Loading...
“Eurovision-2010”

“Eurovision-2010”

Loading...

 

Bu gün Norveçin paytaxtı Osloda “Eurovision-2010” mahnı müsabiqəsinin final mərhələsi keçiriləcək


Final konsertini “Eurovision-2009” müsabiqəsinin qalibi Aleksandr Rıbak ötən il ona qalibiyyət gətirən “Fairytale” mahnısının yeni versiyası ilə açıq elan ediləcək. Finaldan əvvəl keçirilən əsas məşqdə finalda çıxış edəcək 25 ölkə təmsilçisinin hər biri öz mahnısını nümayiş etdirib. Finalda 25 ölkə arasında 1-ci Azərbaycan təmsilçisi Səfurə Əlizadə çıxış edib. Onun əsas məşqdəki ifasını qənaətbəxş qiymətləndirmək olar. Əsas məşqdə İsrail təmsilçisi Harel Skaat “Milim” mükəmməl ifa nümayiş etdirib. Ermənistan təmsilçisi Eva Rivasın ifası zamanı onun səsi titrəyib. “Eurovision-2010” müsabiqəsinin əsas favoritlərindən biri olan Almaniya təmsilçisi Lena “Satellite” mahnısını o qədər də yaxşı ifa etməyib. Hətta sənətçinin əsas məşqdə ifası zamanı nəfəsinin çatmaması da nəzərdən qaçmayıb. Onu da bildirək ki, artıq bu məşqə əsasən bu il müsabiqədə təmsil olunan 39 ölkənin hər birinin öz münsiflər heyəti finalda iştirak edəcək 25 təmsilçiyə səslərini verirlər. Artıq məlum olduğu kimi bu il “Eurovision-2010” müsabiqəsində qalib 50-50-yə seçiləcək. Yəni səslərin 50 faizi hər ölkənin münsiflər heyətinə, digər 50 faizi isə tamaşaçıların səsverməsi ilə olacaq.


Qeyd edək ki, bu gün keçiriləcək “Eurovision-2010” mahnı müsabiqəsinin final mərhələsində Azərbaycan 1, İspaniya 2, Norveç 3 Moldova 4, Kipr 5, Bosniya və Herseqovina 6, Belçika 7, Serbiya 8, Belarus 9, İrlandiya 10, Yunanıstan 11, Böyük Britaniya 12, Gürcüstan 13, Türkiyə 14, Albaniya 15, İslandiya 16, Ukrayna 17, Fransa 18, Rumıniya 19, Rusiya 20, Ermənistan 21, Almaniya 22, Portuqaliya 23, İsrail 24, Danimarka 25-ci çıxış edəcək.

Səfurə Əlizadəni dəstəkləmək üçün 1 yazıb hər ölkənin koduna göndərmək lazımdır. Bununla da Azərbaycan təmsilçisini dəstəkləmiş olacaqsınız. Azərbaycanda yaşayan vətəndaşların nəzərinə çatdıraq ki, səsvermədə Səfurə Əlizadəyə səs göndərmək hüququ yoxdur. Göndərilən səslər də saya alınmayacaq. Bəyəndiyiniz ifanı dəstəkləmək üçün çıxış təmsilçinin çıxış nömrəsini yazıb 9450 koduna göndərməlisiniz.
Eurovisionda hansı mahnını bəyənirsiniz?
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

beren

29 Oktyabr 2011 16:46

almanya
elbetteki

LaLa

25 İyun 2010 11:56

Saat neçədə başlayır ?

Play_Boy

29 May 2010 20:58

Sitat: Sevka_(JoY)
Saat neçədə başlayır ?

dedim de bugun olmuyacaq.wayelere inanmiyini./

Hitch

29 May 2010 20:56

Sitat: Sevka_(JoY)
Saat neçədə başlayır ?

12:00

Sevka_(JoY)

29 May 2010 19:08

Uğurlar.
Saat neçədə başlayır ?
--------------------
"hərşey boşdur" - özü də bir boşdur!

_ZaYkA_

29 May 2010 17:51

Gurcustanin,Turkiyenin mahnilarini beyenireem! Ugurlar Safuraya![/b] aze

devecili

29 May 2010 16:51

men xaricde yasayan azerbaycanlı olaraq safuraya tam destey olacam gücüm catan qeder ses verecem ve bütün dostlarımdanda xaiş elemişem onlarda ses verecekler ... ugurlar safura... inşallah ilk üçlüye girerik...

Qreqor Zamza

29 May 2010 16:26

Ya Allah..Uğurlar Safuraya!İnşAllah qalib olar.. winked
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

Nahid-19

29 May 2010 15:55

Öz mahnımızı bəyənirəm ama oxuyanı yox....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

NellY

29 May 2010 15:29

Lady_ADU,
Tamamila raziyam....

WoRKaHoLiC

29 May 2010 14:50

100% yene de axsam baxanda dehset heyecanlanacam... 1ci defe Azerbaycan finala dusende agliyirdimee sevincimden..indi de eger 1ci yere cixsaq.... super olacaq...Safuraya ugurlar..insallah bu defe kecen defeki sehvler olmaz..

Play_Boy,
turkler demisken shom agzivi niye acdine???!!! ALLAH elemesin ki,o sehnede yixilsin..cunki bu tekce Safura ucun yox,butun Azerbaycan ucun biabirciliq olar...men inanmiramki rusiya gurcustana 1ci olmaga imkan versin..eger bizimkiler cox pul tokubse insallah 1ci ele ozumuzuk!!!
aze

Ruvi

29 May 2010 14:27

Keçən il Aysel məni müflis eləmişdi bu ildə Safura edəcək. İnşallah 1-ciyik.

Enigma

29 May 2010 14:04

Puş atmaqda 1 ə cıxdı inşallah səs vermədə də 1-ə cıxar...

Miss_Zaqadka

29 May 2010 14:03

Drip-drop ve belcikanin mahnisini xususi olaraq beyendim....Ugurlar Azerbaycan, 1ci cixis etmekle yanasi ele birinci yerin sahibi de biz olariq insallah!!

Ronnie_7

29 May 2010 14:02

Uğurlar Safuraya. Bu gün performans gözlənilir.
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

ChocoLatte

29 May 2010 13:39

N ebilm e bezileri qesengdi...

Aechka

29 May 2010 13:27

Öz mahnımız,birdə Türkiyənin mahnısı qəşəngdir.İnşallah qalibiyyət bizdə olar!

girl_ang

fabregas105

29 May 2010 13:17

Mutleq baxacam ilk saniyesinden son saniyesine kimiSefureni hec sevmesemde ugurlar ona smile

DraGo

29 May 2010 13:11

Eurovisionda hansı mahnını bəyənirsiniz? Safura Drip Drop INSALLAH 1ci Olariq Amma Final Zad Tez Geldi

Play_Boy

29 May 2010 13:02

Safura udan deyil.birinci yer gurcustan ya da turkiye olacaq.qacanda yixilacaq safura bugun gorersiz laught

__lovely__

29 May 2010 12:59

nəsə bu il heç Eurovisiona baxmağa həvəsim olmadı... heç yarımfinallara da baxmamışam... nə bilim bəlkə finala baxaram...

Vanessa

29 May 2010 12:40

Vaxtim olsa baxaram)

Lunchi_Pulchi

29 May 2010 12:40

maraqlıdı baxarıq da görəy neçənci yer tutsiyiq.məncə 1cilik bizim haqimizdi puah

m.Hesenzade

29 May 2010 12:32

Bu il heç həvəsim yoxduda baxmaqa amma bu gün görüm vaxt eləsəm baxacam.
--------------------
Qara Kitabın Xoş Xatirələri...