Loading...
2011 Eurovision Türkiyə təmsilçisi

2011 Eurovision Türkiyə təmsilçisi

Loading...

2011 eurovision Türkiyə təmsilçisi

Türkiyəni Almaniyada təşkil ediləcək Eurovision 2011 Mahnı Yarışmasında Yüksek Sadakat qrupu təmsil edəcək.

TRTdə yeni il səbəbiylə yayımlanan xüsusi əyləncə proqramında, Türkiyəni 2011-ci ildə Almaniyada ediləcək Eurovision mahnı yarışmasında "Yüksek Sadakat"qrupunun təmsil edəcəyi bildirildi.

Eurovision 2010 Mahnı Yarışmasında, Lenanın səsləndirdiyi mahnı ilə birinciliyi əldə edən Almaniya, 56-cı Eurovision Mahnı Yarışmasına ev sahibliyi edəcək.

2011 eurovision Türkiyə təmsilçisi
2011 eurovision Türkiyə təmsilçisi
2011 eurovision Türkiyə təmsilçisi

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Night Wolf

18 İyul 2013 00:06

xowum gelmedi
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

❃FloRal❃

2 İyun 2013 13:32

Mence,o qeder de pis deyildi mahnılaru. Sadece,şovları pis idi
--------------------

***
❃❃❃

***

elena

5 Fevral 2011 18:31

trt1 tarkana 3milyon teklif eliyib tarkan razilawmiyib ki azdi.bu qrupnan 300 mine razilawiblar.gorek de bizden kimi secirler cox uzatdilar bizimkiler... angry

Dior Cherie

12 Yanvar 2011 23:26

Sitat: SupeRocK
Türkiyədədə ölümdə rok var axı

:))

Heartless_

4 Yanvar 2011 20:26

Ugurlar amma bizdən sonra ))

BakıLıLaR

3 Yanvar 2011 03:34

tanimiram Layig olan birinci yeri Tutsun !!!

Girbinne

3 Yanvar 2011 03:01

Lineva,
NellY,
AnGeL_LoVe,
off,Allah eləməsin onlar getsin.dəli oluram e ağlıma gələndə.mamalarının şotuna Azərbaycanı biabır eliyəcəylər.qalmışıq gör kimlərin əlində.nə səs var nə də xarici görünüş.2i də əsl faciədi.hələ o Arzudu Arzumdu hər nədi.o getsə hərtərəfli biabır olacıq.deyəcəylər müsəlman ölkəsinin göndərdiyinə bax.1 söznən bu 3nün getməyi əsl təhqirdi Azərbaycana

Lineva

3 Yanvar 2011 02:32

Sitat: NellY
40 yawinda arvad makiyajiynan gedib bizi temsil elese batdig!!

Elə onu de.Bir neçə dəfə baxmışam seçmələrə o qızı bir dəfə belə olsun fərli makyajda görmədim mən.

NellY

3 Yanvar 2011 02:15

Sitat: Dandoline
Ancaq istənilən halda, bizim Aynişanımızdan yaxşıdı.. Oooo kadarrrr nefret ediyorum ki o kızdan...ıııyyyyyy...

o gizdan xowu gelen var yeni??seviyyesiz mahnilarnan,40 yawinda arvad makiyajiynan gedib bizi temsil elese batdig!!

Dandoline

3 Yanvar 2011 01:55

Deyəsən Türkiyədə belə bir fikir formalaşıb ki, avroviziyaya yalnız və yalnız rock qrup göndərsələr, nəsə edə bilərlər.. yoo Bunların sadəcə 1 mahnıların tanıyıram :"ben hem kalp hem bedenim, ateşden ruhum benim.."..Pis deyil..Amma yaxşı da deyil..Ancaq istənilən halda, bizim Aynişanımızdan yaxşıdı.. sad Oooo kadarrrr nefret ediyorum ki o kızdan...ıııyyyyyy... yell
Hayıf deyiill NİGAR CAMAL...?! love

arzu.ps

2 Yanvar 2011 22:55

Bu qrupu tanimiram amma yenə də ugurlar.Bəs Atiye getmiyecey? belay
--------------------
Her shey sensiz de Choooxxx gozeldi))))))))))

Britney Spears

2 Yanvar 2011 22:33

Atiye Denizin gedəcəyini fikirləşirdim..Bu qrupu tanımıram, dünən xəbərlərdə gördüm..Türkiyə hər il gözəl mahnıalr göndərir..Bu il də yaxşı olacaq məncə..

Girbinne

2 Yanvar 2011 20:45

kaş bizdən Nigar Camal getsin.özü də səsi də qəşəydi.şirindi,incədi.o getsə bizə uğur qazandıracaq.1cə yekəbaş Aynişan getməsin.nətər zəhləm gedirsə onnan,hətta İlqarənin getməyinə belə razıyam.

FLOR

2 Yanvar 2011 20:05

ee biz oz derdimizi cekek onlar yol tapacaq ozlerine

NellY

2 Yanvar 2011 19:46

lap yaxwi...gorek helem bizden kim gedir!!!

Radiohead

2 Yanvar 2011 19:43

Türkiyədədə ölümdə rok var axı
--------------------
Tüpürün bu torpağa rədd olun gedin

Ben tanrı olsam, kadınların tecavüz edilişini izleyecek kadar zavallı olmazdım

Hırsızlık yapmayın çünki hükumet rekabetden hoşlanmaz

Faya

2 Yanvar 2011 18:48

Ugurlar, bizden Ilhamenin getmeyini cooox isteyirem love greeting
--------------------
ALLAH duaya 3 şəkildə cavab verir; "bəli" deyər istədiyini verər, "xeyir" deyər daha yaxşısını verər, "səbr elə" deyər ən yaxşısını verər.

ASLAN_CABARLI

2 Yanvar 2011 18:46

atiye getmirdi?

Baliq

2 Yanvar 2011 18:42

noldu bəs Atiye gedirdi hmm?

AnGeL_LoVe

2 Yanvar 2011 18:34

Mən sevirəm bu qrupu və inanıramda ki,yüksəklərə çıxa biləcəklər...
Bizimkilər Getsinlərr Aygünün,Aybənizin qızlarını göndərirlər ağılsızlar! morning

Fracasetti

2 Yanvar 2011 17:49

belay a a a

KaRoLeVa

2 Yanvar 2011 17:08

MEN HEC ISTEMIRDIM BUNLAR GETSIN. EVVEL DEDILERKI aTIYE GEDECEK INDIDE BUNLAR GEDIR
--------------------
Tək bir adam üçün darıxırsan, amma nədənsə hər yer sənin üçün kimsəsiz gələr. love

Lineva

2 Yanvar 2011 17:04

Tanııram bu qrupu.Uğurlar Türkiyəyə .

Babydoll

2 Yanvar 2011 16:58

Tanınmış bir qrupa oxşamır.))Amma Atiye getsə əla olardı.))
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

Ruvi

2 Yanvar 2011 16:38

Görək də necə olacaq. Uğurlar.

MR.QARRI

2 Yanvar 2011 14:46

uğurlar............

Qreqor Zamza

2 Yanvar 2011 14:30

Uğurlar)
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

Paris

2 Yanvar 2011 14:21

Uğurlar Azərbaycanımıza laughing aze
Türkiyədə həmçinin

MY_CRAZY_FRIENDS_

2 Yanvar 2011 13:44

DUNEN TV DE EWITMIWDIM,COX PIS OLDUM.ATIYE GETSE YAXSI OLARDI,HEM GOZEL IDI,HEM SESI VAR IDI,HEM DE INGILISCE BILIRDI...HEYIF.

Senseless_life

2 Yanvar 2011 13:32


Heç gözləmirdim bu seçimi. Bəyənirəm ifalarını. Amma eurovision gedəcək qədər güclü namizəd olduğlarını düşünmürəm. Gripin olsaydı daha yaxşı olardı.
Yenə də uğurlar.