Fon yüklənir...
Загрузка...

PlayStation 4 gəlir

Загрузка...
PlayStation 4 bomba kimi gəlir

Sonydən oyun həvəskarlarına xəbər var. Sonydən gələn xəbər, təxmin etdiyiniz kimi daha çox Playstation həvəskarlarını maraqlandırır. Sony-nin dediyinə görə Playstation 4 oyun platformalarını inkişaf etdirməyə başladı.
Playstation 4 ilə əlaqədar söz-söhbətlərin yeni yarandığı dövrdə Sony tərəfindən deyilən bu rəsmi söz, oyun həvəskarlarınn üzünü güldürdü.

Playstation 4-ün satışa çıxacağı tarix ilə əlaqədar rəsmi bir söz Sony tərəfindən hələ deyilməsə də, yeni oyun platforması təxmini 2012-ci ildə satışa çıxacaq.
Sony səlahiyyətliləri Playstation 4 ilə əlaqədar oyun işlərinin 1-2 il içərisində tamamlanacağını və oyunların inkişaf etdirilmək əməliyyatlarının da 2012-ci ildə başlayacağını deyir.
Загрузка...

ŞƏRHLƏR

Night Wolf

7 Dekabr 2013 16:53

artiq PLAY STATİON 5 gəlir
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

salyanic093

30 Avqust 2010 19:15

gamer elaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

D-e-V-i-L

29 Avqust 2010 16:20

playstation3 bilirdim amma 4 bilmirdim

music_my_life

28 Avqust 2010 14:23

gamer

Balım

23 Avqust 2010 10:56

Playstation oynamayalı illər olub...PC.də oynayıram artıq

Mamedovich

22 Avqust 2010 22:58

=)obba zorduki maraqli olar real heyata benzerliyi cox olar yeqin

_Ayka21_

22 Avqust 2010 09:44

man hec xoslamiramee bela seylari melek

sukurovrehim32

22 Avqust 2010 00:32

ay millet bow bow weylerdi ondansa gedin guclu bir PC alin hem sayta girin hemde oynayin

LARACROFT

22 Avqust 2010 00:03

Sitat: H.O.S.T_Girl
Oyun oynamagi o qederde sevmirem...


Mən də heç xoşlamıram.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

l2a1000

21 Avqust 2010 21:42

gamer

Matilla

21 Avqust 2010 20:41

xoş gəlir gamer

Babydoll

21 Avqust 2010 19:06

Texnologiyanin ardi-arasi kesilmir eee gorunuse gore de kesilmeyecek
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

ChocoLatte

21 Avqust 2010 18:57

Oyun oynamagi o qederde sevmirem...

DELMONT

21 Avqust 2010 18:37

winked

Nahid-19

21 Avqust 2010 18:37

Xoş gəlir səfa gətirir....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Babaeva

21 Avqust 2010 18:35

PLAYSTATİON hemishe oynayiram:)

_Ali_

21 Avqust 2010 18:18

Baatil Rhyme,
hihihi oyun yarimciq qalanda dimek olmuyacaq tehmez dayi ac bidene oyunu qutarim dururam :)

İrmak

21 Avqust 2010 18:13

Mən artiq Pc da oynuyuram kulublara getmirəm yeri yoxdu kulubların yoo
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

_MooN_

21 Avqust 2010 18:02

......mende istiyirem))))

Baatil Rhyme

21 Avqust 2010 17:51

SAATI 5 MNT OLCAQ KLUBLARDA :)))))

ESTRELLA

21 Avqust 2010 17:01

super xəbər,PLAYSTATİON gamer yahoo səbirsizliklə 2012-ci ili gözləyəcəm
loading...
Загрузка...