Loading...
Gözünüz aydın, metro 50 qəpik olacaq ))))

Gözünüz aydın, metro 50 qəpik olacaq ))))

Loading...
Gözünüz aydın, metro 50 qəpik olacaq ))))

Bakı Metropoliteni bu ilin birinci yarısında sərnişin daşınmasından 13,5 milyon manat gəlir əldə edib. Bu, 2009-cu ilin eyni dövründəkindən 2,5 dəfə çoxdur. Artım ötən ilin oktyabrında metroda gediş haqqının 3 dəfə artması ilə bağlıdır.

Bundan başqa, bu il metropoliten dövlət büdcəsindən 24 milyon manat dotasiya alacaq. Cari ildə Bakı Metropoliteninin yaxın 25 il üçün inkişafı üzrə Dövlət Proqramı qəbul edilib. Orada yeni stansiyaların tikintisi nəzərdə tutulur. Bu ilin ilk yarısında yeni metro stansiyalarının tikintisi üçün 78,2 milyon manat investisiya qoyulub. Bu, ötən ilin eyni dövründəkindən 26 faiz çoxdur.

Qeyd edək ki, hökumət gediş haqqını artırandan sonra metroda sərnişin axını 15 faiz azalıb. Sərnişinlər yerüstü nəqliyyatdan istifadəyə başlayıb. Orada gediş haqqı 0,05 manat çoxdur (0,20 manat). Amma Metropoliten rəhbərliyi tarifin maya dəyərinə - 0,50 manata qaldırılmasını arzu edir.

P.S. Necədi?
Metro 50 qəpik olsa istifadə edərsiniz metrodan?
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

PeTTy

22 Mart 2013 11:32

50 qepiy olmuyub 1 manatda olsa metrodan istifade etmeye mecburam...

Touchy_girl

14 Oktyabr 2010 21:04

nc nc nc day kefdeyikki

Girbinne

3 Oktyabr 2010 03:32

Sitat: Dandoline
biz də yıxılaq ölək dəə...

elemesinler de,axi men cox gencem recourse

MeNDeN_YoXDuR

29 Sentyabr 2010 00:09



Nə sağlığında istifadə edirəm nə də sonra... YƏni hal hazırda istifadə etmirəm ildə 1-2 dəfə ola olmaya. Çünki zəhləm gedir metrodan, millət.....offf

Hitch

29 Sentyabr 2010 00:05

Sitat: Special 
əvvəl neçiyəydiki

Əvvəl 1 manat idi, indi 50 qəpiyə saldılar.

Ayka Ronaldo

28 Sentyabr 2010 13:39

Bura Azerbaycandir.Azerbaycandan ne desen cixar.Metro 5 qepiyiydi elediler 15 qepikOna da razilasdiq indi de elediler 50 qepikda bu qeder olmaz axi.Insafsizligdi.

bakiliqaqas

27 Sentyabr 2010 17:34

Dandoline,
bu xanim duz deyir dandoline adli istifadeci.... camaatin belini tedricen qirllar.... amma bilmirlerki en azindan burda o pullari yiyecekler.... tagi mellim bizim yaxin adamdi amma yenede demek isteyiremki ayib olsun ona ayib....... yeyibn taladilar camaati.... tessuf

Dandoline,
bu xanim duz deyir dandoline adli istifadeci.... camaatin belini tedricen qirllar.... amma bilmirlerki en azindan burda o pullari yiyecekler.... tagi mellim bizim yaxin adamdi amma yenede demek isteyiremki ayib olsun ona ayib....... yeyibn taladilar camaati.... tessufROYA,
amin inshallah xanim amin inshallah

denizim

27 Sentyabr 2010 11:17

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Dandoline

27 Sentyabr 2010 10:35

Başa düşə bilmirəm ki, millətin belini qırmaq istəyirlərsə, bunu niyə belə tədricən eliyirlər?! Elə birdəfəlik bütün nəqliyyat növlərinin qiymətini azı 5 manat eləsinlər, biz də yıxılaq ölək dəə...

Faya

27 Sentyabr 2010 10:20

P.S. Necədi?
Metro 50 qəpik olsa istifadə edərsiniz metrodan?

Vaxti olan avtobusla gedəcək, tələsən metroyla...
--------------------
ALLAH duaya 3 şəkildə cavab verir; "bəli" deyər istədiyini verər, "xeyir" deyər daha yaxşısını verər, "səbr elə" deyər ən yaxşısını verər.

Special

27 Sentyabr 2010 09:41

əvvəl neçiyəydiki

kudesnik

27 Sentyabr 2010 01:31

dehshet.day kecib 1 man elesinler srazu.bir ferri vaqonlar olsa deyerdim he.dehset.

Estela

27 Sentyabr 2010 00:06

ne yalan deyim pis olmaz.en azindan basa bas olmaz.imkani olmayan 50 qepiye gucu chatmayan avtobusla geder hech olmasa metroda rahat istifade elemek olar.inanin zehlem gedir metroya minmekden.onun derdinnen 2 addimliq yolu da taksi ile gedirem.basa bas olmagi bir qiraga seviyyesiz insanlarla da dolu olur.
amma her defe de uniye gedib gelende taksi tutsam bankrot olaram axi))ele onnansa shofer tutaram o taksinin puluna .ne bilim mence yaxshi olar 50 qepik.

Hitch

27 Sentyabr 2010 00:02

Türkiyədə metro bizim pulla təqribi 1 manat eləyir. Zato metroları yaxşıdır. Bizim kimi sovetdən qalma istfadə eləmirlər. Bizdədə dəyişsinlər daha yaxşılarını alsınlar qiymət qalxsın heçnə olmaz amma bizdə durmadan qaldırırlar, yenilik eləmirlər.
Məncə bu şayədir, nəsə real gəlmir mənə.

Nahid-19

26 Sentyabr 2010 23:07

Sitat: master-san
Bura Azerbaycandi ..ne disen gozlemek olar ..

Həri ayy brat hələ qorxki bu günlərdə desinlərki həyatda yaşamağınçündə naloq ödəməlisən....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

MY_CRAZY_FRIENDS_

26 Sentyabr 2010 21:44

INSAN OZUNU BOGMAQ ISTIYIR EEE...

DAIMA GULUMSE wink2

Nagil

26 Sentyabr 2010 21:37

day ag elediler ee bunlarda ele desinlerki metronu baglayiriq istifade elemeye qoymuruq bizde isimizi bilekde.menimcun metro daha serfelei hemde rahatdir amma 50 qepik olanda ele metrodansa avtobusla gedib gelmek daha rahat olar mence amma onda da basabas vaxt itkis 1ci derslere gecikdiyime gore qayib dusecek angry

witch_ifi

26 Sentyabr 2010 21:34

belke 2 manat elesinler?
bu camaat lap agini cixardir....
bele olmaz..
emek haqqini hec bele qaldirmazlar....

UltrAslan

26 Sentyabr 2010 21:16

u4sunlare, da kimdi metr0ya minen...

İrmak

26 Sentyabr 2010 20:32

Sitat: ROYA
yeni her kesin wexsi mawini olsun.

Hər kəs propkada yatar))

Avtobus sərnişin qiymətin 5 qəpik qaldıran kimi millət az qala ağly ama metro 50 qəpik eləyəndə heçnə demirlər ...

Ədalət isdəyirəm eseb
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Paris

26 Sentyabr 2010 17:50



Kawki hec kimin metroya ehtiyaci olmasin )) yeni her kesin wexsi mawini olsun.

MASTER-SAN

26 Sentyabr 2010 17:30

Bura Azerbaycandi ..ne disen gozlemek olar ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

__lovely__

26 Sentyabr 2010 17:14

nəə??? 50 qəpik??? day kruqlu eləsinlər dəəə... olsun 1 manat... canları bəlkə bir az rahat olar...

Mamedovich

26 Sentyabr 2010 16:54

Ele bil metro wexsi saraylaridiye metrodan istifade etmirem

10-suz

26 Sentyabr 2010 16:27

qaldirmaga pergardilar e bunlar?millet dinmir bunlar da lap ag eleyibler vallah yoo

UKA

26 Sentyabr 2010 16:14

Allah axirimizi xeyir elesin))

_Zac_Efron_

26 Sentyabr 2010 15:21

Eladiki ucuzduye bir azda qaldirsinlar 50 qep cox ucuzdu....Hara gedirik bele getmekle
--------------------
Лучше умереть стоя, чем жить на коленях

NellY

26 Sentyabr 2010 15:06

he4 teeccublenmedim((tipik Azerbaycanli hereketidi!

DReaM

26 Sentyabr 2010 14:55

metrodan istifade gunden gune artir..buda pul qazanmagin bir siyasetidi... bee
[b]xalqimizin dusunme quvvesi gunden gune artir sevinin ay millet..[/b]

MR.QARRI