Loading...
2 Yeni Xəbər | Texnologiya

2 Yeni Xəbər | Texnologiya

Loading...
Hindlilər kosmosu öyrənməyə milyardlar xərcləyirlər

2 Yeni Xəbər | Texnologiya

Hindistan kosmosun öyrənilməsinə dair proqrama ayrılan vəsaitin artırılması haqqında qərar qəbul edib.

Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin məlumatına görə, Hindistanın “Antriks” şirkətinin İdarə Heyətinin rəhbəri Şridxara Mutri bildirib ki, kosmik proqramın xərcləri hər il orta hesabla 15 faiz artırılır.

2014-cü ilə qədər Hindistan bu məqsəd üçünə 2,2 milyard dollardan çox vəsait ayıracaq.

===========================

“Google” “Chrome” brauzerini yeniləyib

2 Yeni Xəbər | Texnologiya

“Google” korporasiyası “Chrome” brauzerinin yeni versiyasını buraxıb.

Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin məlumatına görə, “Chrome 6.0” əvvəlki brauzerlərdən sürətli olub.


“Chrome 6.0”da “javascript” emalının sürəti brauzerinin birinci versiyası ilə müqayisədə üç dəfə artıb. Eyni zamanja “Google” yeni brauzerdə “Chrome”un onsuzda minimalistik dizaynını daha da sadələşdirib. Burada idarə olunma düymələri yenidən çəkilib və menyu paneli yenidən işlənilib. Bundan əlavə, səhifənin pəncərəyə əlavə olunması sahəsi ünvan sətrinin sağ hissəsinə keçirilib. Ünvan sətrinin özündə isə saytların adında artıq “http://” əks olunmayacaq.

Qeyd edək ki, dünyada populyarlığa görə üçüncü yerdə olan “Chrome” istifadəçi sayına görə “Microsoft Internet Explorer” və “Mozilla Firefox’ brauzerlərindən geridə qalır. Bununla yanaşı, “Google Chrome”un bazardakı payı daim artmaqdadır.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

NaNi_17

8 Sentyabr 2010 20:44

superdi...teshekkur
hi

MR.QARRI

8 Sentyabr 2010 19:11

“Google” “Chrome” -çox az istifadə edirəm

Fan-coil

8 Sentyabr 2010 14:29

good

Nahid-19

7 Sentyabr 2010 23:03

Təşəkkürlər xəbərə görə....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

FLOR

7 Sentyabr 2010 22:06

acindan gunoprta dururlar kosmosdan den vururlar .. ondansa o pullari camaatina versin ee pis gundediler

İrmak

7 Sentyabr 2010 19:45

Aydaaaa bunlaa deyen lazımdı çox çay satmısız belə varlabnmisiz....
Düz əmməli fikirləşin sonra addım atın güya kosmosu öyrənənlər bir şey əldə ediblər )

Yəqin orda nəsə var ona baxırlar))))))))))
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Mamedovich

7 Sentyabr 2010 15:04

2 side maraqli idi tesekkurler xebere gore

l2a1000

7 Sentyabr 2010 14:36

Sitat: Dandoline
Ondansa yarıdan çoxu ac-yalavac gəzən millətinə yardım eləsin..

Elə onu denən kosmosu öyrənməkdənsə getsinlər savab qazansınlar)

Fatime

7 Sentyabr 2010 13:49

hər iki xəbərə: varlığa nə darlıq

LARACROFT

7 Sentyabr 2010 12:46

Hər iki xəbər haqqında məlumatım var idi.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

b_a_l_a_c_a

7 Sentyabr 2010 12:21

hmmm

Dandoline

7 Sentyabr 2010 11:50

2014-cü ilə qədər Hindistan bu məqsəd üçünə 2,2 milyard dollardan çox vəsait ayıracaq.

Ondansa yarıdan çoxu ac-yalavac gəzən millətinə yardım eləsin..

Balım

7 Sentyabr 2010 11:33

Öyrənsinlər görək, bu qədər pul tökməklərinə dəyər kosmos...?!

music_my_life

7 Sentyabr 2010 11:24

cox sagolun xebere gore

Babydoll

7 Sentyabr 2010 11:24

xeberler maraqli idi thanks
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

DReaM

7 Sentyabr 2010 11:14

fellow hmm tesekkur

HBK

7 Sentyabr 2010 11:09

teshekkur

LeiLa

7 Sentyabr 2010 11:01

Vay Vay Vay Hindlilərin işləri gücləri qurtarıbeee=)
--------------------
Одно из самых обычных заблуждений состоит в том, чтобы считать людей добрыми, злыми, глупыми,
умными. Человек течет, и в нем есть все возможности: был глуп - стал умен, был зол - стал добр,
и наоборот. В этом величие человека. И из-за этого нельзя судить человека... Ты осудил, а он уже
другой.