Loading...
News in Joy.az

News in Joy.az

Loading...

66 yaşında qadın üç əkizin anası oldu.

Hindli Bhateri, iki oğlan və bir qız uşaq dünyaya gətirərək əkiz dünyaya gətirən ən yaşlı qadın oldu.
Radikal qəzetinin xəbərinə görə, körpələr çox zəif doğulduqları üçün reanimasiyadadırlar.

news

Bhateri müalicəsini edən Dr Anurag Bishnoi, 21 May 1944-cü ildə doğulan qadının, bu ana qədər əkiz dünyaya gətirən ən yaşlı qadın olaraq elan edilə biləcəyini söylədi:
"İlk iki sınaqda yalnız iki embrionun istifadə etdik, üçüncü sınaqda isə üç embrion transfer edildi və nəticədə üç uşaq dünyaya gəldi."

Qadın 44 ildir evli olduğu, 64 yaşlı yoldaşı Dərman Singh isə ilk dəfə ata olduğu üçün çox həyəcanlı idi.
Singh, "Bhateri, uşaq sahibi olmaq və varis qoyub getmək arzumu yerinə yetirdi. O ilk yoldaşım idi, uşaq sahibi ola bilməyində iki dəfə evləndim, amma onlardan da uşağım olmadı. İndi çox xoşbəxtəm, uşaqlarıma bütün imkanları təmin edəcəyəm" - dedi.

68 yaşlı təcavüzkar.

Türkiyədə, uşaqlara cinsi hücum cinayətində iki dəfə həbsxanaya girib, əfvlə çıxan və məktəbin önündə açdığı dükanda aldatdığı uşağa təcavüzə cəhd etdiyi şübhəli haqqında 82 ilə qədər həbs tələb etməklə məhkəməyə müraciət edildi.

news

68 yaşlı C. M., uşaqlara cinsi hücum cinayətindən iki dəfə həbsxanaya girib C.M.-ın yanında işlətdiyi və aldadıb evinə apardığı uşaqlara duşda təcavüz etdiyi bildirildi. Son olaraq C. M., evin açarını 5-ci sinif şagirdinə verib, əvvəl evə özünün girməsini, daha sonra isə qapını açmasını söylədi.
Uşaq evə girdikdən 10 dəqiqə sonra gələn C.M.-ın hərəkətlərindən şübhələnən qonşuları, daha əvvəl uşaq təcavüzkarı kimi tanıdıqları bu insanı polisə verdilər.
Şübhəli C. M. haqqında, 2 uşaqla əlaqədar "cinsi istismar", 3 uşaqla əlaqədar da "azadlıqdan məhrum olma" cinayətlərindən cəmi 82 ilə qədər həbs tələbiylə cinayət açıldı.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Ayka Ronaldo

27 Sentyabr 2010 21:24

Gedikce tersine oacaq heyat qocalar evlenecekler.Cavanlar subay gezecek

Romein

29 İyul 2010 12:39

Eslinde bu mocuzedi, bu yashda qadin ushaq dunyaya getire bilmez, bunu hami bilir, yenede Allahin ishidi, sukur meslehetine.

Nahid-19

28 İyul 2010 02:15

Bratuxaa sənnədə ancaq belə xəbərlər çıxardaa..Nəysə əla xəbərdi təşəkkürlər....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Dior Cherie

27 İyul 2010 23:04


66 yaşında qadın üç əkizin anası oldu
iwi gucu gurtaribe deyesen bu nenenin...menim nenem yazix 2mertebe duwmeknen yorulur,bu ise ...he4 yorulanas oxwamiehaaa lol
68 yaşlı təcavüzkar.


fuuu mindar iyrenc oglu iyrenc.....yazix uwaglar

__lovely__

27 İyul 2010 18:30

Allah o nənəyə ağıl-fikir versin... onun özünə baxan istəyir... 3 uşağa necə baxacaq???

l2a1000

27 İyul 2010 12:39

Sitat: LEYLA...
Nə deyəsən bu yerdə sağol nənə

heruu neneee mocking

Elif_87

27 İyul 2010 09:12

belay wassat


Sitat: master-san
Nene ile sohbet eleyecem men axirda amma ..

scratch_ lol

Balım

27 İyul 2010 09:11

Esas odur ki ovlad isteyirmisler ve arzularina catiblar...Allah arzusunda olan hamiya qismet etsin...

MASTER-SAN

27 İyul 2010 00:23

Nene ile sohbet eleyecem men axirda amma .. lol
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Miss_Zaqadka

27 İyul 2010 00:19

Cox fikirlesdim ne yazim bu xeberlere aglima ancaq bu iki soz geldi:No comment!

İrmak

26 İyul 2010 23:34

Millət artirib nə deyəsən..
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Sara

26 İyul 2010 23:29

shok Vay beee

Sweety

26 İyul 2010 23:08

66 yaşında qadın üç əkizin anası oldu.
Nə deyəsən bu yerdə sağol nənə mocking

YERAZGIRL

26 İyul 2010 22:41

66 yaşında qadın üç əkizin anası oldu.neneskaya baxe masallah.ALLAH VERENDE VERIR

10-suz

26 İyul 2010 22:30

mence hansi yasda ana olmasindan asili olmayaraq hammi bu ada layiqdi.amma 2-ci xeber xosuma gelmedi.elesine omurluk versinler gerek

LARACROFT

26 İyul 2010 22:04

Məncə o yaşda ata və ana olmaqları pis deyil yəni ilk övlad sevincini yaşayıblar.ALLAH hər bir insana bu sevinci bəxş etsin.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

SabishKa

26 İyul 2010 21:39

Dəhşəət ))))

Man_Utd

26 İyul 2010 20:35

Twk ....

Special

26 İyul 2010 20:03

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

CrİsTiAnO RoNaLd

26 İyul 2010 19:46

66 yaşında qadın üç əkizin anası oldu.
Vaouuuuuuu mocking

Penelopa

26 İyul 2010 19:37

cox dehsetdi

DJ_JaNiK

26 İyul 2010 19:29

HEVESE BAX EEE mocking

DReaM

26 İyul 2010 19:17

ne deye bilerem shok ama eslinde indiki zamanda normal haldi teessufki sad

True_Love

26 İyul 2010 19:13

66 yaşında qadın üç əkizin anası oldu. mocking

Dəhşətdiləreeeee

Dandoline

26 İyul 2010 19:11

68 yaşlı təcavüzkar.

Bizdəki 72 yaşlı təcavüzkar molladan danışan yoxdu heç..

Fedor Emelianenko

26 İyul 2010 19:11

qocalara bax haa !! xebere gore tewekkurler

Babaeva

26 İyul 2010 19:08

66 yaşında qadın üç əkizin anası oldu.

bu arvadin shekiline baxanda qorxuramee:)
68 yaşlı təcavüzkar.

ireful