Loading...
28 May

28 May

Loading...


Bu gün Azərbaycanda Respublika Günü bayram olaraq qeyd edilir.

92 il əvvəl - 1918-ci il mayın 28-də Şərqdə ilk dəfə demokratik respublika olan Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti (AXC) elan edilib. Bununla da Azərbaycan uzun illərdən sonra Rusiyanın müstəmləkəsi olmaqdan qurtulub.

Müstəqillik Bəyannaməsi Milli Şuranın ilk toplantısında Tiflisdə qəbul edilib. Milli Şuraya Məmməd Əmin Rəsulzadə rəhbərlik edib. Azərbaycan müvəqqəti hökumətinin ilk başçısı isə Fətəli Xan Xoylu seçilib. Milli Şura 10 gün Tiflisdə işlədikdən sonra Gəncəyə köçürülüb. Yalnız 1918-ci ilin sentyabrında Türkiyə ordusunun rəhbərliyilə - Bakı rusiyapərəst qüvvələrdən alınandan sonra milli hökumət Gəncədən Bakıya köçüb.


Bu Respublika parlamentli dövlət idi. Onun dövlət atributları - bayrağı, himni, gerbi qəbul edilib.


AXC-nin ömrü 23 ay sürüb. 1920-ci il aprelin 28-də sovet qoşunları Azərbaycanı işğal edib.


Yalnız 1991-ci ildə SSRİ dağıldıqdan sonra Azərbaycan özünü Xalq Cümhuriyyətinin varisi elan edib və ölkənin müstəqilliyi yenidən bərpa olunub.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

MR.QARRI

29 May 2010 10:12

mübarəkdi

DraGo

29 May 2010 03:53

Bayraminiz Mubarek

Tuvana

29 May 2010 02:06

Hər nə olursa olsun mən Azərbaycanı şərqin ən dəyərli ölkərindən biri hesab edirəm. Şərqdə demokratik ölkə yaradan, qadınlara seçki hüququ verən bir ADRmiz, opera yazan ilk qadın bəstəkarımız və başqa faktorlar əslində bizim demokratikliyimizdən irəli gələn bir şeydi. Son dövrdə yaşadğımız çətibliklər bizi bir-birimizə düşmən etsə də bilirəm ki, bizim zamana ehtiyacımız var və əminəm ki, gələcəkdə Azərbaycanın ölkələr sırasında xüsusi yeri olacaq. Amma bir az hərəkətə keçməyin artıq vaxtı gəlib. Sindromu demək olar ki, qurtarmışıq. ADR kimi yenə demokratik ölkə olmaq diləyi ilə.
--------------------
========================
Azad Fikir, Azad Düşüncə, Azad İnsan
========================

Mr_Anderson

28 May 2010 23:52

bir irəli iki geri...başqa nə olacaqki?

Hitch

28 May 2010 23:49

Bayramımız Mübarək laughing

WoRKaHoLiC

28 May 2010 23:46

aze aze

Nahid-19

28 May 2010 19:58

Təşəkkürlər xəbərə görə bayramımızda mübüşdü ey JoY.aZ və Azəri əhli....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Sevka_(JoY)

28 May 2010 19:14

Bayramımız Mübarək !!! aze
Məmməd Əmin Rəsulzadə
--------------------
"hərşey boşdur" - özü də bir boşdur!

devecili

28 May 2010 18:36

mende butun xalqımı tebrik edirem... bu müsteqilliyin ebedi olmasını dileyirem...

Nagil

28 May 2010 17:49

Sitat: Lady_ADU
Men hemi$e fexr etmi$em,Bu gün de fexr edirem ki,men AZERBAYCANLIYAM. (H.Eliyev)

Sitat: LARACROFT
Bayramınız mübarək

Ruvi

28 May 2010 17:25

Sitat: master-san
Hamini tebrik eleyirem bayram munasibeti ile .

MASTER-SAN

28 May 2010 16:16

Hamini tebrik eleyirem bayram munasibeti ile ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Kedicik_19

28 May 2010 15:42

Bayramin mubarek Azerbaycan xalqi aze

Dima Bilan

28 May 2010 15:31

Bayramimiz mubarek. ))

MACUTA

28 May 2010 14:57

BAYRAMIMIZ MÜBARƏK OLSUN!!! aze
--------------------
Eyni dili danışanlar deyil, eyni duyğuları paylaşanlar anlaşa bilərlər ... { Hz. ƏLİ }

Miss_Zaqadka

28 May 2010 14:53

Bayramimiz mubarek !! 92 ildir ki artiq musteqil bir respublikada yasayiriq..hem de Serqde ilk defe olaraq bizde olub bu hadise..Yasasin Azerbaycan..
Men hemi$e fexr etmi$em,Bu gün de fexr edirem ki,men AZERBAYCANLIYAM. (H.Eliyev)

Vamp

28 May 2010 14:51

Sitat: LARACROFT
Bayramınız mübarək

smile
--------------------
Siz mənim hərəkətimi görə bilərsiniz, amma nə MƏQSƏD ilə etdiyimi yox...
Siz mənim sözümü eşidə bilərsiniz, amma nə MƏNA ilə deyildiyini yox...
Siz məni görə bilərsiniz, amma ÜRƏYİMİ yox...
MƏQSƏDİMİ, MƏNAMI, ÜRƏYİMİ bilmədən mənim haqqımda fikirlərinizi söyləməyin!!!

LARACROFT

28 May 2010 14:39

Bayramınız mübarək
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

SabishKa

28 May 2010 14:15

Bayramınız mübarək!

Qreqor Zamza

28 May 2010 14:00

Bayramınız mübarək! aze aze aze
--------------------
Bilirəm qəribədir...
Sevdiyin qadına ruhunu verəsən...
Həyatını qurban verəsən...
Uğrunda can verəsən..
Sonra "Çıx get" deyəsən...
A.K
Юнис Тарвердиев

Suliko

28 May 2010 13:10

Ay maşallah..bayram bayrama qarışıb ki ee)) Səfurə finaldadı..bu gün də Respublika günüdür) Əla
Bayramınız mübarək olsun uşaqlar smile
--------------------
«Когда я праздновал свой гол в ворота «Атлетико», я поцеловал герб «Мадрида», чтобы продемонстрировать всем, что я - мадридист, и я умру за этот клуб. В каждом матче я умру за эту футболку!».

(Yanvar 1997) Raul Gonzalez Blanco



Dünyanın ən gəlmiş-keçmiş ağıllı hücumçusu - (fikir verin: ən sürətli, ən texnikalı və s. demədim) Raul Gonzalez Blanco!!!

Vanessa

28 May 2010 12:54

Her kesin bayramini tebrik edirem)

ChocoLatte

28 May 2010 12:52

Bayraminiz mubarekdi mubarek winked

PRAQMATIK

28 May 2010 12:40

Bayramınız mübarək Ölülər smile
Sən bizimsən durduqca bədəndə can,
Yaça,yaşa cox yaşa ey şanli Azerbaycan..

zahidli ibrahim

28 May 2010 12:39

Bayramımız Mübüşdü.

Deviant

28 May 2010 12:30

Bayramımız mübarək =)