Loading...
Ən bahalı avtomobil

Ən bahalı avtomobil

Loading...
Ən bahalı avtomobil 1936 model bir Bugatti

1936 Bugatti Type 57SC Atlantic rekord qiymətə satıldı
1936 Bugatti Type 57SC Atlantic hərracda 30 milyon dolların üstündə rekord bir qiymətlə satıldı.

1936 model bir Bugatti 57SC Atlantic bu ana qədər əl dəyişdirən ən bahalı avtomobilə dair daha əvvəl bilinən bütün rekordları yerlə bir etdi. Yalnız üç ədəd çıxarılan modelin orijinal vəziyyətdə qalan iki nümunəsindən biri olan bu klassik, Gooding & Companyın vasitəçiliyində təşkil edilən hərracda 30 milyon dollar üstündə bir qiymətə əl dəyişdirdi. Avtomobil daha əvvəl 2008də ölən, New Hampshireli Dr. Peter D. Williamsona aid idi. Modelin digər nümunəsi isə moda dizaynçısı Ralph Laurenin əlindədir.


Ən bahalı avtomobil


Daha əvvəl bir hərracda satılan ən qiymətli avtomobil bir il əvvəl təxminən 12.2 milyon dollara əl dəyişdirən 1957 model Ferrari 250 Testə Rossa idi.
Həddindən artıq nadir olması xaricində Bugatti 57SC Atlantici bu qədər xüsusi edən digər səbəblərdən biri çağının kənarında texnoloji yeniliklərə sahib olması. Məsələn şirkətin qurucusunun oğulu Jean Bugatti tərəfindən hazırlanan vasitənin gövdəsi alminiumdan emal edilmiş.

Los Angelesdəki Petersen Avtomobil Muzeyində çalışan Leslie Kendall, "Bu avtomobil həqiqətən çox xüsusi," dedi və əlavə etdi, "texniki baxımdan inkşaf etmiş olmasının yanında, o zamana qədər edilmiş ən avangard və füsunkar avtomobildir. Avtomobil tutqunlarının əhəmiyyət verdiyi bütün idealları bünyəsində saxlayır. Çox gözəl, yaxşı bir performansı var və nadir bi avtomobildir."

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Nina Guney

23 Avqust 2012 22:15

qeseng deyil..
--------------------
Olmursa olmur...Vardır Allah'ın bir
bildiyi. Üsyan etmə, sonradan anlayarsan sənin üçün edilən yaxşıliğı.'
- Hz. Muhammed (s.a.s.)

CrİsTiAnO RoNaLd

8 İyul 2010 00:03

cox gozel masindir melek

LaLa

25 İyun 2010 12:12

mən heç bir qəpik də vermərəm

Дикий_волк

20 May 2010 00:50

pulu bilmirler hara xerclesinler...

intiligent-s

19 May 2010 00:51

dizayn baxımından maraqlıdı .....

LARACROFT

14 May 2010 23:36

Sitat: __lovely__
maşın bahalı ola bilər... amma heç xoşum gəlmədi... pulsuz da versələr istəmərəm...antika sevənlər yəqin bəyənər...

--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

__lovely__

14 May 2010 19:41

maşın bahalı ola bilər... amma heç xoşum gəlmədi... pulsuz da versələr istəmərəm...antika sevənlər yəqin bəyənər...

Nahid-19

14 May 2010 18:14

Vaauuuuuu doğurdanda supperdi....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Gitarist

14 May 2010 16:39

Vauu 30 milyon hec deymez BUGATTIYE deyer amma bu nodeline yoo

MASTER-SAN

14 May 2010 16:27

Mende olub bu mawindan verdim ogluma vurdu .Sorada verdim metalona .. lol
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

ChocoLatte

14 May 2010 14:37

MENE BU MASINI PULSUZDA VERSELER GOTURMEREM..

GOTUREREM AMMA QIYMARAM BUNU SURMEYE SIRIN MASINDI mocking

VaMPirka

14 May 2010 13:17

bahali?bahali mawina oxsamir hec

jezza

14 May 2010 12:29

hmmm hemin 30milyon dollara insan hem ev alar bir nece olkede hem bir nece masin son model omrunun axirina da bes eder hele neticelere de pul qalar,agilsizliqdi bu qeder pulu bu masina vermekk

PRAQMATIK

14 May 2010 10:38

30 milyona deymez e )Agilsizliq olar bu qiymetle razilasmaq)Eger muzeyim olsa idi o basqa mesele.Alib muzeyin arxivine tullayardim)

MR.QARRI

14 May 2010 10:09

mən heç bir qəpik də vermərəm

Senseless_life

14 May 2010 09:55


Mən olsam verməzdim bu maşına o qədər pulu))

AvToBaZ

14 May 2010 09:52

Mawinlari sevirem Xususende G and Gl Classlari!!