Loading...
Magazine News

Magazine News

Loading...
"Madonnanın əbədi gəncliyinin" qiyməti 1 milyondur.

Magzine News

50 yaşlı Madonna üzündəki xəttlərdən, saçındakı ağlardan, qıçlarındakı selülitlərdən xilas olmaq və düz bədənə sahib olmaq üçün ildə 1.2 milyon dollar xərcləyir.

Amerikalı pop ulduz Madonna iki uşaq anasıdır və 52 yaşının olmağına az qalıb. Amma müğənni keçən illərə baxmayaraq "əbədi gəncliyin" arxasında öz yaşını gizlədir.
Daim gənc görünmək üçün müraciət etdiyi üsulların qarşılığında ildə 1.2 milyon xərcləyir. Madonna üzündəki xəttlərin, saçlarındakı ağların yox edilməsi üçün mütəxəssislərə müraciət edir.
Xüsusi pijamayla yatır.
Müğənni evinə 5 min dollara selülit aparan maşın alıb. Əzələlərinin güclənməsi üçün idman müəlliminin inkişaf etdirdiyi sistemə ildə 47 min dollar ödəyir. Madonna canlandırıcı krem istifadə edir.
Kremlərə illik xərci 15 min dollardır. Nizamlı olaraq kremlə örtülən, xüsusi maddədən hazırlanmış pijaması üçün ildə 12 min dollar verir.

Lindsayin növbəti həbs qalmaqalı

Magzine News

Beverly Hills məhkəməsi, Hollywoodun qalmaqallı siması kimi tanınan məşhur aktrisa və model Lohan haqqında verilən "spirt qəbul edib dərslərə qatılma" qərarına uyğun gəlmədiyi səbəbiylə 90 gün həbs cəzasına məhkum edildi
Hakim Marsha Revel, məşhur ulduzun ən gec iki həftə içində məhkəməyə təslim olaraq həbs cəzasını çəkməyə başlamasına qərar verdi. 23 yaşındakı gözəl aktrisa 2007-ci ildə spirt qəbul edərək avtomobil istifadə edərkən tutularaq məhkəməyə çıxarılmışdı. Məhkəmə o tarixdə Lohana cəza vermişdi.

Ancaq Lohan bu dərslərə qatılmadığı kimi, məhkəmə prosesinə də gecikmişdi. Beverly Hills məhkəməsi mühakiməçi Marsha Revel, bundan təxminən bir ay əvvəl məşhur ulduza "spirtə aludəçiliyə görə cəza" qərarı verdi.
Hakim Revel, Lohanın bundan başqa filmə çəkildiyi Texasda spirt testindən keçməsinə qərar vermişdi.
Lohan, həftənin müəyyən günləri polis bölməsiyə gedib spirt müayinəsindən keçəcəkdi. Lindsay Lohan, bu qərara uyğun hərəkət etməsinə baxmayaraq, "spirt dərsi"nə getmədiyinə görə məhkəməlik oldu.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

10-suz

18 İyul 2010 18:48

pul olandan sonra o gozelliyi qazanmaga ne var ki?onsuz da onlarin isi hebse girib -cixmaqdida

_Ayka_19

14 İyul 2010 12:52

yerivar

Special

14 İyul 2010 12:02

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Balım

14 İyul 2010 10:38

VARLİGA NE DARLİQ..PULU VAR XERCLEYİR GOZELLİYİ UCUN...

Dandoline

14 İyul 2010 09:35

Madonna həmişə gündəmdədi..Ona görə də eləməlidi..
Lindsi isə...Nə də eləsə, xoşum gəlir ondan..Bütün kinolarını bəyənirəm..Kinolarda yaratdığı obrazlar super olur..Demək olar ki hamısı da eyni xasiyyətdə..Və məhz o xasiyyət çox xoşuma gəlir..Düşünürəm ki, həyatda da xasiyyəti elədi..Ona görə də xoşuma gəlir..Cinsi oriyentasiyasına, narkotika, içki asılılığına baxmayaraq xoşlayıram.

Miss_Zaqadka

14 İyul 2010 09:30

Sitat: HUGO-BOSS
he limitsiz qoymuwam men kim gelir pulsuz qeydiyyat olur ))
nifret etdiklerimden bawqa

smile

İrmak

14 İyul 2010 01:02

Sitat: Lady_ADU
bəzən lazım olur....

he limitsiz qoymuwam men kim gelir pulsuz qeydiyyat olur ))
nifret etdiklerimden bawqa
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Miss_Zaqadka

14 İyul 2010 00:59

Sitat: HUGO-BOSS
o qeder maraq daireni neynirsen))

bəzən lazım olur.... smile

İrmak

14 İyul 2010 00:52

Sitat: Lady_ADU
senin maraq dairenin kubu qeder...

o qeder maraq daireni neynirsen))
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Sevka_(JoY)

14 İyul 2010 00:47

Oxumadım, mənə maraqlı deyil .
--------------------
"hərşey boşdur" - özü də bir boşdur!

LARACROFT

14 İyul 2010 00:30

Lindsay Lohan heç vaxt xoşuma gəlməyib.Amma Madonnanı xoşlayıram.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

True_Love

14 İyul 2010 00:19

Heç bəyənmirəm

Miss_Zaqadka

14 İyul 2010 00:11

Sitat: HUGO-BOSS
senin maraq dairen nece sm di ki ?))

senin maraq dairenin kubu qeder... tongue tongue2

Babaeva

14 İyul 2010 00:06

Sitat: Lady_ADU
bu iki insan menim maraq dairemden kenardadilar

aynen oyle:)

İrmak

13 İyul 2010 23:30

Sitat: XəTaI
istər dollar olsun, istər manat

manat dollardan bahadi )
Sitat: Lady_ADU
bu iki insan menim maraq dairemden kenardadilar

senin maraq dairen nece sm di ki ?))
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Miss_Zaqadka

13 İyul 2010 22:57

bu iki insan menim maraq dairemden kenardadilar

Dior Cherie

13 İyul 2010 22:49

Lindsay Lohannan 4ooox xowum gelir_))

l2a1000

13 İyul 2010 22:44

Sitat: XəTaI
Əbədi gənclik üçün 1 milyon elə çox pul deyil, istər dollar olsun, istər manat

FIORE

13 İyul 2010 22:11

yerivar
--------------------
♥ ♥ ♥

▅ ▃ ▂ ◕‿◕ ▂ ▃ ▅

Qreqor Zamza

13 İyul 2010 21:56

Madonna indi də çox gözəldir.Dahada gözəlləşəcək. love
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

_LoVe_YoU_

13 İyul 2010 21:44

tskler

Matilla

13 İyul 2010 21:27

ayda neneshkadi sarcasti

HellsAngeL

13 İyul 2010 20:51

Madonnanın özünü də ifalarını da həmişə bəyənmişəm..bu xanıma böyük simpatiyam var.

XeTaI

13 İyul 2010 20:50

Əbədi gənclik üçün 1 milyon elə çox pul deyil, istər dollar olsun, istər manat

MASTER-SAN

13 İyul 2010 20:44

Sitat: Britney Spears
Madonnanı çox bəyənirəm..Mənimçün həmişə gözəldi)

Yawindan xeberin var senin .Azerbaycanin .Briliyantidiye .Hec qocalmirlarda bu xanimlar sebbeide melumdu ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Sweety

13 İyul 2010 20:44

Madonna bəyənirəm həmişə gündəmdə olur bu haqda bilirdim.Amma 52 yaşının olduğunu bilmirdim daha qoca olduğunu düşünürdüm scratch_

(Bakinech)

13 İyul 2010 20:19

Sitat: Nifret
Britney hə . Amma Madonna heçbir vaxt gözəl olmuyub axıııı

tongue

İrmak

13 İyul 2010 20:15

lindsayi duz emmeli biri taniyiridm )
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Nifret

13 İyul 2010 20:15

Sitat: Britney Spears
Madonnanı çox bəyənirəm..Mənimçün həmişə gözəldi)

Britney hə . Amma Madonna heçbir vaxt gözəl olmuyub axıııı belay

__lovely__

13 İyul 2010 20:11

bildim biləli Lindsay həmişə qalmaqallarda olub... mənasız həyatı çox sevir...