Loading...
2600 illik zər

2600 illik zər

Loading...
2 min 600 illik zər

Ağrı dağında 2.600 illik nərd zəri tapılıb.

Hatay Mustafa Kamal Universiteti Müəllim Prof. Dr. Aynur Özfırat və qrupu tərəfindən Ağrı Dağı ətəklərində olan Gölüyü kəndindəki Urartu Krallığından qalma qalada davam edən qazıntı işlərində, 2 min 600 il əvvəlinə aid zər tapıldı.

Ağrının Doğubayazıt mahalındakı Gölüyü kəndində davam edən qazıntı sahəsini ziyarət edən Mədəniyyət və Turizm Müdiri Muhsin Bulud, Hatay Mustafa Kamal Universiteti Müəllim və Qazıntı Başçısı Prof. Dr. Aynur Özfıratdan edilən işlər haqqında məlumat götürdü.

Boşqablı oyunların köklü keçmişinin göstəricisi.

Qazıntı elmi sahəsində vəzifə alan Prof. Dr. Vəli Sevin, etdikləri araşdırmalar əsnasında Ağrı Dağının cənub ətəklərində olan Gölüyü kəndi yaxınındakı Urartu Qalasında 2 min 600 illik zər tapdıqlarını söylədi. Bu zərin,nərd zərlərinin bir kopiyası olduğunu və bişmiş torpaqdan edildiyini ifadə edən Prof. Sevin, ''2 min 600 illik bu zər, boşqablı oyunların bu bölgədəki köklü keçmişinin canlı göstəricisidir'' dedi. Sevin, ediləcək araşdırmaların ardından zərin Van Muzey Müdirliyinə təslim edilərək sərgilənəcəyini sözlərinə əlavə etdi.

2 min 600 illik zər

Keçən il Ağrı Dağı ətəklərində başladılan arxeologiya qazıntı işlərində Tunc Dövrünə aid insan skeletlərini ortaya çıxardıqlarını xatırladan Prof. Dr. Aynur Özfırat isə, ''Qazıntıda günümüzdən 4 min il əvvəlinə gedən qalıqlara rast gəldik. Çox əhəmiyyətli olan bu strukturlar çox təəssüf ki qaçaq qazıntılar səbəbiylə korlanmışdır. Qazıntıdakı ən əhəmiyyətli tapıntılar günümüzdən təxminən 4 min il əvvəlini işarə edən Kurgan növü məzar abidələrdir. Bunların içində abidə məzarlar da var. Bu abidə məzarların bölgədə yaşamış güclü bəylərə aid olduğu aydın olmaqdadır. 4 cü ilinə girən Bozkurt Nekropolü qazıntısı 2010 ili mövsümündə etdiyimiz laboratoriya işləriylə tamamlanır" deyə danışdı.

Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin icazəsiylə edilən işə Prof. Dr. Aynur Özfırat başçılıq edərkən, Prof. Dr. Vəli Sevin, Prof. Dr. Necla Aslan Sevin, araşdırma vəzifəlisi Nilgün Kosa, Gülən Ayaz ilə 2 arxeolog, 3 şagird şagird qatılıb. Qazıntı işlərində nazirlik nümayəndəsi olaraq da Ankara Anadolu Mədəniyyətləri Muzeyindən arxeolog Ulduz Şahin iştirak etmişdir.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Farida_

27 İyul 2012 00:18

həərrrrrrrrrrrrrrriii yerivar

_MooN_

9 Avqust 2010 14:59

Su alti şaxmatdan başim çixdi bu nərddən başim çixmadi)) tongue

Balım

9 Avqust 2010 11:08

Nərd oynamağı xoslayiram.Zərləri isə tez tez deyişdirirəm.

psixoloq_01

9 Avqust 2010 02:26

heri DEMELI NERD OYNUYUBLAR O VAXDIDA

denizim

8 Avqust 2010 23:54

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

MASTER-SAN

8 Avqust 2010 23:53

Sitat: Senseless_life
Heç başım çıxmırda bu nərddən)

Ancaq 6:6 atsan uddasan demekdi nerd .. lol
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Senseless_life

8 Avqust 2010 23:52


Heç başım çıxmırda bu nərddən)

DELI_RUZGAR

8 Avqust 2010 23:46

cig 2600 il? dash

MASTER-SAN

8 Avqust 2010 23:24

Hmhm maraqli geldi .Lezzet eledi mene ...
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Hitch

8 Avqust 2010 23:05

Sitat: Rufat
)):midte sram ımatA adnunuyo drəN ub əlE

hə bax belə) ağıllı yaz)

Rufat

8 Avqust 2010 23:04

Sitat: Latinos
Tərsinə yazmaq istəyirdin?)

)):midte sram ımatA adnunuyo drəN ub əlE
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

Hitch

8 Avqust 2010 23:01

Sitat: Rufat
Elə bu dəqiqə Nərd oyununda Atamı mars etdim:))

Tərsinə yazmaq istəyirdin?)

İrmak

8 Avqust 2010 22:44

Su alti şaxmatdan başim çixdi bu nərddən başim çixmadi))
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

LARACROFT

8 Avqust 2010 22:43

Maraqlıdı.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

l2a1000

8 Avqust 2010 22:24

Sitat: Bapbalaca
Maraqlı xəbərdir..))Amma mənə maraqlı olan odur ki, necə yaşın tapıblar bəs..? xD

scratch_

Sitat: BaKiLi_QeDeS
Həri qədeş

egub söhbetdi lotu

Babydoll

8 Avqust 2010 22:16

Hah.MAraqlidi amma kim bunu deyirseeee Abartili deyir.daha aciq desem 1-in uatune 5 qoyub belkede 10 qoyub deyir.Ne bilim VALLAH.

Hah.MAraqlidi amma kim bunu deyirseeee Abartili deyir.daha aciq desem 1-in ustune 5 qoyub belkede 10 qoyub deyir.Ne bilim VALLAH.
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

Nahid-19

8 Avqust 2010 22:01

Uydaa nə yaxşı itmiyib bu zər..Biz nərd oynayanda hər tasdan bir zər itiree....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Rufat

8 Avqust 2010 21:44

Elə bu dəqiqə Nərd oyununda Atamı mars etdim:))
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

_Zac_Efron_

8 Avqust 2010 21:21

Hmm.Nese inandirici gelmedi.TWKR
--------------------
Лучше умереть стоя, чем жить на коленях

CrİsTiAnO RoNaLd

8 Avqust 2010 21:03

Hmmmmmmm.Maraqlıdı

Bapbalaca

8 Avqust 2010 20:39

Maraqlı xəbərdir..))
Amma mənə maraqlı olan odur ki, necə yaşın tapıblar bəs..? xD

ChocoLatte

8 Avqust 2010 20:38

Hmmm maraqlidi ancaq inandirici deyil)

Fedor Emelianenko

8 Avqust 2010 20:37

Zarafat Bir yana maraqlı xəbərdir təşəkkür!!

Fedor Emelianenko

8 Avqust 2010 20:36

2600 il Bundan əvvəl misir fironlarından biri obirisine deyibki gəl bir tas nərd oynayaq O birisidə qayıdıb deyib get oryən gələrsən..2600 il bundan əvvəl çox məzəli əhvalat olub! feel

PRAQMATIK

8 Avqust 2010 20:18

[color=#006600Ən qədim zərlər Misir fironu olan Tutanhamonun qəbrində tapılıb.][/color]

YERAZGIRL

8 Avqust 2010 20:17

Ağrı dağında 2.600 illik nərd zəri tapılıb.sisirdibler

l2a1000

8 Avqust 2010 20:17

Nərd oynamağdan xoşum gəlirr heri

Hitch

8 Avqust 2010 20:15

Sitat: baliq
emək hələ o vaxtlardan bu kişilər nərdtaxta oynuyurdular

O vaxtdan oyanımırlar)
Nərd 1400 il bundan əvvəl İran şahı Nevşiyanın vəziri Büzur Mehir tərəfindən 10 gündə yaradılmışdır.

FLOR

8 Avqust 2010 20:13

mende xoslayiram nerd oynamagi)))))

Baliq

8 Avqust 2010 20:05

Ağrı dağında 2.600 illik nərd zəri tapılıb. demək hələ o vaxtlardan bu kişilər nərdtaxta oynuyurdular