Loading...
Bu gün 1-ci qrupun qəbul imtahanlarıdır!

Bu gün 1-ci qrupun qəbul imtahanlarıdır!

Loading...
Bu gün 1-ci qrupun qəbul imtahanlarıdı!

Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət Komissiyası (TQDK) bu gün 2010-2011-ci tədris ili üçün Azərbaycanın ali təhsil müəssisələrinə və tam orta təhsil bazasında (11 illik) orta ixtisas təhsili müəssisələrinə I ixtisas qrupu üzrə qəbul imtahanı keçirəcək.

TQDK sədri Məleykə Abbaszadə bu gün keçirdiyi mətbuat konfransında bildirib ki, imtahan Bakı, Naxçıvan, Gəncə və Sumqayıt şəhərlərində aparılacaq. Bakı, Gəncə, Sumqayıt və Naxçıvan şəhərlərinin orta ümumtəhsil məktəblərindən 2413 nəzarətçi-müəllimin iştirak edəcəyi imtahana 258 imtahan rəhbəri cəlb olunub.

Bu il I qrup üzrə 35769 abituriyent ərizə təqdim edib. Sənəd verənlərin 32992 nəfəri Azərbaycan, 2777 nəfəri isə rus bölməsinin məzunudur. Abituriyentlərin 21547 nəfəri oğlan, 14222 nəfəri qızdır. Bu ixtisas qrupu üzrə təhsil almaq istəyən 156 abituriyent xarici ölkələrin vətəndaşıdır, 140 abituriyent ali təhsillidir və I ixtisas qrupu üzrə ikinci ali təhsil almaq arzusundadır. Ən yaşlı abituriyent 1954, ən gənc isə 1996-cı il təvəllüdlüdür. Bakıda 25497, Gəncədə 4573, Naxçıvanda 1353, Sumqayıtda 4346 abituriyent imtahan verəcək.

M. Abbaszadə deyib ki, imtahandan dərhal sonra müstəqil ekspertlər tərəfindən I ixtisas qrupu üzrə test suallarının ekspertizası aparılacaq. I ixtisas qrupu üzrə qəbul imtahanı başa çatdıqdan dərhal sonra cavab kartlarının emalına başlanacaq və test imtahanının nəticələri qısa müddətdə TQDK-nın internet saytında yerləşdiriləcək. Abituriyentlər nəticələr barədə məlumatı mobil telefonla “İmtahancell” xidməti vasitəsilə də öyrənə biləcəklər.

I ixtisas qrupunda xüsusi qabiliyyət imtahanı tələb edən ixtisaslara qəbul olmaq istəyən və qabiliyyət imtahan komissiyasında qeydiyyatdan keçmiş abituriyentlər iyulun 15-dən 21-dək qabiliyyət imtahanı verməlidir. Qabiliyyət imtahanını müvəffəqiyyətlə verən abituriyentlər ixtisas seçimi zamanı elektron ərizələrində müvafiq ixtisasın kodunu göstərə bilərlər. Qabiliyyət imtahanından müvəffəqiyyətlə keçməyən abituriyentlər isə I ixtisas qrupuna daxil olan digər ixtisasların müsabiqəsində iştirak edə bilərlər.

Bütün qruplar üzrə ixtisas seçimi abituriyentlərin qəbul imtahanlarında topladıqları ballar elan olunduqdan sonra iyulun 25-dən avqustun 2-dək internet vasitəsilə aparılacaq.

Bütün Abituriyentlərə uğurlar Arzu edirik!!!
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Nifret

12 İyul 2010 16:09

Sitat: Estela
o bir az zor))))))ora girmek her adama qismet olmur)))))

Hmm . Amma biz onlardan deyilik helə , QaracaQız ?
winked

Baatil Rhyme

12 İyul 2010 12:32

Rufat,

Ok...cixanda zeng etcem wink2

Rufat

12 İyul 2010 10:27

Sitat: baatil rhyme
HEEE...DEYIM BIL...AXIRINCI SINAQDAKI KIMI OLACAQ INSALLAH...DUZ KOCURMUWEMSE....2CI GUN CIXIR CVBLAR

İnşAlah elə olar. Mən də amma partlayış olub:) Cavablar çıxanda xəbər et baxım)
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

Baatil Rhyme

12 İyul 2010 10:21

HEEE...DEYIM BIL...AXIRINCI SINAQDAKI KIMI OLACAQ INSALLAH...DUZ KOCURMUWEMSE....2CI GUN CIXIR CVBLAR

Rufat

12 İyul 2010 10:09

Sitat: baatil rhyme
AXIR KI CANIMIZ QURTARDI...RUFET NOLDU NECE BAL?

Səbr etdə 3cü gün biləcəyik:) Sən balını demə, risofkalıq olmasın)
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

Baatil Rhyme

12 İyul 2010 10:07

Estela,
1CI QRUPDA XARICI DILLER YOXDU

AXIR KI CANIMIZ QURTARDI...RUFET NOLDU NECE BAL?

Rufat

12 İyul 2010 00:48

Sitat: Cippilim
hansı vedma qoymayıb sənə?))İnsanın çox sevgilisi olanda belədirdə)))

Varda bir Cippilim))
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

psixoloq_01

11 İyul 2010 21:02

hamiya ugurlar....her sey yaxsi olacaq amin insallah

Vamp

11 İyul 2010 19:33

Nə çox şərh yazmısınızzzz oxumağa hövsələm olmadı))
Sitat: Rufat
Ora mənə icazə yoxdur. Ən azı 3 il ərzində ordan keçmək olmaz mənə.

mocking hansı vedma qoymayıb sənə?))İnsanın çox sevgilisi olanda belədirdə)))
--------------------
Siz mənim hərəkətimi görə bilərsiniz, amma nə MƏQSƏD ilə etdiyimi yox...
Siz mənim sözümü eşidə bilərsiniz, amma nə MƏNA ilə deyildiyini yox...
Siz məni görə bilərsiniz, amma ÜRƏYİMİ yox...
MƏQSƏDİMİ, MƏNAMI, ÜRƏYİMİ bilmədən mənim haqqımda fikirlərinizi söyləməyin!!!

___DiMaggio

11 İyul 2010 19:27

Sitat: Nifret
Xətayiii , Adminkaya girmək istirəəəm

crazy

Estela

11 İyul 2010 19:24

Sitat: Nifret
Xətayiii , Adminkaya girmək istirəəəm

o bir az zor))))))ora girmek her adama qismet olmur)))))

music_is_my_world

11 İyul 2010 19:13

Hamıya uğurlar məncə imtahandanda həyacanlı testləri yoxlatdırma anıdır . Keçən həftə yaşadım bu həyacanları şükür artıq hər şey bitib azadlıq )) smile

Nifret

11 İyul 2010 18:19

Sitat: Estela
he duz gelmisen))))

Mən gəldim hamı qaşdı . Bu gün zaman tərsinə işliyire .Adminlər çat eliyir istifadəçilər etiraz eliyir . Zorduki . Helədisə , Xətayiii , Adminkaya girmək istirəəəm
laught

HellsAngeL

11 İyul 2010 17:51

bütün abituriyentlərə uğurlar.

Estela

11 İyul 2010 17:44

Nifret,
he duz gelmisen))))

Nifret

11 İyul 2010 17:29

Rufat,
(Bakinech),
Estela,
XəTaI,
Nagil,
Bağışduyuz Çatxana buraduuu???

İrmak

11 İyul 2010 17:07

hamiya yaxwi isdirahetler)
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

XeTaI

11 İyul 2010 17:02

Rufat,

İmtahanı təzə vermisən deyə xətrinə dəymirəm, eybi yox)

Daha bəsdir çat elədik)

Rufat

11 İyul 2010 17:00

Bu da yalançı adminin sözləri) Fotoşopçu Admin:))


--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

(Bakinech)

11 İyul 2010 16:58

laught

laught

Estela

11 İyul 2010 16:58

Sitat: Rufat
Digəri Punka idi. Msninin bilinməyini istəmədim.

Akilli çocuk))
Görsən də Xətiş)))sən pisləsən də aınmır)

Rufat

11 İyul 2010 16:57

Sitat: XəTaI
Rufat,

Mənim diqqətimi bilirsən nə çəkdi? Şəkildən göründüyü kimi msndə kimlə danışdıqlarını silmisən, biri bildik mənəm, bəs o biri?

Digəri Punka idi. Msninin bilinməyini istəmədim.


Sitat: (Bakinech)
Men))))

Sənə sonra yazdım)
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

(Bakinech)

11 İyul 2010 16:56

Men))))

XeTaI

11 İyul 2010 16:55

Rufat,

Mənim diqqətimi bilirsən nə çəkdi? Şəkildən göründüyü kimi msndə kimlə danışdıqlarını silmisən, biri bildik mənəm, bəs o biri?

(Bakinech)

11 İyul 2010 16:52

sarcasti sarcasti sarcasti

Rufat

11 İyul 2010 16:49

Sitat: XəTaI
Allah eləməsin. Bizim uniyə səni buraxan kimdir ki? Amma ora getməmək səbəbini də bilirəm, səbəbkar TeleKommunikasiyada oxuyan 2ci kurs tələbəsi Həsənova Gülayla olan əlaqəndir

Hətta familiyasına qədər yazdım))

BU ŞƏKİLDƏ YAZILANLARI OXUYUN. Görün kim yalançıdır kim düz danışan. Sonra adım çıxır ki Rufat babnikdi:))


--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

XeTaI

11 İyul 2010 16:44

Sitat: Rufat
Ona qalsa mən AzTU`ya da getmək istəmirəm. Nə deyirsən səninlə əlaqəm var? Yuxunda görərsən.


Allah eləməsin. Bizim uniyə səni buraxan kimdir ki? Amma ora getməmək səbəbini də bilirəm, səbəbkar TeleKommunikasiyada oxuyan 2ci kurs tələbəsi Həsənova Gülayla olan əlaqəndir

Hətta familiyasına qədər yazdım))

Rufat

11 İyul 2010 16:42

Sitat: XəTaI
Başa düşün də, bir adamın bir neçə unidə sevgilisi olarsa, ona sonradan o uniyə getmək çətin olur.

Ona qalsa mən AzTU`ya da getmək istəmirəm. Nə deyirsən səninlə əlaqəm var? Yuxunda görərsən. Mənim işim qızlarladır)
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

Nagil

11 İyul 2010 16:42

Sitat: Rufat
Qələmlə yazmışam)

MENDE ELE BILDIM KODLASDIRMAYLADI DEYE QELEMDEN ISTIFADE ELEMEMISINIZ bee

XeTaI

11 İyul 2010 16:38

Sitat: Rufat
Elə orada 4 il mənə qadağa var:)

Sitat: Rufat
Ən azı 3 il ərzində ordan keçmək olmaz mənə.


Başa düşün də, bir adamın bir neçə unidə sevgilisi olarsa, ona sonradan o uniyə getmək çətin olur.