Loading...
Ermənilər Ağdamın adını dəyişib Akna qoydular!

Ermənilər Ağdamın adını dəyişib Akna qoydular!

Loading...
Ermənilər Ağdamın adını dəyişib Akna qoydular!

Dağlıq Qarabağ separatçı rejiminin qərarı ilə Ağdam şəhəri Akna adlandırılıb. Akna vaxtilə Əsgəran rayonunda məhəllələrdən birinin adı olub. Separatçı rejimin məlumatına görə, hazırda Ağdamda 360 nəfər yaşayır. İşğal altındakı şəhərdə su və elektrik enerjisi yoxdur (ANSPRESS).

Qeyd edək ki, Ağdam rayonu 1993-cü il iyulun 23-də işğal edilib. Ərazisinin 70 faizini itirən Ağdamın işğalı ilə Azərbaycan iqtisadiyyatı 3 milyard manat vəsait itirib. 40 min ha-dan çox əkin sahəsi olan Ağdam ölkənin ən iri aqrar rayonlarından sayılıb.

“Belə bir qərarın onun üçün istifadə olunan kağız və mürəkkəbdən artıq qiyməti ola bilməz”. Bu sözləri “Qafqazinfo”ya eksklüziv açıqlamasında Xarici İşlər Nazirliyinin (XİN) mətbuat xidmətinin rəhbəri Elxan Poluxov Ağdamın adının separatçı rejim tərəfindən dəyişdirilməsinə münasibət bildirərkən deyib. XİN-in sözçüsü deyib ki, münaqişə tərəfi Ermənistan və Azərbaycandır və tərəflər danışıqlar aparırlar. Onun sözlərinə görə, qondarma rejimin hansısa bir qərarı gülünc bir şeydir: “Bununla bağlı hər hansı bir reaksiya verməyə ehtiyac yoxdur”.

Qeyd edək ki, Ağdamın adını dəyişdirən separatçı Dağlıq Qarabağın inzibati ərazi və yerli özünüidarə şöbəsinin müdiri Sergey Nasibyan bildirib ki, bu qərarın məqsədi Ağdamda yaşayan əhaliyə torpaq sahələrinin verilməsi və digər daxili məsələlərin tənzimlənməsidir.

Bunadamı göz yumaq?
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

selen

5 Noyabr 2010 20:53

qelet edibler eseb

witch_ifi

4 Noyabr 2010 22:52

ALLAH lenetlesin eeeeeeeeeeee sizi.. bunlarin kanallari qarishib ozum olum hec ne olmaz deyirler pis gunun omru qisa olar....az qalib.... axirinci gulen gesheng gulecek...

Girbinne

4 Noyabr 2010 17:32

əlbəttə ki buna da göz yumacağiq,çünki bacardığımız tək şey göz yummaqdı

LubovBezSlov

4 Noyabr 2010 15:17

bizimkiler sulh sulh deye deye birde goreceyikki bakinida iwgal edib adini da deywib ........................ qoyublar ermeni........ eseb

SenSiZ SeninLeyeM

3 Noyabr 2010 23:07

QELET ELEYIBLER

Lineva

3 Noyabr 2010 22:41

ne eliyirler ecceb eliyirler ele.bize buda azdi.

FLOR

3 Noyabr 2010 21:50

Sitat: WITH_LOVE...
Hec ureyivizi sigmayin deyishibler de neolsun zato daima bizim qelbimizde Agdam adi kimi qalacaq

bizim bes gelecek neslin nece? ele bilirsen bunla bitecek???????? hele cox seyler gozlenilir

__lovely__

3 Noyabr 2010 21:38

biz o qədər şeylərə göz yummuşuq ki...
hər şeyi o qədər asanlıqla qəbul edirik, hər şeyi elə tez unuduruq ki...

MASTER-SAN

3 Noyabr 2010 21:15

Sitat: Xəyalpərəst
erməniləri həm də ona görə dəstəkləyirlər ki, xristian ölkəsidir. İran da onları dəstəkləyir, bu isə dinlə bağlı deyil, iran Cənubi Azərbaycanı itirməkdən qorxur.

Sen duzgun duwunmursen ..Iran Cenubi Aerileri itirmekden hec vaxt qorxmayib bunu yaddasaxla .Iran ucun butun Azerbaycanin hem tutub hemde itire biler bu onun elindedi .Iran bawqa weyin daliyca qacir busaat .Bilirsen neyin .Amerikanin oz herbi bazasini Azerbaycanda yerlewdirmesin diyene ne gelir elinden onuda eleyir
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Xəyalpərəst

3 Noyabr 2010 21:12

Sitat: MASTER-SAN
Onlarda dovtel deyil nedi bes..? Uwaq baxcasi zad deyilki .Dovletdilerde .Kimden ogurlayib neyleyib ammaki dovetdii fakt olaraq .Bunu ve Ermenistani dovlet olaraq butun dunya taniyir ve tesdiq edir .Diysen siizin Ermeni lobbisinden xeberiniz yoxdu Amerikada yaradiqlari Lobbileri dunya woka duwub bu lobbilerinin sayesinde ..



erməniləri həm də ona görə dəstəkləyirlər ki, xristian ölkəsidir. İran da onları dəstəkləyir, bu isə dinlə bağlı deyil, iran Cənubi Azərbaycanı itirməkdən qorxur.

MR.QARRI

3 Noyabr 2010 21:00

qələt ediblər .......

10-suz

3 Noyabr 2010 20:57

onsuzda bu vaxta qeder cox seye goz yummusuq.

Babydoll

3 Noyabr 2010 20:55

Öləsiz sizi.Meyitivizi görüm.Birdəfəlik olasız.. eseb

Sitat: Xəyalpərəst
Yuxunuzda görərsiniz siz Bakını! Mən sülh istəmirəm! Bunların kökünü kəsənə qədər MÜHARİBƏ istəyirəm !!!


Müharibə hər şeyi həll etmir.
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

MASTER-SAN

3 Noyabr 2010 20:46

Sitat: Xəyalpərəst
onların dövləti var ki? bütün torpaqları o dövlətdən, bu dövlətdən oğurlanmadı

Onlarda dovtel deyil nedi bes..? Uwaq baxcasi zad deyilki .Dovletdilerde .Kimden ogurlayib neyleyib ammaki dovetdii fakt olaraq .Bunu ve Ermenistani dovlet olaraq butun dunya taniyir ve tesdiq edir .Diysen siizin Ermeni lobbisinden xeberiniz yoxdu Amerikada yaradiqlari Lobbileri dunya woka duwub bu lobbilerinin sayesinde ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

PRAQMATIK

3 Noyabr 2010 20:42

Sitat: Xəyalpərəst
Yuxunuzda görərsiniz siz Bakını! Mən sülh istəmirəm! Bunların kökünü kəsənə qədər MÜHARİBƏ istəyirəm !!!

Çox heyif cəmiyyətin ayrı-ayri fərdlərinin istəkləri dövlət tərəfindən nəzərə alınmır(Dövlətin özünün qlobal maraqları və istəkləri əsas rol oynayır bu situasiyalarda.

Mamedovich

3 Noyabr 2010 20:40

Bunu eşitdim xəbərlərdə düzü biz heçnə eliyəsi deyilik əgər adı dəyişildisə məncə nə müharibə yolu ilə nədə sülh yolu hec nə alınan deyil...Ama istərdim müharibə olsun İnşallah şehidlərimizin qanını yerdə qoymayıb qaytararıq torpaqlarmızı...

PRAQMATIK

3 Noyabr 2010 20:40

Əlllərində olan imkandan maksimum istifadə etməyi planlaşdırırlar.Təəccüblü deyil heçdə.Bunu etmək məcburiyyətindədirlər.Saxtalaşdırmaq onların qanında,canında var axı.Qınamıram onları.

Xəyalpərəst

3 Noyabr 2010 20:35

Mən bu p.. millətlə sülh zad istəmirəm!! İstəmirəm ki, şəhidlərimizə etdiklərinə göz yumaq, sülh bağlayaq. İstəmirəm ermənilər ayaq açıb Bakıya gəlsin, Azərbaycan dili öyrənsin, sonra biz öz millətimizin igidləri ilə erməni dığalarını ayıra bilməyək! Podruqam Gürcüstanda ekskursiyada olanda erməni qızı ona deyib ki, "biz Bakıya gəlmək istəyirik" . Yuxunuzda görərsiniz siz Bakını! Mən sülh istəmirəm! Bunların kökünü kəsənə qədər MÜHARİBƏ istəyirəm !!!

Sitat: MASTER-SAN
Sorada dovletleriniin adini deyiwib P.....-stan qoyacayiq

onların dövləti var ki? bütün torpaqları o dövlətdən, bu dövlətdən oğurlanmadı

ChocoLatte

3 Noyabr 2010 19:42

Ehhh hemise deyirik sebr edek daha sebrlik bir sey qalmayim..

l2a1000

3 Noyabr 2010 19:28

Amma buna baxmayaraq hələdə qış yuxusundayıq ireful

MASTER-SAN

3 Noyabr 2010 19:07

Qoy onlar Agdamin adini deyiwsinler .Bizde ermenilerin varyoxlarinin ve nesillerinin ,analarinin ve bacilarinin adini deyiwerik .Sorada dovletleriniin adini deyiwib P.....-stan qoyacayiq eseb eseb eseb
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

LeiLa

3 Noyabr 2010 18:28


Sitat: Dandoline
Bunadamı göz yumaq?Yox, gözümüzü bərəldib, ağzımızı ayırıb baxaq..Əlimizdən gələn başqa nəsə var ki ?!


lol
--------------------
Одно из самых обычных заблуждений состоит в том, чтобы считать людей добрыми, злыми, глупыми,
умными. Человек течет, и в нем есть все возможности: был глуп - стал умен, был зол - стал добр,
и наоборот. В этом величие человека. И из-за этого нельзя судить человека... Ты осудил, а он уже
другой.

Nahid-19

3 Noyabr 2010 18:18

Ehhhhhhhhh dağıl a dünya dağıl....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Lektra

3 Noyabr 2010 17:54

Siz cani guya heckes bilmirki oranin esil adi agdamdir ve daima azerbeycanindir,ermeniler ozleri boyunlarina almaq istemi.Vax geler peshman olalar.Teshekurler

Hec ureyivizi sigmayin deyishibler de neolsun zato daima bizim qelbimizde Agdam adi kimi qalacaq

Dandoline

3 Noyabr 2010 17:18

Əllərinin içindən gəlir, eliyirlər..Bacarırıq, imkan verməyək..Bacarırıqmı ?! YOX!!!

Bunadamı göz yumaq?

Yox, gözümüzü bərəldib, ağzımızı ayırıb baxaq..Əlimizdən gələn başqa nəsə var ki ?!