Loading...
Sanki avtomobillər evlənir

Sanki avtomobillər evlənir

Loading...
Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi

Çində baş tutan ən varlı insanlardan birinin toy məclisində ən bahalı maşınların olması diqqət mərkəzində idi.
Belə ki, Toy mərasimində toya gələn qonaqlar gəlindən daha çox diqqət mərkəzində idi. Toy ən bahalı maşınların paradı üçün səbəb olmuşdu.

Toydan görüntülər

Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi

Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi
Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi

Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi


Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi
Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi

Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi
Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi

Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi

Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi

Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi

Çində baş tutan toy bahalı maşınların paradına çevrildi

Sizcə toylarda artıq xərcə səbəb olan maşınların olmasına gərək var?
Siz belə hadisəyə rast gəlmisiniz?

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

(Bakinech)

8 İyul 2010 17:58

Sitat: Lady_ADU
menim xosum gelir toyda bahali masinlar olanda..gozel gorsenir..menim ucun zovq vericidi hem de toy insanin heyatinda bir defe olan hadisedir axi gerek ferqli kecsin..menim toyumda da bele olar insallah.. smile:smile/smile

inwallah))
Sizcə toylarda artıq xərcə səbəb olan maşınların olmasına gərək var?
Siz belə hadisəyə rast gəlmisiniz?
nem :)) bilmirem)

LaLa

8 İyul 2010 17:54

Heç kim suala cavab vermir

Sweety

30 İyun 2010 11:19

qesengdidee

Miss_Zaqadka

30 İyun 2010 00:49

menim xosum gelir toyda bahali masinlar olanda..gozel gorsenir..menim ucun zovq vericidi hem de toy insanin heyatinda bir defe olan hadisedir axi gerek ferqli kecsin..menim toyumda da bele olar insallah.. smile

Nagil

29 İyun 2010 23:01

Ledi-Vamp,
yene oz xeyal aleminizdesiniz eee tongue
qeseng gorunur masinlar oluremde bele masinlardan oteri amma bir toyda bu qeder masinda ag olar ee

İrmak

29 İyun 2010 20:50

hele olacaq da ta bunlarda )
--------------------
Ancax senin qarshinda cokecek dizlerim.

Teymur

29 İyun 2010 18:23

Sizcə toylarda artıq xərcə səbəb olan maşınların olmasına gərək var?


Toy insanın həyatında bircə dəfə olur Pulu olanlar üçün bunlar adi şeylərdi Birdəki varlığa nə darlıq

Siz belə hadisəyə rast gəlmisiniz?


Xeyir Rast Gəlməmişəm

Tuvana

29 İyun 2010 17:42

Tarkanın mahnısı var e: Azı karar, çou zarar. Nə sadə olsun istəyərəm, nə də ki, çox şan şöhrətli. İkisinin ortası.Şəkillərdəki normaldır.
--------------------
========================
Azad Fikir, Azad Düşüncə, Azad İnsan
========================

Catgirl93

29 İyun 2010 17:34

Sizcə toylarda artıq xərcə səbəb olan maşınların olmasına gərək var?


Tabiki var

denizim

29 İyun 2010 17:33

Diqqət! Bu hissə sadəcə qeydiyyatlı istifadəçilər üçündür. Zəhmət olmasa qeydiyyatdan keçin və ya sayta öz hesabınızla daxil olun.

Balım

29 İyun 2010 16:41

Kim istemez ki bele gozel masinlarin ehatesinde onu restorana aparsinlar?! smile

Vamp

29 İyun 2010 16:39

Həəə,mən istəyirəm mənim toyumda paraşutla gəlsinlər))Krışadan gəlin götürsünlər gedək restorana))))
--------------------
Siz mənim hərəkətimi görə bilərsiniz, amma nə MƏQSƏD ilə etdiyimi yox...
Siz mənim sözümü eşidə bilərsiniz, amma nə MƏNA ilə deyildiyini yox...
Siz məni görə bilərsiniz, amma ÜRƏYİMİ yox...
MƏQSƏDİMİ, MƏNAMI, ÜRƏYİMİ bilmədən mənim haqqımda fikirlərinizi söyləməyin!!!

True_Love

29 İyun 2010 16:32

Qeshengdiyaaa)))) mence he chunki insan 1 defe evlenirde )))

Babaeva

29 İyun 2010 16:29

qesheng shekillerdir. chox sagoll

Lektra

29 İyun 2010 16:18

Sitat: LaLa
inşallah mənim toyumdada belə maşıla gedərəm))

amin

Special

29 İyun 2010 16:07

Sitat: Dandoline
Face-dən götürdüm şəkli :)))))))))


mən facedə öz səhvəmdən başqa heçnə aça bilmirəm

şəkilə görə thanx milaya

Dandoline

29 İyun 2010 15:56

Sitat: Special
kstati bu sizin qophumdu qonşudu nədi diyəsən xod gedir

Face-dən götürdüm şəkli :)))))))))

Moren

29 İyun 2010 15:54

Dandoline,
Linkdəki şəklin montaj olduğu bilinir)

Bir video var youtubeda indi linki tapsam yerləşdirəcəm.

Special

29 İyun 2010 15:49

Sitat: Dandoline
Eeee...Nəisə...)))


mən baxdım

Dost toy günündə tanınar amma mənim Hummerdən zəhləm gedir asobuda antenalı sarı hummerlərdən

kstati bu sizin qophumdu qonşudu nədi
diyəsən xod gedir

Dandoline

29 İyun 2010 15:44

Eeee...Nəisə...)))

Karol_No4i

29 İyun 2010 15:43

Sizcə toylarda artıq xərcə səbəb olan maşınların olmasına gərək var?
Siz belə hadisəyə rast gəlmisiniz?


Vallah suali yaxshi bawa duwmedim birinci suala
men gelmiwem menim bibim oglu toyunda hamisi MB ozde 30 necedenedi
Ve menim atamim toyunda ne az ne cox duz 54 vaz 06 mawin varidi kimin wupesi var wekileri gorde bilerem

Dandoline

29 İyun 2010 15:43

Alınmadı ki... sad

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs238.snc3/22562_288044039881_116563
684881_4417977_765637_n.jpg

Moren

29 İyun 2010 15:42

Kitayski maşınlardı))

Dandoline

29 İyun 2010 15:40

Sitat: Special
Heç kim suala cavab vermir

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs238.snc3/22562_288044039881_116563
684881_4417977_765637_n.jpg
winked

Deviant

29 İyun 2010 15:40

Sizcə toylarda artıq xərcə səbəb olan maşınların olmasına gərək var?

Baxır da kimiçün...
Siz belə hadisəyə rast gəlmisiniz?

İdman maşınları ilə toya? Canlı canlı yox)

Special

29 İyun 2010 15:36

Heç kim suala cavab vermir belay

ChocoLatte

29 İyun 2010 15:34

Biizm qohumumuz var o oz qizina toy edende ancaq eyni markali maisnalr var idi.Eyni rengde eyni markada idiler.Efir gorsenirdiye...

Deviant

29 İyun 2010 15:20

Sitat: Dandoline
Qarğış eləmə dəə...Mən payızda olacağına ümid edirəm..Daha 1 il nişanlı qalmaq istəmirəm

Kondisoner istədin, ona görə elə dedim =)
Sitat: LaLa
Lazım olsa hə!!!

Puah. Nidalara bax e lol

Dandoline

29 İyun 2010 15:17

Sitat: Deviant
Deməli toyun yayda olacaq hə?

Qarğış eləmə dəə...Mən payızda olacağına ümid edirəm..Daha 1 il nişanlı qalmaq istəmirəm recourse

LaLa

29 İyun 2010 15:17

Sitat: Deviant
Özün sürəcəksən? =)

Lazım olsa hə!!!