Loading...
Sabah II ixtisas qrupu üzrə qəbul imtahanları keçiriləcək (23 iyul)

Sabah II ixtisas qrupu üzrə qəbul imtahanları keçiriləcək (23 iyul)

Loading...


Sabah ali məktəblərə II ixtisas qrupu üzrə qəbul imtahanları keçiriləcək..İmtahanlarda iştirak etmək üçün 28072 abituriyent ərizə təqdim edib. Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyası (TQDK) iyulun 23-də 2010/2011-ci tədris ili üçün Azərbaycanın ali təhsil müəssisələrinə və tam orta təhsil bazasında (11 illik) orta ixtisas təhsili müəssisələrinə II ixtisas qrupu üzrə qəbul imtahanı keçirəcək. Qəbul imtahanı Bakı şəhərində 46, Naxçıvan şəhərində 2 binada aparılacaq. Bu il II qrup üzrə 28072 abituriyent ərizə təqdim edib. Bakı şəhərində 26814, Naxçıvan şəhərində 1258 abituriyent imtahan verəcək. İmtahan bütün binalarda eyni vaxtda – saat 11:00-da başlanacaq və 3 saat davam edəcək.


Bütün Abituriyentlərə uğurlar Arzu edirik!!!

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Nagil

23 İyul 2010 13:52

BaKiLi_QeDeS,
LARACROFT,
AMIN!!!

Sweety

23 İyul 2010 11:55

Off hələ 2 ildən sonra mənim exam girl_smi

(Bakinech)

23 İyul 2010 11:49

Sitat: Robert Pattinson
Bütün abituriyentlərə uğurlar!Gələn il məndə onların sırasında olacam.

ugurlar hamiya))) artig 2 il kechdi bu heyecanlarin ustunnen)) tongue

Qreqor Zamza

23 İyul 2010 11:46

Bütün abituriyentlərə uğurlar!Gələn il məndə onların sırasında olacam. winked
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

Sweety

23 İyul 2010 00:19

Hər kəsə uğurlar mənim də dostum verəvək görək neyniyəcək yaxşi olar İNŞALLAH!!!

ChocoLatte

23 İyul 2010 00:11

Her kese ugurlar INSALLAH yaxsi olar...!

Dima Bilan

22 İyul 2010 22:54

mən imtahanımı vermişəm... kodlaşdırmanı gözləyirəm...

LARACROFT

22 İyul 2010 22:04

Sitat: Nagil
sabah menimde qardasim verir goreyde neyniyecek her halda butun abituruyentlere ugurlar


Sənin də,mənimm də qardaşıma uğurlar.ALLAH köməkləri olsun.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

m.Hesenzade

22 İyul 2010 21:02

Uğur hamıya.
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

_axmedov_

22 İyul 2010 20:54

butun abuturiyentlere ugurlar
--------------------
26 10 1992

Nagil

22 İyul 2010 20:48

sabah menimde qardasim verir goreyde neyniyecek her halda butun abituruyentlere ugurlar

romana

22 İyul 2010 20:29

Allah hamsina kğmək olsun yüksək bal toplasınlar inşallah

_LoVe_YoU_

22 İyul 2010 19:00

..............Allah butun eziyyet cekib ter token uwaqlarin eziyyetin yerde qoymasin ugurlar arzulayiram inwallah yaxsi olar!!!!!

Babydoll

22 İyul 2010 17:36

BAcimda sabah imtahan verir.UGURLAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!! melek HAMIYA
--------------------
Bir gün Mənsiz galacagsan, Sənsiz galacağam deməyə gəlmir dilim..

Lady_Gunka

22 İyul 2010 16:24

Bütün Abituriyentlərə uğurlar Arzu edirik!!!
eeeeeeeee puis oldum,menim qardasim da verecek insallah daxil olar

YERAZGIRL

22 İyul 2010 16:19

butun imtahan verenlere ugurlar ALLAH EZIYETLERINI YERDE QOYMASIN..EMIM QIZLARI .PADURQAMD SABAH IMTAHANDADILAR.INSALLAH UGURLU OLAR

-misunderstand-

22 İyul 2010 16:15

Ozum bashda olmaqla hamiya ugurlar!

İrmak

22 İyul 2010 15:59

Sitat: Ronnie_9
Yox sağol elədə yaxşıdı..

Bağişlada öyrətmək kimi olmasin.
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Ronnie_7

22 İyul 2010 15:57

Sitat: HUGO-BOSS
Ramin logonu birazda firlatmali idin ))

Yox sağol elədə yaxşıdı..
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Faya

22 İyul 2010 15:49

Bütün abituriyentlərə uğurlar arzu edrem empathy
--------------------
ALLAH duaya 3 şəkildə cavab verir; "bəli" deyər istədiyini verər, "xeyir" deyər daha yaxşısını verər, "səbr elə" deyər ən yaxşısını verər.

Dior Cherie

22 İyul 2010 15:39

Hamiya ugurlar..Qaqawimada ugurlar.Inwallah yaxwi olar

CrİsTiAnO RoNaLd

22 İyul 2010 15:29

Hamıya uğurlar

Balım

22 İyul 2010 15:13

Oxuyub eziyyet cekenlerin komeyi olsun Allah.Universitete qebul olsunlar..

İrmak

22 İyul 2010 15:01

Ronnie_9,
Ramin logonu birazda firlatmali idin ))

Mənim də bir yaxin dostum imtahan verəcək Uğurlar.
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

NellY

22 İyul 2010 14:59

Hamiya ugurlar.....

FIORE

22 İyul 2010 14:48

Hamiya ugurlar.Her zaman ireliye dogru.
--------------------
♥ ♥ ♥

▅ ▃ ▂ ◕‿◕ ▂ ▃ ▅

Special

22 İyul 2010 14:42

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Babaeva

22 İyul 2010 14:42

menimde podruqam imtahandadir sabah. InshAllah qebul olarlar.

Ronnie_7

22 İyul 2010 14:38

Dandoline
fellow heri
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

l2a1000

22 İyul 2010 14:38

Sitat: Ronnie_9
Bütün Abituriyentlərə uğurlar Arzu edirik!!!