Loading...
Ramazan bayramınız mübarək !

Ramazan bayramınız mübarək !

Loading...



Orucluq Bayramı Fitr bayramıdır, bütün oructutanların bayramıdır. Şəvval ayının 1-də bayram edilir. Bayram günü həddi-büluğa çatmış hər bir imkanlı müsəlman özü üçün və himayəsində olan hər bir şəxs üçün təqribən 3 kq buğda qiyməti həcmində fitrə zəkatı verməlidir. Fitr bayramı - Ramazan ayının başa çatması münasibətilə təşkil olunan əsas bayramlardan biridir. Buna "əl-Fitr" və ya "Siyam" bayramı da deyirlər. "Siyam" ərəbcə oruc tutmaq sözündəndir. Farsca "ruzə" deyilir. Fitr bayramı orucluq qurtaran günü, təzə Ayın - hilalın ilk rübünün nazik şəkildə görünməsi ərəfəsindən, yəni Şəvval ayının daxil olması ilə başlayır. Bu zaman oruc tutanlar və hətta oruc tutmayanlar da bir-birini təbrik edir, görüşür, "oruc namazın qəbul olunsun",- deyə dua edirlər. Həmin axşam evdə hər kəsin imkanına görə gözəl bayram süfrəsi açılır.
Yeməkdən sonra fitrə vermək mərasimi başlayır. Bu məqsədlə ailə başçısı ailə üzvlərinin (yəni onun evində çörək yeyənin, hətta orduda xidmət edənin, başqa şəhərdə oxuyan tələbənin, o gecə evində olan qonağın sayına görə) hər nəfərə bazar qiymətilə 3 kq buğdanın pulunu ayırır. Həmin pulu orada iştirak edən ailə üzvləri bir-birinə ötürürlər. Yaxşı olar ki, bu fitrə həmin gecə kasıblara paylansın. Əgər o axşam mümkün deyilsə, sabahı gün və ya başqa günlərin birində fəqir-füqəraya çatdırılsın.


RAMAZAN BAYRAMINIZ MÜBARƏK !

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

MACUTA

12 Sentyabr 2010 15:01

hamini tebrik edirem.Allah oruclarimizi qebul etsin.AMIN. love
--------------------
Eyni dili danışanlar deyil, eyni duyğuları paylaşanlar anlaşa bilərlər ... { Hz. ƏLİ }

Kedicik_19

11 Sentyabr 2010 21:09

Bayraminiz mubarek Azerbaycan xalqi

Bapbalaca

11 Sentyabr 2010 13:46

Müsəlmanların hər birin bu bayram münasibətiylə təbrik edirəm. Tanrı daim onların köməyi olsun, hər bir çətinlikdə yardımçıları olsun. Duaların qəbul etsin, günahların bağışlasın!...



Hörmətlə

CrİsTiAnO RoNaLd

11 Sentyabr 2010 11:23

Bütün Azərbaycan xalqının Ramzan Bayramı mübarək....!

psixoloq_01

11 Sentyabr 2010 01:02

bayraminiz mubarek joy azlilar

İrmak

10 Sentyabr 2010 23:38

Thanks sizində bayramınız mübarək.
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

music_is_my_world

10 Sentyabr 2010 23:17

Bütün müsəlmanların Ramazan bayramı mübarək...
Allah bütün oruc tutan və namaz gılan haqq yolunda olan insanların dualarını və oruclarını gəbul etsin...Amin

FLOR

10 Sentyabr 2010 23:01

her kesin Ramazan bayrami mubarek olsun .. Allah tutdugunuz orucu , dualarinizi qebul etsin

Sweety

10 Sentyabr 2010 22:55

Allah hər kəsin tutduğu orucu və etdiyi duaları qəbul etsin.Amin..

Guller22

10 Sentyabr 2010 21:55

Ramazan Bayraminiz mubarek.Oruclariniz ve dualariniz qebul olsun insallah.

Mamedovich

10 Sentyabr 2010 21:37

RAMAZAN Bayraminiz Mubarek!

music_my_life

10 Sentyabr 2010 21:36

haminin bayrami mubarek

Fedor Emelianenko

10 Sentyabr 2010 21:05

Bütün müsəlmanların Ramazan Bayramı mübarəkdir....

NaNi_17

10 Sentyabr 2010 20:07

Ramazan bayraminiz mubaek.ALLAHbutun ruc tutanlarin orucun qebul elesin!

VaMPirka

10 Sentyabr 2010 19:20

hamivizin bayramivizi tebrik edirem =)))

MASTER-SAN

10 Sentyabr 2010 18:57

Haminin bayramini tebrik eleyirem
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

DReaM

10 Sentyabr 2010 18:27

Peygemberimiz (s.a.a) buyurub ki, bu ay bagislanmayan adam en bedbaxt adamdir. And olsun Allaha bundan gozel furset yoxdu.
INSALLAH ALLAH cumlemizin dualarini,orucunu qebul eder...Bayraminiz mubarek rose

Baliq

10 Sentyabr 2010 18:09

Sitat: denizim
Tutduğunuz Oruc, etdiyiniz DUAlar qəbul olsunsun İnşaallah.Neçə gözəl Ramazanlara bütün sevdiklərinizlə bərabər. Allah günahlarınız əfv edib, sizi bağışlanan qullardan etsin. AMİN.

GÖZƏL SÖZLƏRƏ QATILIRAM HAMINI DA TƏBRİK EDİRƏM....Neçə belə Ramazanlara joyla birgə

Qreqor Zamza

10 Sentyabr 2010 17:21

Sitat: denizim
Tutduğunuz Oruc, etdiyiniz DUAlar qəbul olsunsun İnşaallah.
Neçə gözəl Ramazanlara bütün sevdiklərinizlə bərabər. Allah günahlarınız əfv edib, sizi bağışlanan qullardan etsin. AMİN.

--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

NATA.18

10 Sentyabr 2010 17:20

11 AYIN SULTANI RAMAZAN BAYRAMINIZ MUBAREK ALLAH BUTUN ARZULARINIZI YERINE YETIRSIN AMIN melek

denizim

10 Sentyabr 2010 17:17

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

music_my_life2

10 Sentyabr 2010 16:17

Ramazan Bayraminiz Mubarek

Estela

10 Sentyabr 2010 14:45

Her birinizin Ramaz bayramini tebrik edirem Allah oruclarinizi,niyyetlerinizi ve dualarinizi qebul etsin)Amin

D-e-V-i-L

10 Sentyabr 2010 13:40

Bayraminiz Mubarek!

Fan-coil

10 Sentyabr 2010 13:16

Mubarek ayda tutdugum oruc menim ucun hecde cetin olmadi
tam rahat oldum.
Baxmayaraqki bu Ramazan ayi maximum isti vaxta dushdu.
Şükür Allaha başa çatdıra bildim.
İnşallah tutduğum oruc qəbu olar
və oruc tutanların orucu qebul olar.

True_Love

10 Sentyabr 2010 13:04

RAMAZAN BAYRAMINIZ MÜBARƏK !

Fatime

10 Sentyabr 2010 12:44

Allah hər kəsin arzularını həyata keçirsin...

UKA

10 Sentyabr 2010 12:28

Hmini tebrik edirem bu gozel bayram munasibetle, Allah butun oruc tutub namaz qilanlarin dualarini qebul etsin!!!

_Zac_Efron_

10 Sentyabr 2010 12:03

Muqeddes Ramazan Bayraminiz mubarek.INWALLAH ALLAH hamimizin qildigi Namazi tutdugu Orucu etdiiyi Dualiri qeebul eder.
Sayt acildi coxxxxxxxxx sevinirem dunennen ele bil neyse catmirdiiiii nete girende
--------------------
Лучше умереть стоя, чем жить на коленях

Lunchi_Pulchi

10 Sentyabr 2010 11:56

vauuuuuuuuuuu sayt açıldı.yes yes yesssssssss yahoo
bura bağlı olanda elə bil nəsə çatışmıreeeeeee