Loading...
Bütün dünya qadın olacaq!

Bütün dünya qadın olacaq!

Loading...
Bütün dünya qadın olacaq!

Bütün dünya qadın olacaq!

2238-ci ildə dünyadakı son kişi öləcək və bütün dünya qadın olacaq. ..

Dünyaca məşhur elm jurnalı Focus, kişi nəsilinin sayını qeyd müəyyənləşdirdi.
"Kişisiz doğum" hər keçən il elm dünyasında yazılan inkişaflarla mümkün olur. Skoç alimləri , 2005də ilk dəfə sperma istifadə etmədən və klonlama üsuluna müraciət etmədən insan embrionu yaratdıqlarını açıqladı, yəni "bakirə döllənmənin" ilk addımları çoxdan atıldı.
Alimlər qadınlardan alınan toxum nümunələriylə həm sperma hüceyrəsini həm də yumurta hüceyrəsini laboratoriya mühitində çıxarmanın mümkün olacağını ifadə edir. Ancaq qadınlar yalnız X xromosomu daşıdığı üçün kişilərdə olan Y xromosomunun laboratoriyada əldə ediləcək olan yumurta və spermadan ortaya çıxması qeyri-mümkündür.
Yəni "kişisiz doğum" yoluyla dünyaya gələcək olan körpənin kişi olma ehtimalı yoxdur. Bu səbəblə hər keçən il kişi əhalisinin daha da azalması əsas mövzusu olacaq. Focusun təxminlərinə görə gələcəkdə bunlar reallaşacaq: * 2108də qadınların kişiyə ehtiyacı olmadan hamilə qala biləcəyi klinikalar bütün dünyaya yayılacaq.
* 2128də dünya əhalisinin yüzdə 70ini qadınlar meydana gətirəcək. * 2158də sperma bankları tamamilə boşalmış olacaq və son balon və son kişi körpə dünyaya gələcək. * 2238də dünyadakı son kişi öləcək və bütün dünya qadın olacaq. ..

Sizin süni mayalanma ilə dünyaya gəlmiş uşaqlara münasibətiniz necədir?
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

★_EliSa_★

1 İyul 2012 15:39

ele wey olmuyacaq. kim deyir ki butun qadinlar suni mayalanma ile uwaq peydahliyacaq. bezi qadinlar ede biler bunu. eger butun qadinlar etse ola biler, ama ele wey ola bilmez

VeNTilabis_GaGa

13 May 2012 17:30

cehenneme ne olur olsun onsuzda men 2238 ci ilde dunyada olmayacamki ))
--------------------
Dance Sex Art+PoP

CrİsTiAnO RoNaLd

7 İyul 2010 23:51

Mence bele olmagin hec yeri yoxdu cunki siz qadinlar biz kiwiler olmadan neyniyersiz:) aciq

EwAlOn

5 İyul 2010 02:00

Mence bele olmagin hec yeri yoxdu cunki siz qadinlar biz kiwiler olmadan neyniyersiz:) wink2

black_men017

28 İyun 2010 19:31

Ele usaqlarin atalari na melum olur.

Karol_No4i

28 İyun 2010 13:32

Sitat: LeYLa_BaBaYeVa
uydaaa zordukii:))) chox sagol maraqli melumata gore:))

Ne zorduki bir biriniz uzune baharsiz?

zero600

28 İyun 2010 13:30

Aze_girl,
en semimi sizsizniz.halaldi size.heyif ki sizin kimi duwnunen qizlar azdi.heyifki belelelri mene hec rast gelmeyib heyif

RaSuL__96

27 İyun 2010 23:17

indi dogulan "erkeklerin" bezileri onsuz da sonradan disi olurlar

Catgirl93

27 İyun 2010 19:49

Sizin süni mayalanma ilə dünyaya gəlmiş uşaqlara münasibətiniz necədir?


eyer dinde qoyulmuw qaydaya uygun edilse pis baxmiram

Lady_Gunka

27 İyun 2010 17:08

yalan söhbətlərdi...

LARACROFT

27 İyun 2010 15:23

Nə isə.Mənasız fikirlərdi
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Fisher21

27 İyun 2010 14:03

tek cixiw yolu var,o da Amsterdama getmek.

Babaeva

27 İyun 2010 13:49

uydaaa zordukii:))) chox sagol maraqli melumata gore:))

HellsAngeL

27 İyun 2010 11:01

ehh o vaxta Allah kərimdir.boş boş söhbətlərdi dəə edirlər negative

Tuvana

27 İyun 2010 04:13

Mən bu xəbərə televizorda baxanda 11-ci sinifdə oxuyurdum. Yəni 2006-ci il idi. Sabahısı gün dərsdə müzakirə etmək istədim. Amma müəllimlər qoymadı. İndi də həvəs yoxdur bu barədə danışmağa.
--------------------
========================
Azad Fikir, Azad Düşüncə, Azad İnsan
========================

(Bakinech)

27 İyun 2010 03:19

Allah Irag elesin)

Sevka_(JoY)

27 İyun 2010 03:03

Nəsə iyrənirəm dəəə, belə mövzulardan fuu


Sitat: ___DiMaggio
Bunu gözdiyince Imam Zamanin (e.s) zühurun gözlemek lazimdir. QURANda bele melumat yoxdu, ona göre de yalandi


Ay yaşa ! Mən də, bunu deyəcəkdim..
Həmin vaxt, dünyanın sonu, AXİRƏTDİR !!
--------------------
"hərşey boşdur" - özü də bir boşdur!

Karol_No4i

27 İyun 2010 01:50

Uydaaaaaaaaaaaaaaaa Allah elesin burdan olan qizlar o gunu gorsun onda qedrini bilecekler

Lunchi_Pulchi

27 İyun 2010 01:46

maraqsız nə yaxşı ki ALLAH məni tezbazar yaradıb. laught o günləri mənə göstərmiyib

Aze_girl

27 İyun 2010 01:37


Maraqsız olardı qadınlarla dolu bir dünya. Çünki qadınlar kişilər qədər bacarıqlı deyillər, qadınlar kişilər qədər savadlı deyillər. Dünyanı idarə etmək üçün, onların gücünə, köməyinə hər zaman ehtiyacımız var.

Dima Bilan

27 İyun 2010 00:54

hihi bele wey olar? hec inandirici deyil. kiwiler olse bes uwaqlar neter olar.. dunya dagilarda hele. tewekkur maragliydi:)

Miss_Zaqadka

27 İyun 2010 00:36

Sitat: _ANTI EMO_
hec inandirici deyildi....

Gitarist

27 İyun 2010 00:30

2238-ci ildə dünyadakı son kişi öləcək və bütün dünya qadın olacaq. ..

Bele sey olarshok

İrmak

26 İyun 2010 23:30

Latinos,
qorma o vaxti yeni nesil yoncada bitecek ))

nevelerimin neticeleri belke sag qaldilar gorduler )
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

PRAQMATIK

26 İyun 2010 23:23

Məndə inanmıram düzü.Amma statistika göstərir ki kişilərin sayı durmadan azalır.Bunun ən başlıca səbəbi müharibələr.Başqa səbəblərdə qeyd oluna bilər.Kişi sonsuzluğu tibbdə qlobal problem artıq.Bu cür olsa lezbilərin sayı artacaq yəqin)

E.C.N

26 İyun 2010 23:23

2238-ci il gəlsin , onda girib burda yazacam ki Focus jurnalının araşdırmaları səhv çıxdı ))))))))))))) 2238-ci ilə nə qalıb ki.....



2238-ci ildə dünyadakı son kişi öləcək və bütün dünya qadın olacaq. ..


day denənn dünyanın sonu 2238--ci ildə oalcaq ki )))




ChocoLatte

26 İyun 2010 23:08

hec inandirici deyildi....

denizim

26 İyun 2010 22:51

Nəyə lazımdı o dünya?
Allah məsləhət bilib, kişini də yaradıb, qadını da .

___DiMaggio

26 İyun 2010 22:44

Bunu gözdiyince Imam Zamanin (e.s) zühurun gözlemek lazimdir. QURANda bele melumat yoxdu, ona göre de yalandi

psixoloq_01