Fon yüklənir...
Загрузка...

Seriallardan xəbərlər

Загрузка...
Maraqlı xəbərlər

Hazal Kaya Kıvanç Tatlıtuğdan sonra Hakanla baş rolda:
Star Tv-də yeni başlamalı olan "Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi"-nin oyunçu heyətinə Hazal Kaya da qatıldı.
"Survivor" və "Var mısın yok musun" ilə qarşımıza çıxan Hakan Hatipoğlu və "Aşk-ı memnu"-dan tanıdığımız Hazal Kaya bu yeni serialda izləyicilərin qarşısına çıxacaqlar.
Hakan Hatipoğlunun ilk dəfə aktroyluq edəcəyi "Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi" Star Tv-nin yeni yayım dünəmindəki iddialı proyektləri arasında yer alır.

Maraqlı xəbərlər

Fox Tv-nin yeni başlayan seriallarından olan “Keskin Bıçak” aldığı aşağı reytinglərə görə ekranlarla vidalaşmalı olacaq.
Yəni yeni sezonu görməyəcək olan seriallardandır.
Dünən serialın adının başına “Aşk” sözü əlavə olunmuşdur.
İçində gizli bir sevgi olan serial aksion serialı olaraq görünür.
Dünənə aid reyting nəticələrində bu serial yenə də alt sıralarda olduğu görülür.
İlk 3 bölümü yayımlanan “Keskin bıçak” 5ci bölümüylə ekranlarla vidalaşacaq.

Maraqlı xəbərlər

“Küçük sırlar” Kanal D-dəki yerini tamamilə aldı.
25 avqust çərşəmbə günü bütün izlənmə nisbətləri bəlli oldu.
”Küçük sırlar” yeni bölümləri ilə həm TOTAL-da, həm də AB-də birinci sıradakı yerini aldı.

Maraqlı xəbərlər

“Kavak Yelleri” Star Tv-yə köçürülür.Yeni sezon seriallarıyla reytinglərdə yüksək yerləri tutan Kanal D üçün ”Küçük sırlar” və “Kavak Yelleri” seriallarından birini Stara küçürüləcəyi deyilirdi.
Lakin ”Küçük sırlar” serialının başladığı güdən etibarən yığdığı reytinglərə görə kanal “Kavak Yelleri”-ni Stara köçürməyi qərara aldı.

Maraqlı xəbərlər

"Gümüş", "Menekşe ile Halil" və "Aşk-ı memnu" seriallarında baş rollarda görməyə alışdığımız Kıvanç Tatlıtuğ fanatlarını darıxdıracaq.
Hamı Kıvanç Tatlıtuğ hansı serialda rol alacaq deyə maraqla gözləyərkən o bu sezon heç bir serialda rol almayacağını açıqladı.
Mavi Jeans-in payız kolleksiyasını təmsil edən Kıvanç "Çok mu Çok oluyoruz" adını alan Ali Taran imzalı reklam filmində oynadı və "Vatan" qəzetindəki xəbərinə görə yeni proyektlə bağlı “Bu sene dizi yapmayacağım Kendimi dinlendireceğim Bu sene tiyatro yapmak istiyorum” dedi
Загрузка...

ŞƏRHLƏR

Nina Guney

22 Avqust 2012 20:59

Sitat: FLOR


ne yaxsi ki baxmiram
--------------------
Olmursa olmur...Vardır Allah'ın bir
bildiyi. Üsyan etmə, sonradan anlayarsan sənin üçün edilən yaxşıliğı.'
- Hz. Muhammed (s.a.s.)

Sebishko

10 Mart 2012 18:53

Küçük sırları izləmirəm.
--------------------
<3<3<3<3<3

serh 1

25 Avqust 2011 01:15

en guzeli hazal kaya wink2

LeiLa

9 Noyabr 2010 18:53

Mence kucuk sirlari butun diziler kimi yene star tv-ye kecirdecekler=))))
--------------------
Одно из самых обычных заблуждений состоит в том, чтобы считать людей добрыми, злыми, глупыми,
умными. Человек течет, и в нем есть все возможности: был глуп - стал умен, был зол - стал добр,
и наоборот. В этом величие человека. И из-за этого нельзя судить человека... Ты осудил, а он уже
другой.

Love_Flower

19 Sentyabr 2010 16:35

Kucuk Sirlar girl_ang

alakurt

2 Sentyabr 2010 22:27

kucuk sirlar benim idealim cok guzel dizi ordaki cetin aysegul su ve demirden cok xosum geliyorum cetine ve demire bayiliyorum ilove

Estela

31 Avqust 2010 02:54

Xetainin yeri melum((((qesheng irad tutardi seriala baxmaga filan(

love__456

31 Avqust 2010 02:24

kucuk sirlara baxiram.cox xosuma gelir.kanal d qaldigina gore cox sevindim

music_is_my_world

30 Avqust 2010 23:18

Sitat: NINIKO
ASK<KESKIN BICAQ>ADLI DIZIYE BAXIRDIM MARAQLI DIZIDI NIYE VERMIYECEKLER((

çünki reyting yığmadı elə kinolar var ki bizim xoçumuza gəlir amma onlarda reyting yığmır

Fan-coil

30 Avqust 2010 11:26

Beyin yeyenler yene bashlayir )))

Men isterdimki oz milli seriallarimiz olsun onlara diqqeti artiraq.

Mes. Bacanaqlar pis deyil. Baxin baxinki aktyor ve kino heyetlerimiz ac qalmasin axi hacana qeder ozumuzunkilere agiz buzeceyik?

NINIKO

29 Avqust 2010 20:41

ASK<KESKIN BICAQ>ADLI DIZIYE BAXIRDIM MARAQLI DIZIDI NIYE VERMIYECEKLER((

ASK<KESKIN BICAQ>ADLI DIZIYE BAXIRDIM MARAQLI DIZIDI NIYE VERMIYECEKLER((

10-suz

29 Avqust 2010 13:26

baxmiram o seriallarin hec birine

Nahid-19

29 Avqust 2010 13:24

Maraqlı deyil müəllifə təşəkkürlər....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

D-e-V-i-L

29 Avqust 2010 11:18

Kucuk Sirlar filmi yaxwidi hemiwe baxiram xebere gore TsK

LaLa

29 Avqust 2010 10:24

Mence kucuk sirlari butun diziler kimi yene star tv-ye kecirdecekler=))))

NellY

29 Avqust 2010 01:46

Sitat: kudesnik
Kucuk sirlar gesheng serialdi.plagiatdi kstati.kecen il rusdar bele serial chekmiwdiler.Barvixa adli.cox zor serialdi.turkler kak vsegda ekisdiribler ideani.pis alinmiyib.baxmaga deyer.

yoo niaki Barvixanin sujet xetti ntam bawgaydi..birdeki turkler hara ruslar hara??/

kudesnik

29 Avqust 2010 01:35

Kucuk sirlar gesheng serialdi.plagiatdi kstati.kecen il rusdar bele serial chekmiwdiler.Barvixa adli.cox zor serialdi.turkler kak vsegda ekisdiribler ideani.pis alinmiyib.baxmaga deyer.

JOY_FANAT

29 Avqust 2010 01:06

wooow nihalin yeni dizisi ha nihaldan da xosum gelir ilove wink2

devecili

29 Avqust 2010 00:00

axı bu seriallarda nə görmüsüz mən başa düşmürəm... serialda biri ölür bütün camaat yas tutur ...

FLOR

28 Avqust 2010 23:38

ne yaxsi ki baxmiram

İrmak

28 Avqust 2010 23:19

Sitat: CrİsTiAnO RoNaLd
Bəs onun qara rəngini harda tapa bilərəm?Amma arginal olsun.

Nermanovda bir mağaza var mən ordan alıram bütün idman kofdaların Yunayted Sportdan.
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

CrİsTiAnO RoNaLd

28 Avqust 2010 23:01

HUGO-BOSS
Bəs onun qara rəngini harda tapa bilərəm?Amma arginal olsun.

Lunchi_Pulchi

28 Avqust 2010 22:56

Sitat: BAKINEC_111
Turk Seriallarindan ve kinolarindan hec aram yoxdu.Umummiyyetle baxmiram.

LARACROFT

28 Avqust 2010 22:50

Seriallar haqqında xəbərlər mənə marqlı deyil.Əsas da türk seriları.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

İrmak

28 Avqust 2010 22:49

Sitat: CrİsTiAnO RoNaLd
O əynindəi CR-nun formasıdı?

Əlbbətdə laughing
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

CrİsTiAnO RoNaLd

28 Avqust 2010 22:45

HUGO-BOSS
O əynindəi CR-nun formasıdı?

SCHWEINSTEIGER

28 Avqust 2010 22:33

Kucuk sirlar super serialdi xususi ile Cet yeeni Cetin basdan ayaqa karizmadi

Mamedovich