Loading...
Bulvarda qızlara sataşan eks-prezident tutuldu

Bulvarda qızlara sataşan eks-prezident tutuldu

Loading...

Boliviyanın keçmiş prezidenti Xuan Pereda Asbun narkotiak gəzdirdiyinə və ictimai yerdə özünü ədəbsiz apardığına görə həbs edilib. Milli.Az xəbər portalı RİA “Novosti”yə istinadən xəbər verir ki, Xuan Pereda Asbun Boliviyaya 1978-ci ildə rəhbərlik edib. Amma onun prezidentliyi cəmi üç ay çəkib.


Polisin məlumatına görə, eks-prezident bulvarda qızlara sataşıb və onlara israrla maşında gəzməyi təklif edib. Qorxan qızlar valideynlərinə şikayət ediblər və əraziyə polis çağırılıb. Baxış zamanı Xuan Pereda Asbunun üzərində iki siqaret qutusuТda bir neçə doza narkotik tapılıb. Keçirilən müayinələr sübut edib ki, eks-prezident asayişi pozarkən nakrotikin təsiri altında olub.

Xuan Pereda Asbun 17 iyun 1931-ci ildə anadan olub. O, hərbi məktəbi bitirdikdən sonra İtaliya və Argentinada ixtisaslaşıb. Boliviya Hərbi Hava Qüvvələrinin komandanı olub. Sonralar isə sənaye və ticarət, daxili işlər nazirləri vəzifələrini daşıyıb. Xuan Pereda Asbun 1978-ci ildə prezident seçkilərində qalib gəlib. Amma seçkilərin nəticələri saxtakarlıqlarla əlaqədar ləğv edilib. Bu qərardan iki gün sora Xuan Pereda Asbun dövlət çevrilişi təşkil edib və general Uqo Banseri devirib. Lakin cəmi üç ay sonra Boliviyada növbəti dəfə dövlət çevrilişi olub və hakimiyyətə general David Padilya gəlib.
P.S: Bu xəbər barədə fikirləriniz nədi?
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

crazy women

31 Avqust 2010 20:59

tfu tfu tfu..... am

music_my_life

26 Avqust 2010 13:33

bu nedi

___DiMaggio

24 Avqust 2010 14:29

crazy

ESTRELLA

23 Avqust 2010 11:26

tfu namussuz

Balım

23 Avqust 2010 11:25

Nə bilim vallah.Səviyyəsiz iş görüb o yaşda kişidir amma ağlı yoxdu...

_Ayka_19

23 Avqust 2010 10:40

feel

l2a1000

23 Avqust 2010 00:31

belay

Special

23 Avqust 2010 00:14

menasız

Estela

22 Avqust 2010 21:18

ishi gucu olmuyanlar sinifine daxil imish)

music_is_my_world

22 Avqust 2010 21:10

Bu xəbər barədə fikirləriniz nədi?
nə demək olar olan olub özünü biyabır edibdəəə

FLOR

22 Avqust 2010 21:07

hmmmmmmmmmm scratch_

ChocoLatte

22 Avqust 2010 20:34

Nahid-19,
Niyede doymeyimki)Daha sakitlesmisem)

Nahid-19

22 Avqust 2010 20:28

Sitat: H.O.S.T_Girl
Bir elime kecse onu oldurerdim gorum qizlara satasmaq nedi ele)

Əsəb nömrə bir....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Nagil

22 Avqust 2010 20:15

fellow

MASTER-SAN

22 Avqust 2010 20:13

Satawib satawibda .Oda insandida .Satawa bilmezki beyem .Ne olsun prezdenti .Dawdan ve yoxud robot deyilki .Oda qizlara satawan bawqa oganlar kimi bir insandida ..Her weyi boyudum fil elemeye caliwmayin
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

_Ayka21_

22 Avqust 2010 19:18

BU BELA EDANNAN SORA BASQASINA NA DEYESAN?

10-suz

22 Avqust 2010 19:15

buda dovlet adami.ne deyesen.

ChocoLatte

22 Avqust 2010 19:14

Bir elime kecse onu oldurerdim gorum qizlara satasmaq nedi ele)

İrmak

22 Avqust 2010 19:04

Dözənmiyib də ))
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Matilla

22 Avqust 2010 18:57

tupoyduda utan

Babydoll