Loading...
Timsah yeyən balıq

Timsah yeyən balıq

Loading...
Timsah yeyən balıq! Afrikada yerləşən Kongo Çayında ovlanan İngilis balıqçı Jeremy Wade qarmağına ilişən canavarı görüncə təşfişə düşdü.

52 yaşındakı balıqçının tutduğu nəhəng balığ dünyadakı ən qorxunc şirin su balıqlarından biri və piranaların daha böyük və təhlükəli növü olaraq tanınır.
Böyük ağ balinalarla eyni ədəddə tam 32 dişi olan bu balıqların insanlara və hətta timsahlara belə hücum etdiyi bilinir.

Olması və yaşadığı bölgəyə yaxınlaşması çətinliyi səbəbiylə indiyə qədər az sayda balıqçı tərəfindən tutula bilən bu canavar 1.5 metr boyuna və tam 45 kilo ağırlığa çata bilir.

Bu balığı tam səkkiz gün boyunca tutmağa çalışdığını söyləyən Wade "qollarını itirmədən" fotoşəkilləri çəkildikdən sonra balığı təkrar suya buraxdığını da sözlərinə əlavə etdi.


Timsah yeyən balıq

Timsah yeyən balıq

Timsah yeyən balıq
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

FIORE

17 Avqust 2013 13:30

Düzdü şəkillər açılmadı,amma bu balığın şəkilin daha əvvəl görmüşəm.Qorxulu görünüşü var...
--------------------
♥ ♥ ♥

▅ ▃ ▂ ◕‿◕ ▂ ▃ ▅

Night Wolf

16 Avqust 2013 00:25

bu barede hardasa oxumusdum
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

❃FloRal❃

15 Avqust 2013 23:12

Timsahından öhdesinden gelen balıq varmış)
--------------------

***
❃❃❃

***

eraqon

5 Noyabr 2011 16:03

baliqdan 1 2 sini kure ataq belke orda cimib sonra zibilliyenler daha gelmesinler

_MooN_

2 Noyabr 2010 21:59

.........uydaaaa aaa

FLOR

31 Oktyabr 2010 19:01

axir ki timsahida yeyen tapildi))))))))))

MR.QARRI

31 Oktyabr 2010 18:43

nuş olsun.................

10-suz

31 Oktyabr 2010 17:00

ay aman bu nedi?

Radiohead

31 Oktyabr 2010 16:18

Sitat: Dr.Triton
Maraqlıdır. Onu tapanın səhv etmirəmsə Discovery Channel-da belə balıqları tanıtmaq üçün seriya verlişləri var.


Məncə yox. Cünki onu tapan balıxçının adı Latimeriya həmin balığın məhz milyon illərdi yaşadığını tapan qadın alimin adı Xalumna güman edilirdiki ora o balıx çox güman Smit çayınnan gəlip ona görə Smit"də çayın adını veriplər. Latimeriya Xalumna Smit :)
--------------------
Tüpürün bu torpağa rədd olun gedin

Ben tanrı olsam, kadınların tecavüz edilişini izleyecek kadar zavallı olmazdım

Hırsızlık yapmayın çünki hükumet rekabetden hoşlanmaz

İrmak

31 Oktyabr 2010 15:33

Sitat: LiVe_MuSiC
Balıqda timsah yeyə bilər? ALLAH ın möcüzəsinə baxe birinci dəfədi eşidirəm

Niə yeyə bilmir təbiətin qanunu budu böyük balacanı yeyir
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Fedor Emelianenko

31 Oktyabr 2010 15:01

Mən balığı görəndə elə bildim timsahdı.. balığı tutan kişiyə dedim halal olsun o boyda timsahı tutur sonra gördüm yox balıqdı amma yenədə halal olsun o boyda vəhşi balığı əlində tutur.. smile

Lunchi_Pulchi

31 Oktyabr 2010 14:34

no commentttt

Mamedovich

31 Oktyabr 2010 13:31

Balıqda timsah yeyə bilər? ALLAH ın möcüzəsinə baxe birinci dəfədi eşidirəm

Nahid-19

31 Oktyabr 2010 11:52

Nə eybəcərdii....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

FreeThinker

31 Oktyabr 2010 11:33

Sitat: SupeRocK
Konqo çayında çox belə qəribə balıxlar olur. Bir dəfədə 1958ci ildə diəsən bidənə balıx tapmışdılar Latimeriya Xalumna Smit adı verilmişdi balığa sən demə bu balıx vaxdl ilə B.E.Ə yaşıyıp quruda sonradan suya keçip.

Sudan quruya)

Maraqlıdır. Onu tapanın səhv etmirəmsə Discovery Channel-da belə balıqları tanıtmaq üçün seriya verlişləri var.

4515s

31 Oktyabr 2010 00:58

naxa balığı onu yeyər

naxa balığı onu yeyər

İrmak

31 Oktyabr 2010 00:58

Sitat: SupeRocK
sən demə bu balıx vaxdl ilə B.E.Ə yaşıyıp quruda sonradan suya keçip.

Sərf eləmirmiş quruda yaşamaq))
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

MASTER-SAN

30 Oktyabr 2010 20:27

bax varamda beel baliqlara :)
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Girbinne

30 Oktyabr 2010 20:20

nə qorxuncdu,yazığım gəldi timsaha mocking

l2a1000

30 Oktyabr 2010 20:19

Görmüşəm bu xəbəri...Məncədə bu boyda dişə gələsənə timsah bunu yesin.Güclü olan qazanır.Buda təbiətin bir qanunu=))

Radiohead

30 Oktyabr 2010 20:17

Konqo çayında çox belə qəribə balıxlar olur. Bir dəfədə 1958ci ildə diəsən bidənə balıx tapmışdılar Latimeriya Xalumna Smit adı verilmişdi balığa sən demə bu balıx vaxdl ilə B.E.Ə yaşıyıp quruda sonradan suya keçip.
--------------------
Tüpürün bu torpağa rədd olun gedin

Ben tanrı olsam, kadınların tecavüz edilişini izleyecek kadar zavallı olmazdım

Hırsızlık yapmayın çünki hükumet rekabetden hoşlanmaz

Sweety

30 Oktyabr 2010 20:16

Dişləri necə böyüüüükdü.Day bu böyüklükdə dişi olan balığın qabağında timsahı yemək nədiki)