Her shey sensiz de Choooxxx gozeldi))))))))))

NellY

30 Yanvar 2011 20:13

day 4urutdulere bu sohbeti..Rzadaki lap 25 yawinda evde galib elci gozluyen gizlara oxwuyur!arvad gorunuwu var..zahlam gedir ele tipli oglanlardan..Gunel onun sesiini yazmiwdie helem,orda deyirdide
Awkim o 35 yawinda xalani arvad elemiyecemki ozume,delisen??amma indi o 35 yawindaki xalasi arvadidi!xasiyyetsiz insana oxwuyur!giz xaraktersiz ola biler,amma kiwinin xaraktersiz olmagi,soz kecirde bilmemeyi boyuk bedbextcilikdi!4unki gizin xarakteri ola bilerki zeif olsun,onsuzda sabah burugun kimse heyatinda olan yoldawi ona kecirde bilir sozunu,vayy o gundenki belencik kiwiciye ere gedesen!

TARKANKA_210

30 Yanvar 2011 19:04

Sitat: Ayka Ronaldo
Tutulur, tutulsunda neyniyim

Vəkil tutmaq lazımdi mocking
Rza Zərrabdan zəhləm gedir, qıza oxşuyur

Ayka Ronaldo

30 Yanvar 2011 18:27

Tutulur, tutulsunda neyniyim

Mamedovich

30 Yanvar 2011 18:15

feel

Lamiee

30 Yanvar 2011 18:11

niye axilli olmure bu qiz? nea

Mr_RoCCo

30 Yanvar 2011 17:47

nifrət eliyirəm bu qıza..boğaram ee bunu..lap yaxşı olur..tutulsun.. eseb
--------------------
FaceBook
Instagram - ageelvevo

Nilay

30 Yanvar 2011 17:24

nea inanmiram ki,hebs olunsun)

İrmak

30 Yanvar 2011 17:15

nea
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

DReaM

30 Yanvar 2011 17:09

hmmmm ne deyime ALLAH ozu axirin xeyir elesin pardon

ChocoLatte

30 Yanvar 2011 16:46

PRESTIGE,
Demeli bu sexs sizden tez gonderib xeberiki,onunki axtiv olub...

MoNuElLa

30 Yanvar 2011 16:45

Gunel qurtar da bu sohbeti!
--------------------
Men Senin baxiwini sevdim....
Aglimi aparan,ureyimi isiden....♥



Son 1 gun..(

PRESTIGE

30 Yanvar 2011 16:34

BU XEBERI MEN VERMISHDIM NESE ELE BIL MONOPOLIYADI BU SAYTDA

ASLAN_CABARLI

30 Yanvar 2011 16:32

gunelden xosum gelir

Miss_Yerazka

30 Yanvar 2011 16:12

Bu Qizda dehsetdieeeee

Emil

30 Yanvar 2011 16:09

Bu ikisinində davası qurtarmadıda)
--------------------

To get away clean, you have play dirty.