Loading...
Şəhid hərbçilərimizin meyitləri sabah qaytarılacaq!

Şəhid hərbçilərimizin meyitləri sabah qaytarılacaq!

Loading...
Şəhid hərbçilərimizin meyitləri sabah qaytarılacaq!

Təmas xəttində şəhid olmuş iki Azərbaycan hərbçisinin meyitləri sabah qaytarılacaq. Bu barədə APA-ya Əsir və itkin düşmüş, girov götürülmüş vətəndaşlarla əlaqədar Dövlət Komissiyasından məlumat verilib.

Məlumata görə, əməliyyat sabah saat 16.00 radələrində cəbhənin Ağdam rayonu istiqamətində baş tutacaq. Azərbaycan bir müddət əvvəl cəbhə xəttində öldürülən Ermənistan vətəndaşı, 81 yaşlı Qavruşa Arustamyanın meyitini qarşı tərəfə təhvil verəcək. Ermənilər isə Mübariz İbrahimov və Fərid Əhmədovun meyitlərinin qaytaracaqlar.

Xatırladaq ki, gizir Mübariz İbrahimov bu il iyunun 18-də, zabit Fərid Əhmədov isə sentyabrın 4-də cəbhənin Tərtər istiqamətində düşmənin hücumunu dəf edərkən qəhrəmancasına şəhid olublar. Prezident İlham Əliyevin sərəncamı ilə M. İbrahimova Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı adı verilib.

Oktyabrın 27-də Rusiya Federasiyasının Həştərxan şəhərində bu ölkə prezidenti Dmitri Medvedyev, Azərbaycan prezidenti İlham Əliyev və Ermənistan prezidenti Serj Sərkisyan arasında üçtərəfli görüş keçirilib. Görüşdə prezidentlər birgə Bəyannamə imzalayıblar. Bəyannamədə hərbi əsirlərin dəyişdirilməsi və ölənlərin meyitlərinin ləngimədən qaytarılması öz əksini tapıb.

Azərbaycan və Ermənistan prezidentlərinin imzaladığı bəyannamənin icrasına ötən gündən start verilib. İlk olaraq Ermənistan tərəfindən əsir götürülən Eldar Tağıyev ötən gün Azərbaycana təhvil verilib. Proses Azərbaycan-Ermənistan qoşunlarının Qazax rayonunun Bala Cəfərli kəndi yaxınlığındakı təmas xəttində, Qazax-İcevan yolunun üzərində yerləşən neytral zonada həyata keçirilib. Azərbaycan isə erməni hərbçi Manvel Mamikonoviç Sarıbekyanın meyitini Ermənistana təhvil verib.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

10-suz

7 Noyabr 2010 16:46

veten yene itirdi igidlerin,veten sag olsun

wirin_bebiwim

7 Noyabr 2010 14:11

ALLAH rehmet elesin!Ruhu wad olsun!Yaxinlarina sebr dileyirem!....(eskerliyde olmayan oglana hormet etmirem....zeif kimi baxiram onlara.....)........qerib olkedeyem..ermenileri her defe gorende dodaglarimi diwleyirem qani chixanacan,chunki onlari ellerimle didmek istiyirem,amma elimnen heleki hechne gelmir,altdan altdan xirda xirda pislikler etmekden bawqa........oyanmag vaxtidir...hetta vaxti kechib artig...:((

MASTER-SAN

6 Noyabr 2010 19:53

Sitat: PuNKa
duz deyirsiz gunah qizlardadi biz elmize silah alib getmeliyik Qarabaga.
Sizin dilinizde bir soz var ki qizlar mashini olan esgere getmeyen oglanlara ustunluk verirler.size qizlar lazimdi ??size qizlarin neye ustunluk vermeyi vacibdi??evvela ele qizlara ozunuz chox yaxshi bilirsiz ne goznen baxirlar ikincisi de yene deyirem sizin neyinize lazimdi qizlar kime ere gedir kime ustunluk verir??sohbet Veten olanda oglan uchun hech ne maragli olmamalidi(sehv basha dushmeyin ele qadin uchun de).amma ki ele deyirsiz ki qizlar olara ustunluk verirler ele bil ki cebhede doyushmeyin ne ise aidiyyati var qizlarin kime ustunluk vermesine.sohbet Veten olanda Mubariz kimi oglanlar analarinin gozlerini yashli qoyub olume gedirler amma siz qizlarin kime ustunluk verib vermemeyinden daniwirsiz



Qizlar ellerine silah almagi yoxe her evde olan esgerliye getmeyen oglanin bacisi demelidiki ay qardaw get esgerliye mei qoru .Sohbet qizlardan getmir sadece olarq .Qizlar eger esgerlikdolan oglana ere getmese onda ele oglanlarin 80% esgerliye getmek mecburiyyeinde qalar..Sohbet bundan gedir .Muharibeye geden oglan duzd baxmir ammaki qizlarinda rolu boyuykdu .Esasda varlilarin oglanlari hani hele kasib balalri olmelidi orda zadda ..He bes varlilar ucun bu veten nacaq yeib icib keyf elemekdi .Kasib ballarida deyirki varlilarin uaqlari o esgerliye getmiyecek men gedib onlari qorumaliyamki .Bax sohbet bundan gedir ..

Sitat: Xəyalpərəst
əsgərliyə getməyən oğlan "niqodnı" sayılır, yəni lazımsız. Vətənə lazımsız oğlan mənə dünəndən lazım deyil. Mən əsgərliyə kişilik məktəbi kimi baxıram. o oğlan ki əsgər getmədi, əziyyət çəkmədi, o yaşamağı nə biləcək? Birdəki sən düz düşünmürsən. Qızlar heç də atasının puluna fırlanan və varlı oğlanları sevmirlər. Bunu hamıya aid eləmək olmaz. Gərək sən "bəzi qızlar" yazaydın.

Duzdu bezi qialar yazmaliydim ..O dediyiniz sohbetlerin hamisi dildediye .Indki analar ve atalar ancaq qizini varli kiwinin ogluna verir .Qizlarda hec vaxt sesini cixartmir axi .N iye eb s.Sohbet bizim illetin bizim qizlarin pisxalogiyasindan gedir ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

LubovBezSlov

6 Noyabr 2010 17:19

imkanli aile uwaqlar pulu basie saldirir lenkaran yada weki balaken terefe kasiblarda gedir cebhe bolgesne bu hemiwe bele olub hansi pullu adam oz uwaqini silah altina atar yada bi vezife adami..yada gedib bir defelik xesteliy kagizi alir
neyse esl oguldu mubariz
yeri behist olsun AMIN

black_men017

6 Noyabr 2010 15:49

Her Azerbaycan igidine bele sanli olum qismet olmur.Mubariz ol AZERBAYCAN

Paris

6 Noyabr 2010 10:37

Bu qədər vətəninə bağlı olan insan çox azdı. Biz insanlar üçün şəhidlikdən böyük zirvə yoxdur.

Elif_87

6 Noyabr 2010 10:02

Çox şükür Allaha ki bu gün qaytarırlar, artıq öz torpağımızda rahat yatar...


Sitat: Londra
Bayaq tv-də eşitdim.Çox yaxşı olar,heç olmasa əzizlərinin gözü yollardan yığılar.Heç olmasa qaydası ilə torpağa tapşırılar,ziyaret edəcək yer olar.

yes

ChocoLatte

6 Noyabr 2010 08:29

Indiye qedeer meyit qalar??INSALLAH yaxsi olar...

Sago

6 Noyabr 2010 06:04

Sitat: Xəyalpərəst
Mən əsgərliyə kişilik məktəbi kimi baxıram.
Mən bu vətənçün canımdan keçərəm, hər şey edərəm. Bir tək müharibə
əmri verilsin, mən cəbhədə şəhid olmağa hazıram.

..əsgərlikdən xəbərsiz necədə raxat danışırsan.Barmağın kəsilməmiş başqasının barmağının ağrısını hiss edə bilmərsən.Sən təksən.Sənin kimi düşünən çox azdı.Danışan çox olsa da hərəkət eləyən azdı.Hər halda hamı hərəkət eləyən olsaydı indi bir insanın qəhrəmanlıqlarından danışılmazdı.





--------------------
İçimdə şefini kaybedən orkestranın hüznü var..Dışımda Çarli Çaplin gülüşü..

Moren

6 Noyabr 2010 00:38

PuNKa,
Təxmini başa düşmək olar nə demək istəyirsən, amma inan, qızın sevdiyi şikəst qayıtsa heç qəbul etməzdi o oğlanı (Sevgi nə qədər güclü olur, olsun). Özü qəbul etsə də, ailəsi etməzdi qızın. Yəqin ümidverən nəsə olub onun əsgərliyində (hər halda Mübariz kimi cəbhədən gələn əsgər gözləməyib demək istədiyin insan)

Moren

6 Noyabr 2010 00:27

PuNKa,
Burada qadın-kişi fərqi yox ölkə fərqindən söhbət gedir. Nəysə, uzatsaq mövzunu çox dərinə getməli olacayıq, artıq lazım deyil bu da.

Konkret söhbət: Qızların əsgərliyə gedib-getməyən oğlanı sevmək məsələsi - heç bir qız əsgərliyə gedəcək oğlan sevmir (əgər ciddidirsə), gedib-gələni sevir. Sonra deməsin ki, mən getməyənə pis baxıram. Düşünsən, mənanı başa düşəcəksən yəqin ki. Əgər nəsə danmaq istəsən özünü altadmış olacaqsan)

FLOR

6 Noyabr 2010 00:16

Sitat: PuNKa
esgerliye getmemishdi?

birce onu demek isteyirem her sey gorunduyu kimi deyil .. atalar misali var her parildayan qizil deyil ...

Sitat: PRAQMATIK
Çox heyif bizdə türklərdə olan vətənpərvər cəmiyyət formalaşmayıb və inanmlram bu cür gedişlə formalaşa.Türkiyənin dərin siyasəti nə qədər dayazlaşsa belə yenə cəmiyyəti milli qürür və vətənpərvər hisslərini heç zaman bu siyasi manevrlərə qurban vermir.Qeyd etdim axı hər kəs öz yorğanına görə ayağını uzadır.Milli əqidə və milli şüur o qədər yöndəmsiz istiqamət alıb ki mıənəviyyat dayaz fikirlər üzərində üzür.Müharibə şəraitində yaşayan bir dövlətin hər bir gənci hər bir körpəsi qazi ruhunda böyüməli.Bu fikir altında formalaşmalı kı sabah vətən deyib canını,qanın qurban verə bu torpağa..Sülh istəyyirsənsə müharibəyə başla fikirləri ilə böyümək lazım artıq.Ölüm,müxtəlif xəstəliklər,paraliç,amputasiya olunmuş bədən üzvləri bu məharibənin ayaq səsləri əslində..Hər kəsin alın yazısı və qisməti var.Bu qismətdən qaça bilməzsən.Azadlıq sevgisində ehtiras formalaşmalı gənclərin ruhunda,braziliya seriallarının erotik səhnələrinin pərdə arxasında məqamlarında yox..


cox teeesuf ki sen fikirlesdiyin kimi asant deyil her sey .. mence bu barede yeter

Moren

6 Noyabr 2010 00:12

PuNKa,
Hər adamda o cəsarət yoxdur iş orasındadır ki. Hər 100 gəncdən ən çox 5-də Mübarizin cəsarəti olur. Çoxlarının da çəkindiyi nəsə olur. Belə pis çıxmasın, bəlkə də Mübariz ora gedəndə bilməzdi ki, öləcək, bəlkə də bu düşüncə ilə getməmişdi. Nə edibsə halaldır ona. Şəhid olub, Allah rəhmət eləsin. Amma əmin ol, heç kəs bu vətənin uğrunda ölmək, şikəst qalmaq istəməz. Heç kəs "Vətən uğrunda hər şeyimdən keçərəm" ifadəsini səmimi, ürəkdən deyə bilməz.

Nə bilirsən Mübariz orada əsgər olmaqdan əlavə hansı əziyyətləri çəkib?

Moren

6 Noyabr 2010 00:05

PuNKa,
Əsgərlik əgər həqiqətən də əsgərlik(!) olsa ora hər oğlan getmək istəyər. Bu da Azərbaycanda belə deyil. Qızlara asan gəlir qıraqdan hər şey. Azərbaycanda hamı bilir ki, əsgərliyə gedəni vətənin keşiyində durmaqdan başqa hər şey gözləyir.

l2a1000

5 Noyabr 2010 23:49

Sitat: Nahid-19
ALLAH axrını xeyir eləsin....!

Amin!

PRAQMATIK

5 Noyabr 2010 23:48

Sitat: FLOR
yayinaq deyende beraberlik olmalidi.. qiymet verilmelidi bunlar hec biri olunmur ,, ne qeder ki olunmayacaq men oz fikrimde qalacagam .. siz hele her biriniz gencsiniz bele dusunursuz vaxt gelecek ovladlarinizi qorumaq vaxti catanda menim sozlerimle razilasacaqsiz

Çox heyif bizdə türklərdə olan vətənpərvər cəmiyyət formalaşmayıb və inanmlram bu cür gedişlə formalaşa.Türkiyənin dərin siyasəti nə qədər dayazlaşsa belə yenə cəmiyyəti milli qürür və vətənpərvər hisslərini heç zaman bu siyasi manevrlərə qurban vermir.Qeyd etdim axı hər kəs öz yorğanına görə ayağını uzadır.Milli əqidə və milli şüur o qədər yöndəmsiz istiqamət alıb ki mıənəviyyat dayaz fikirlər üzərində üzür.Müharibə şəraitində yaşayan bir dövlətin hər bir gənci hər bir körpəsi qazi ruhunda böyüməli.Bu fikir altında formalaşmalı kı sabah vətən deyib canını,qanın qurban verə bu torpağa..Sülh istəyyirsənsə müharibəyə başla fikirləri ilə böyümək lazım artıq.Ölüm,müxtəlif xəstəliklər,paraliç,amputasiya olunmuş bədən üzvləri bu məharibənin ayaq səsləri əslində..Hər kəsin alın yazısı və qisməti var.Bu qismətdən qaça bilməzsən.Azadlıq sevgisində ehtiras formalaşmalı gənclərin ruhunda,braziliya seriallarının erotik səhnələrinin pərdə arxasında məqamlarında yox..

FLOR

5 Noyabr 2010 23:34

Sitat: PRAQMATIK
Hər kəs öz əməlinə görə bu həyatda cəmiyyətdə müəyyən mövqeyə və rola malik.Hər kəs öz əməllərinə görə məsuliyyət daşıyır.Mənəviyyatı olmayan tərəflər onsuzda bu çağırışdan yayınmaq üçün müxtəlif üsullardan istifadəyə cəhd edəcək.Təbii ki ideal cəmiyyətdə yaşamırıq.Bu cür halların olması heç də təəccüblü deyil.İndi bunu nəzərə alıb hər kəs xidmətdən yayınsın?Bəs onda vətəni kim qoruyacaq?İndi bizlərdə öz mənəviyyatımızı o saxta niqodnu çıxan gənclərə görə qurban verib yayınaq bu xidmətdən..?


yayinaq deyende beraberlik olmalidi.. qiymet verilmelidi bunlar hec biri olunmur ,, ne qeder ki olunmayacaq men oz fikrimde qalacagam .. siz hele her biriniz gencsiniz bele dusunursuz vaxt gelecek ovladlarinizi qorumaq vaxti catanda menim sozlerimle razilasacaqsiz

SenSiZ SeninLeyeM

5 Noyabr 2010 23:27

EN AZINDAN BU SEVINDIRICI HALDI ANASIGIL GEDENDE QEBR USTUNE HEC OLMASA BOS TORPAGA GOZ YASI TOKMEYECEK ALLAH REHMET ETSIN

PRAQMATIK

5 Noyabr 2010 23:24

Sitat: FLOR
baxin kimin pulu var ne esger gedir nede vicdan ezabi cekmir .... niye tek kasiblar oz ovladlarini vermelidi esger ? veten tek kasiblara aiddiki? cox qiz istemir ne qardasi nede sevdiyi esger getsin . oglanlarda gormurem men gunahi.. veten hamiycin vetendi.. eger veteni qorumaq lazimdisa,qoy pullularinda usaqlari kasiblarin ki kimi getsin..

Hər kəs öz əməlinə görə bu həyatda cəmiyyətdə müəyyən mövqeyə və rola malik.Hər kəs öz əməllərinə görə məsuliyyət daşıyır.Mənəviyyatı olmayan tərəflər onsuzda bu çağırışdan yayınmaq üçün müxtəlif üsullardan istifadəyə cəhd edəcək.Təbii ki ideal cəmiyyətdə yaşamırıq.Bu cür halların olması heç də təəccüblü deyil.İndi bunu nəzərə alıb hər kəs xidmətdən yayınsın?Bəs onda vətəni kim qoruyacaq?İndi bizlərdə öz mənəviyyatımızı o saxta niqodnu çıxan gənclərə görə qurban verib yayınaq bu xidmətdən..?

Radiohead

5 Noyabr 2010 23:01

:)
--------------------
Tüpürün bu torpağa rədd olun gedin

Ben tanrı olsam, kadınların tecavüz edilişini izleyecek kadar zavallı olmazdım

Hırsızlık yapmayın çünki hükumet rekabetden hoşlanmaz

Xəyalpərəst

5 Noyabr 2010 22:50

Sitat: MASTER-SAN
Esgerlikde olmayan ve pulu cox olan oglanlara gedirler .

əsgərliyə getməyən oğlan "niqodnı" sayılır, yəni lazımsız. Vətənə lazımsız oğlan mənə dünəndən lazım deyil. Mən əsgərliyə kişilik məktəbi kimi baxıram. o oğlan ki əsgər getmədi, əziyyət çəkmədi, o yaşamağı nə biləcək? Birdəki sən düz düşünmürsən. Qızlar heç də atasının puluna fırlanan və varlı oğlanları sevmirlər. Bunu hamıya aid eləmək olmaz. Gərək sən "bəzi qızlar" yazaydın.

PuNKa,
Hətta bəzən "problem Qarabağdır, o da bizlik deyil" deyəndə elə əsəbləşirəm ki?! Sizlik deyil, bəs kimlikdir? Rusluq, yəhudilik və ya ingilislik? Budur qeyrət? Deyin qızlarlıqdır, biz götürək silah, gedək cəbhəyə. Amma bu sözü deməyin ki, bizlik deyil!

Mən bu vətənçün canımdan keçərəm, hər şey edərəm. Bir tək müharibə əmri verilsin, mən cəbhədə şəhid olmağa hazıram. Varlı balaları belə edir deyə, sən də əsgər getmə, o da getməsin, Vətən qalsın başıboş? Elə buna görə bu gün Qarabağ hələ də düşmənlərdədir

FLOR

5 Noyabr 2010 22:40

Sitat: MASTER-SAN
sen bax cox duz buyurdun ) indiki qizlar ucunde ferqi yoxdu oglan esgerlikde oldu yadaki olmadi pulu varsa gedir ona ..esgerliyi qoyaq qiraga laldi kardi kordu ferqi yoxdu pulu varsa gedecek .Muharibede murovda cetin esgerlikd eolan ancaq kasiblardi .Hani bes varlilar ve onlarin ogullar menim kimi esgerlik gorubler tebiiki yox .Gormezlerde .Bilirsiz niye diyirler bizim oglanlar lkazim olsa vetenin ugruinde gederik .Cunki muharibe duwse emindilerki o kasib ballariki ancaq onar gedecek wikest olub olub gelecekler .Varlilarin uwaqlari ise xarice qacaq ve muharibeden sora gelib kiwi kiwi daniwacaqlar


duzdu men senle raziyam ... sexsen menim ovladim ya qardasim olsaydi neyin bahasina olur olsun qoymazdim getsin... niye men min ezabla boyutduyum sikest gelsin ,amma pullunun usagi arxasi uste gezsinler??????/ ne zaman ki gorsem kasibin ovladiyla bir varlininkida gedir o zaman oz elimle vererem ovladimi esger,,, ne vaxta qeder bele olacaq mende qoymaram hec vaxt.. kim isteyir qinaya biler meni ..

MASTER-SAN

5 Noyabr 2010 22:31

Sitat: FLOR
baxin kimin pulu var ne esger gedir nede vicdan ezabi cekmir .... niye tek kasiblar oz ovladlarini vermelidi esger ? veten tek kasiblara aiddiki? cox qiz istemir ne qardasi nede sevdiyi esger getsin . oglanlarda gormurem men gunahi.. veten hamiycin vetendi.. eger veteni qorumaq lazimdisa,qoy pullularinda usaqlari kasiblarin ki kimi getsin..

sen bax cox duz buyurdun ) indiki qizlar ucunde ferqi yoxdu oglan esgerlikde oldu yadaki olmadi pulu varsa gedir ona ..esgerliyi qoyaq qiraga laldi kardi kordu ferqi yoxdu pulu varsa gedecek .Muharibede murovda cetin esgerlikd eolan ancaq kasiblardi .Hani bes varlilar ve onlarin ogullar menim kimi esgerlik gorubler tebiiki yox .Gormezlerde .Bilirsiz niye diyirler bizim oglanlar lkazim olsa vetenin ugruinde gederik .Cunki muharibe duwse emindilerki o kasib ballariki ancaq onar gedecek wikest olub olub gelecekler .Varlilarin uwaqlari ise xarice qacaq ve muharibeden sora gelib kiwi kiwi daniwacaqlar
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

_MooN_

5 Noyabr 2010 22:29

.............Halal Olsun bele igid ogullara canimi qurban vererem...............!!!!!
.............Yerleri Nurla dosun Inwallah.........Qehremanlar olmur!!!!

İrmak

5 Noyabr 2010 22:26

İnşallah qayıdar vətənə
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

FLOR

5 Noyabr 2010 22:26

Sitat: PuNKa
Ele nifret edirem ki bezi oglanlarin "lazım gəlsə torpaqlarımızı almaq üçün canımızdan keçərik!" sölərinə.necə yəni Lazım gəlsə???sizcə hələ lazım deyil?Yəni o sözü deyəndə belə çıxır ki laızm gəlsə alarıq amma hələ lazım deyil.Nə bilim ee çox yox 30 dənə MÜBARİZ kimi oğlumuz olsa əminəm ki bütün torpaqlarımız qayıdar.amma ki.... bəziləri səngərdə vuruşmaq əvəzinə bahalı brend maşınlarda şəhərdə fılanıb ona buna söz atıb axmaq axmaq gəzməyi üstün tuturlar.Yazıq bizim millət.Həqiqətən yazıq millətik ki o cümləni işlədənlərimiz var ki "Lazım gəlsə...".Mübariz şəhid oldu getdi.bəs nə oldu??ayıldı bizim gənclər?yalandan facebookda min cür qurup yaradıb,universitetlərdə şəklillərini asıb xatirə cümlələri yazmaq lazım deyil!Mübarizi eləcə də minlərlə onun kimi şəhidlərimizin qanını yerdə qoymuyub torpaqlarımızı almaq,qisası almaq lazımdı.LAZIMDI!


baxin kimin pulu var ne esger gedir nede vicdan ezabi cekmir .... niye tek kasiblar oz ovladlarini vermelidi esger ? veten tek kasiblara aiddiki? cox qiz istemir ne qardasi nede sevdiyi esger getsin . oglanlarda gormurem men gunahi.. veten hamiycin vetendi.. eger veteni qorumaq lazimdisa,qoy pullularinda usaqlari kasiblarin ki kimi getsin..

Faya

5 Noyabr 2010 22:25

Allah rəhmət eləsin, eşitdim xəbərlərdən recourse
--------------------
ALLAH duaya 3 şəkildə cavab verir; "bəli" deyər istədiyini verər, "xeyir" deyər daha yaxşısını verər, "səbr elə" deyər ən yaxşısını verər.

MASTER-SAN

5 Noyabr 2010 22:13

PuNKa,
Sen ele bilmeki Oglanlarimizdan aslidi her wey .Indiki zamanede Mubariz kimi oglanlarida idare eleyen hele dovlertdi..Yaxwiki bu oglanblar var .Her weyde Qizlar oglanlari gunahlandirir ve her weyi oglanlarin ustune yixirlar .Burda oglanlarin hec bir rolu yoxdu ancaq Dovletin fikri onemlidi .Bele qalanda qizlar nediki Esgerlikde olmayan ve pulu cox olan oglanlara gedirler .Bes bu nedi .Eger qizlar esgerlik cekmeyen oglenelar getmeseler onda hec olmasa esgerlik cekmeyen 10 oglanin 2 si geder esgerliye ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

BLaCKSTaRIN

5 Noyabr 2010 22:08

ALLAH axirini xeyr elesin...!

NellY

5 Noyabr 2010 21:58

Sitat: PuNKa
Ele nifret edirem ki bezi oglanlarin "lazım gəlsə torpaqlarımızı almaq üçün canımızdan keçərik!" sölərinə.necə yəni Lazım gəlsə???sizcə hələ lazım deyil?Yəni o sözü deyəndə belə çıxır ki laızm gəlsə alarıq amma hələ lazım deyil.Nə bilim ee çox yox 30 dənə MÜBARİZ kimi oğlumuz olsa əminəm ki bütün torpaqlarımız qayıdar.amma ki.... bəziləri səngərdə vuruşmaq əvəzinə bahalı brend maşınlarda şəhərdə fılanıb ona buna söz atıb axmaq axmaq gəzməyi üstün tuturlar.Yazıq bizim millət.Həqiqətən yazıq millətik ki o cümləni işlədənlərimiz var ki "Lazım gəlsə...".Mübariz şəhid oldu getdi.bəs nə oldu??ayıldı bizim gənclər?yalandan facebookda min cür qurup yaradıb,universitetlərdə şəklillərini asıb xatirə cümlələri yazmaq lazım deyil!Mübarizi eləcə də minlərlə onun kimi şəhidlərimizin qanını yerdə qoymuyub torpaqlarımızı almaq,qisası almaq lazımdı.LAZIMDI!

hec eseblewib elemeyede deymezeeee...bura AZERBAYCANDIR..KIMIN IMKANI VAR ESGERLIYI EVDE KE4IRDIR..KIMDE KASIBDI CEBHE BOLGESINDE...EN PIS YERDE...ELE YERDE ANCAG KASIBLARDIDA...gor burda daxili gowunlarda 1dene kasib adam tapa bilersen??