Loading...
Facebook istifadəçilərinin sayı günü-gündən azalır

Facebook istifadəçilərinin sayı günü-gündən azalır

Loading...
Facebook istifadəçilərinin sayı günü-gündən azalır

Facebook qısa müddətdə ən məşhur saytlardan birinə çevrildi.

Edilən axtarışlar nəticəsində, xüsusilə gənc istifadəçilərin Facebooku sürətlə tərk etməyə başladığı bildirilib.

Facebook istifadəçilərinin sayı günü gündən azalır

Dünyanın inkişaf etmiş axtarış şirkətlərindən eMarketer, etdiyi son araşdırmanın nəticələrini ictimaiyyətə çatdırıb.. Buna görə yalnız 2010-cu ilin Aprel ayı ərzində Facebookda hesabı olan gənclərin (13 ilə 17 yaş arası) 29 %-i saytı tamamilə tərk etdi, ya da artıq profil səhifəsinə heç girmir.

Araşdırmaya görə, Facebooku tərk edən gənclərin böyük bir hissəsi, artıq Facebookun özlərinə maraqlı gəlmədiyini bildirərək, bir başqa qisim isə valideynlərinin Facebooka girməsindən ötəri profillərini bağladıqlarını bildiriblər.

Araşdırmanın ən təəccüblü nəticələrindən biri isə Facebooku tərk edən gənclərin Facebookun "təhlükəsizlik" probleminin əhəmiyyətli dərəcədə yüksək olmamasıdır. Digər bir ifadəyə görə, bir neçə ay bundan əvvəl ortaya çıxan təhlükəsizlik sistemindəki problemlər Facebookun istifadəçi itirməsində şərait yaradıb.

P.S: Siz də Facebookdan istifadə edirsinizmi?

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

eraqon

20 Noyabr 2011 01:08

feysbuqda oturmaqdan gozlerim cixdi 1 nece deyisiklik olsa dahada maraqli olar

Nahid-19

12 Avqust 2010 01:22

Edirəm hətda son zamanlar çıxmıram heç face-dən....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Fedor Emelianenko

19 İyul 2010 11:07

men face da cvaram bu xeberdende xeberim yox idi twk

VaMPirka

18 İyul 2010 14:01

yox isdifade etmire basirliqdi)

SabishKa

17 İyul 2010 23:59

Aha amma az daxil oluram

mc_lezgin

17 İyul 2010 22:25

ROMANTIK_AVARA zor yazib halaldi lol

Nagil

17 İyul 2010 14:25

istifadecisiyem

_Ayka_19

17 İyul 2010 13:24

qediyyatdan kecmisem amma istifade etmirem

Sevka_(JoY)

17 İyul 2010 04:13

Sitat: Lady_ADU
.Face-bizi birlesdiren deyer...

yes Bəli bəli
--------------------
"hərşey boşdur" - özü də bir boşdur!

Paradoxal_Despot

17 İyul 2010 01:04

Eslinde facebook bütün dunyda paylaşım sayıtı olraq faliyyet görsetsede Azerbaycan xalqı yene onu dyeışmeyı bacarıb tanışlıq saytı edıb men şexsen facebooka qızla tanışlığa giren oğlanlara qıjı kimi baxıram bezen şerhlerini görmek olur gıj-gij nömrelerını zadı yazılar ne bılım fılan yer yek fılan şey tek...facebook melumat almaq ve paylaşmaq baxımından çox gözeldır hem istedıyın şeyı istedıyın qeder muzakıre ede bılırsen kimse sene nese deyıb ede bılmez meslen men bezı şeylerı facebookda paylaşmayıb ıçımde saxlasam belke öelerem gerek yazım kimse teniq edim yoxsa sıxılarm narahat hiss edirem hemde müzakire ucun mence forumlardan qat-qat ustundur face.Hemde orda nese ele bil tolerantlıq var

_emil_

16 İyul 2010 23:01

Xoshuma gelmir nese

SUMQAYIT_BALASI

16 İyul 2010 22:57

FACEBOOK HACANAN SAYT OLUB EEEE

Jeyibon

16 İyul 2010 22:37

Yene FAcebook??daha heç facebookun faceni eşitmek istemirem..Elə nifrət edirem face-e..Ne qeder başım dərd çəkib ona görə..Heç orada olmamağıma baxmayaraq,yeterincə dərd almışam başıma ona görə.. bee

10-suz

16 İyul 2010 22:34

istifade etmirem.ora cox qarisiqdi

Matilla

16 İyul 2010 22:30

mende face maraglidi, nece elemishemse 2 parolnan achilir sarcasti

Lunchi_Pulchi

16 İyul 2010 21:57

bir az da danışsaz gözümdən düşəcək.hə artıq istifadə edirəm

Deviant

16 İyul 2010 20:38

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Edirəm

Sweety

16 İyul 2010 20:31

Facedə varam


İstifadə etmirəm ammaki

what_is_love

16 İyul 2010 20:23

maragim yoxdu)girmirem ele yerlere)

Dima Bilan

16 İyul 2010 18:40

he facebookdan istifadə edirəm.. məncə günnən günə çoxalır..

Nifret

16 İyul 2010 18:34

Biritni bir də mənə o joyun xəbərlərin göndərməəəə. Agent başımı xarab eliyir))))))))))
Belədəki Zəhləm gedir Facebookdan . Bəzi adamlar var onlara görə girməli oluram

True_Love

16 İyul 2010 18:20

Aha bütün günü facebookdayam ))

m.Hesenzade

16 İyul 2010 18:17

Boş boş şeylərdir heç girmirəm.
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...

__lovely__

16 İyul 2010 17:59

Siz də Facebookdan istifadə edirsinizmi?


nədənsə heç maraqlı gəlmir mənə... istifadə etmirəm... nə vaxtsa istifadə edərəm deyə düşünmürəm...

(Bakinech)

16 İyul 2010 17:58

Sitat: Britney Spears
Hə mən o Britneyəm))

)))))))))))))))))))))) mocking

Gitarist

16 İyul 2010 17:50

Facebook istifadəçilərinin sayı günü-gündən azalır


Heye ne vaxtdi girmirem :))))mocking

Hitch

16 İyul 2010 17:17

P.S: Siz də Facebookdan istifadə edirsinizmi?

edirəm

İrmak

16 İyul 2010 17:17

he varam facede ama hefdede 3-4 defe girirem hele de hevesin yoxdu ora
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Mamedovich

16 İyul 2010 17:16

Istifade edirem ama mirta elede yeri yoxdu...tWK

Dandoline