Fon yüklənir...
Загрузка...

Dəmir yolunda sürət rekordu

Загрузка...
Dəmir yolunda sürət rekordu


Yazıda biz yalnız yüksək sürətli qatarlarda qeyd edilən rekordları nəzərə almışıq. Yaxın günlərdə standart və maqnit asqı ilə hərəkət edən qatarlarda qeydə alınan rekordları barədə ayrıca məlumat veriləcək.

Yüksək sürətli qatar nədir? Yüksək sürətli qatar dedikdə xüsusi və ya standart relslə 300 km/saatdan yüksək sürətlə hərəkət edə bilən elektrik qatarı nəzərdə tutulur. Bu tip qatara misal olaraq TGV (Fransa) , KTX (Cənubi Koreya), İCE (Almaniya), Shinkansen (Çin) qeyd etmək olar. Bu qatarlar həm sürəti həm də təhlükəsizliyinə görə standart qatarları qabaqlayır. Məsələn, Yaponiyada 40 il ərzində yüksək sürətli qatarlarda daşınmış 4.2 milyard sərnişindən heç birinin burnu da qanamayıb.

Dəmir yolunda sürət rekordu

Avropanın yüksək sürətli qatarlarında indiyədək 3 böyük rekord əldə edilib.

26 fevral 1981, Fransa. Cənub istiqamətində hərəkət edən qatarda 360 km/saat sürət əldə etməyə ümid edən mühəndislər daha parlaq nəticə əldə edirlər: 380 km/saat.

18 may 1990. Bir neçə ay davam edən sınaqlardan sonra texniki heyət nəhayət son sınağa çıxır. Qatarın sükanı arxasına Fransa Milli Dəmir Yolları Cəmiyyətinin sədri və o dövrün nəqliyyat naziri əyləşir. Hərəkətə başlayandan 15 dəqiqə sonra, yolun 166-cı kilometrində 515.3 km/saat sürət qeydə alınır. Qatar 210-cu kilometrdə dayanır və yeni rekordun şərəfinə bayram təşkil edilir.

Dəmir yolunda sürət rekordu

3 aprel 2007, eyni ölkə. Gərginliyin artırıldığı xətdə 13 dəqiqə yürüşdən sonra TGV 574.8 km/saat sürətə nail olur. Mühəndislərin niyyəti isə cəmi 540 km/saat sürət əldə etmək idi.

Maqnit asqı ilə hərəkət edən qatarlarda isə daha böyük sürət (581 km/saat) qeydə alınıb.

Dəmir yolunda sürət rekordu
Sürəti sevirsinizmi?
Загрузка...

ŞƏRHLƏR

Kedicik_19

9 Sentyabr 2010 14:04

Her sey heddinde gozeldi.Duzdu masin suretli olanda daha da hezz verir yoda getmk,ama unutmamaliyiq ki,bizim ziyanimizadi bu

NaNi_17

8 Sentyabr 2010 15:04

[b]suretin tehlukesi olsada yeri var[/b
] yerivar

Nagil

8 Sentyabr 2010 12:07

Sürəti sevirsinizmi?-suret demek men demek men demek suret demek

Faya

8 Sentyabr 2010 10:24

Sürəti sevirsinizmi?

Sevirəm ama təhlükəlidir...
--------------------
ALLAH duaya 3 şəkildə cavab verir; "bəli" deyər istədiyini verər, "xeyir" deyər daha yaxşısını verər, "səbr elə" deyər ən yaxşısını verər.

Babydoll

8 Sentyabr 2010 09:21

beli sevirem heddinden artiq coox
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

Balım

8 Sentyabr 2010 09:16

Sürət insanı yalnız ölümə aparar...

FLOR

8 Sentyabr 2010 01:38

var suretden qorxuram men basim gicellenir suretle olanda masin utan

Mamedovich

7 Sentyabr 2010 23:20

Neye lazimdiye cox boyuk suret

10-suz

7 Sentyabr 2010 23:10

yox sevmirem.suret hec kime hec ne vermeyib

LARACROFT

7 Sentyabr 2010 22:57

Süreti hərədn sevirəm,hərdən yox.Baxır vəziyyətə.
Atam və ya qardaşım maşını sürətlə sürəndə həmişə deyirəmki yavaş sürün,qorxuram.Amma əslində qorxmuram sadəcə olaraq ehtiyat edirəm.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Nahid-19

7 Sentyabr 2010 22:33

Təşəkkürlər xəbərə görə....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

MASTER-SAN

7 Sentyabr 2010 20:44

Suret super bir weydi .Suretin axiri olumde olsa amam lezzet eleyirde..Suret 100 du yollar duzdu lol
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

l2a1000

7 Sentyabr 2010 20:21

Sürəti hə sevirəm amma artıq dərəcəə olduqda lazımsızdı)

b_a_l_a_c_a

7 Sentyabr 2010 20:09

sevirem sureti

__lovely__

7 Sentyabr 2010 19:50

sürəti çox sevirəm... yaşlı adamların maşınına oturmağı sevmirəm... çox yavaş sürürlər...

SCHWEINSTEIGER

7 Sentyabr 2010 19:34

Surət mənliydi ...!

_Zac_Efron_

7 Sentyabr 2010 19:22

Qorxuram mawini suretli surende.En yaxwisi normal suretnen suresen.CUnki unutmamaliyiqki evde bizi gozleyenler var.
--------------------
Лучше умереть стоя, чем жить на коленях

_SENINLE_

7 Sentyabr 2010 19:06

SÜRƏYİ SEVİRƏM MƏN OTURDUĞUM MAŞIN ƏN AZ 130 GETMƏLİDİR
loading...
Загрузка...