Loading...
Ginnesin rekordlar kitabı

Ginnesin rekordlar kitabı

Loading...
İsveçrənin Porrentruy şəhərində 2,3 tonluq dünyanın ən böyük tiramisu bişirildiyi bildirildi.



 

İsveçrə xəbər agentliyi ATSin xəbərinə görə, restoran sahibi Nicola Maurizio təxminən 155 könüllünün on dörd saat ərzində şəhərin meydanında bu nəhəng şirniyyatı bişirmək üçün səfərbər olduğunu dedi.
Yüksəkliyi 8 santimetr olan və 50 metr kvadrat sahəni örtən nəhəng tiramisunu bişirmək üçün 799 kilo mascarpone pendiri, 6 min 400 yumurta, 350 litr krem, 189 kilo şəkər tozu, 300 litr qəhvə, 35 kilo kakao, 66 litr likör və 64 min biskvit istifadə edildiyi açıqlandı. Gigiyena idarəsindən sonra rekordun dünən axşam rəsmi olaraq təsdiqləndiyi və Guinness Rekordlar Kitabına girdiyi elan edildi. Şəhərdə 2007-ci ildə də 782 kiloluq bir tiramisu çıxarılmışdı. Bundan əvvəlki rekord Fransanın Lyon şəhərində keçirilən, oktyabr ayında 1075 kiloluq tiramisunu bişirən tort bişirənlərə aid idi.

Dünyanın ən böyük xalatı Dənizlidə yarım saatda tikilərək, ticarət mərkəzinin qarşısında sərgiləndi.



Dənizlidə ticarət mərkəzi tərəfindən reallaşdırılan ''Guinnessin'' fəaliyyətində dünyanın ən böyük xalatı tikildi.

Dənizli ticarət mərkəzində dünən başlayan və 2 maya qədər çəkən bu rekordla dünyanın ən böyük xalatı tikildi.
Təxminən iki həftədən bəri 20 nəfərlik qrup tərəfindən parçası hazırlanan və yarım saatda Guinness nümayəndələrinin gözünün qarşısında ticarət mərkəzində tikilən 160 kilo ağırlığındakı xalat kranla qaldırıldı.

Ticarət mərkəziinin qabağında yerə sərilən xalatı Guinness Türkiyə Nümayəndəsi Şeydə Subaşı təxminən 10 dəqiqəyə ölçdü.
Daha sonra nəticəni açıqlayan Gəmiçi boyu 15,17 metr, eni 7,36 metr, ətəyinin eni 17,78 metr, qolu 7,30 metr olaraq ölçülən xalatı çıxaran tekstil şirkətinin Müdiri Əli Fuadı təbrik edərək rekord qırdığını elan etdi.

Fikirlərinizi bilmək maraqlı olar..

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

LaLa

10 İyul 2010 18:58

Birinci şəkil yaman dadlı görünür))) lol

İrmak

9 İyul 2010 14:06

Sitat: Londra
Qlobal istiləşmənin qarşısını alacaq,işsizliyi aradan götürəcək,müharibə şəraitində olan dövlətlər sülh bağlayacaq.Sehrli xalatdır da

sehirli xalatin qlobal isdilewmeye ne xeyri?))
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

(Bakinech)

9 İyul 2010 13:03

Sitat: Damla_87
Nə? smile:scratch_/smile Mən pis????????? smile:eseb/smile

yooo pardon sen shirin sen yaxshi) mocking

Jeyibon

9 İyul 2010 11:25

Mənasız işlər..

Gitarist

9 İyul 2010 11:22

Tesekkur o xalatin icinde eceb yatmaq olar hec kimde seni gormez sohbet Qis sezonundan gedir :)

jezza

9 İyul 2010 11:22

thanx

Elif_87

9 İyul 2010 11:21

Sitat: (Bakinech)
pis:))

Nə? scratch_
Mən pis????????? eseb nea

(Bakinech)

9 İyul 2010 10:53

Damla_87,
pis:))

Elif_87

9 İyul 2010 10:50

Sitat: (Bakinech)
mennen sohbet gedir?))

nea

Tuvana

9 İyul 2010 04:41

Rekordlar kitabına düşmək üçün ən mənasız işlərə də əl atırlar. Guya nə mənası var həmin rekordların.
--------------------
========================
Azad Fikir, Azad Düşüncə, Azad İnsan
========================

Nahid-19

9 İyul 2010 01:51

O xalat sırf nənəmlikdi....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

XeTaI

9 İyul 2010 01:16

O Xalatı ancaq Sumo ilə məşğul olan birinə hədiyyə etmək olar)

Sweety

9 İyul 2010 00:03

Maraqlı rekordlardir yes birinci şəkil yaman dadlı görünür nyam

Lektra

8 İyul 2010 23:57

TESHEKURLER COX MARALI RECORDLARDI SIZ CANI AZERBAYCANLI REKORDCU VAR?

LARACROFT

8 İyul 2010 23:51

Rekordlar haqqında oxumaq maraqlıdı.Amma bəzən mənasız rekordlar da olur.
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Kafujidota

8 İyul 2010 23:25

Beh-beh,o xalati mene verseydiler cehizlerimin arasina qoyardim wink2

MASTER-SAN

8 İyul 2010 22:35

Mende deyimde siz oz rekordumu .Amamki qbaga ceken yoxdu mehur olum .100000000 pulu 45 saniyeye sayiram .... lol .amamki pulu tammaq lazimdi .Kimde varsa getirsin sayim mende o kitaba duwumde .. tongue
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Paris

8 İyul 2010 22:26

Sitat: Londra
Sehrli xalatdır da

İokiyo baba? sarcasti

İrmak

8 İyul 2010 22:05

Sitat: Moren
Diqqətdən yayınıb, yoxsa bizə də lazım deyil başqa saytın şəkilləri.

ok qaqaw
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Pervane-Evropa

8 İyul 2010 21:43

Tiramisu memim cox sevdiyim tortdu. 2 ay bundan qabaq duz 3 gune bishirib basha geldim, zarafat deyil duz ele 5 ayri nov onun icine krem hazirlamalisan. O qeder eziyyet cekirsenki hazirlayanda, sonra adamin yemeye hec ureyide gelmir wassat En yaxshisi kimin konlune Tiramusu kecse getsin Italiyan restonaninda yesin.

Moren

8 İyul 2010 21:28

Sitat: HUGO-BOSS
sozumu nezere aldiginiz ucun minnetdaram

Diqqətdən yayınıb, yoxsa bizə də lazım deyil başqa saytın şəkilləri.

İrmak

8 İyul 2010 21:09

sozumu nezere aldiginiz ucun minnetdaram
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

_Esmeralda_

8 İyul 2010 20:27

Birinci yaman dadlı görünür:))
İkinci xəbərin məqsədini və bu dünyaya nə xeyri olacağını anlamadım:))

Special

8 İyul 2010 20:24

tiramisudan iyrənirəm fuu

Vanessa

8 İyul 2010 19:32

Maraqli idi....Ginnesin rekordlar kitabina daha kimler ne etdiyine gore duwmeyibki)))

HellsAngeL

8 İyul 2010 19:28


Sitat: _ANTI EMO_
birinci sekildeki cooox dadli gorunur...


he nyam


nə balaca xalatdı))

Nagil

8 İyul 2010 18:50

maraqliydi 1cisi lap lezzetli gorunurduye ac vaxtimda wiwdim lap

(Bakinech)

8 İyul 2010 18:47

Sitat: Damla_87
Nazımım smile:love/smile bəlin şipşirin smile:nyam/smile (bal kimi)... Kalbime girdin...smile:give_hea/smile

mennen sohbet gedir?))

CrİsTiAnO RoNaLd

8 İyul 2010 18:44

Maraqlıydı

Paris

8 İyul 2010 18:42

Sitat: Damla_87
Nazımım love bəlin şipşirin nyam (bal kimi)...
Kalbime girdin... give_hea

give_ros give_ros give_ros

Çata görə pardon)