Loading...

"Eurovision" gözəli kim olacaq?

Loading...
"Eurovision 2010"un ən gözəl qadın müğənnisi seçilir.
Seçim bu il Osloda keçiriləcək müsabiqədə iştirak edəcək 20 qadın müğənni arasında aparılır.

Hələlik siyahıya Azərbaycan təmsilçisi Səfurə Əlizadə liderlik edir. O 42 faiz (694 səs) toplayıb

"Eurovision" gözəli kim olacaq?

İkinci yerdə Xorvatiya təmsilçisi Feminem Nikadır (21%, 351 səs).

"Eurovision" gözəli kim olacaq?

İlk üçlüyü isə ermənistanlı Yeva Rivas qapayır (7%, 116 səs).

Xatırladaq ki, ötən ildə Azərbaycan təmsilçisi Aysel Teymurzadə müsabiqənin ən gözəl xanım müğənnisi seçilmişdi.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Night Wolf

18 İyul 2013 00:05

Azerbaycanin qizlarina ssoz ola bilmez
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

melek42

18 Noyabr 2010 23:59

Halaldiyeeee.Safuraya.Chalishir,vurushur,chirpishir ozunu oldurur.. girl melek

LARACROFT

11 May 2010 19:58

Sitat: glamour_24
no comment ugurlar

--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Vamp

11 May 2010 18:25

smile Safura gözəldirdəə kim bəyənmirsə özü bilər
--------------------
Siz mənim hərəkətimi görə bilərsiniz, amma nə MƏQSƏD ilə etdiyimi yox...
Siz mənim sözümü eşidə bilərsiniz, amma nə MƏNA ilə deyildiyini yox...
Siz məni görə bilərsiniz, amma ÜRƏYİMİ yox...
MƏQSƏDİMİ, MƏNAMI, ÜRƏYİMİ bilmədən mənim haqqımda fikirlərinizi söyləməyin!!!

__lovely__

11 May 2010 18:05

heç gözəl deeeeyil... nə olsun ki, bizimkidi... mütləq tərifləməliyik? əsas odu ki, yarışda birincilik qazansın... o zaman deyərəm həəəə...bunlar hamısı boş şeylərdir... yarışdakı birinciliyi həmişə danışılacaq... amma belə birinciliyi yox...

_Barbi_

11 May 2010 15:25

Oğlanlarimiz gözlərinə su versinlər.Başqa vaxt azəri xanimlari bəyənmirlər. Azərbaycan 2-ci dəfə sübüt edəcək ki, ən gözəl xanimlar yalniz Azərbaycandadir.

ChocoLatte

11 May 2010 13:48

AY ALLAH BU SEFURA GOZELDI??

Nagil

11 May 2010 13:04

o boyda olkeler arasinda yeni basqa gozeller yoxdurki?

Nahid-19

11 May 2010 11:56

Kimdə olsa bircə onu bilirımki Safura olan deyil..Nəysə uğurlar....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

glamour_24

11 May 2010 11:27

no comment ugurlar

Naomi_Kempbel

11 May 2010 11:20

Məncə də Safura o birisilərə baxanda layiqdi 1 ci yerə amma çox sevinməsin dünya gözəli seçilmir ancaq Evrovision

MR.QARRI

11 May 2010 10:01

SAFURA ən gözəlidi-SAFURA SƏSİMİZ SƏNİNLƏ--

WUgirl

11 May 2010 03:33

Mənim gözlərimin gördüyünə görə Safura:)Deyəsən heç də səhv görmürəm winked
--------------------
ayrı düşdüm joyumdan joyazımdan :))))

Matilla

11 May 2010 03:13

Megaboy,
cooox sag olun sizde menim kimi veyenperversiz girl_ten

Megaboy

11 May 2010 02:51

Sitat: MooN_NiGHT
gorursuz nece milletsizki gozuvuz goturmur onun Birinci yerde olmagin, gedir ayri milletin eyri qilcalarina baxirsiz...fexr etmek evezine hele qiymet edirsiz bezileriniz nese sozum yoxdu size..gedin ozuvuz guzguye baxin bir SAFUSUMNAN el cekin...sozu olan sexsi ismarica yazsin gorum,


Halal olsun sənə sonuna qədər dəstəkləyirəm
good

holley

11 May 2010 02:42

esas mahnıdı.

Tuvana

11 May 2010 02:21

Görək mahnıda da birinci yerə çıxacaq ki, ən böyük uğurumuzu əldə edək.
--------------------
========================
Azad Fikir, Azad Düşüncə, Azad İnsan
========================

Matilla

11 May 2010 02:18

gorursuz nece milletsizki gozuvuz goturmur onun Birinci yerde olmagin, gedir ayri milletin eyri qilcalarina baxirsiz...fexr etmek evezine hele qiymet edirsiz bezileriniz nese sozum yoxdu size..gedin ozuvuz guzguye baxin bir SAFUSUMNAN el cekin...sozu olan sexsi ismarica yazsin gorum,

Ronnie_7

11 May 2010 01:01

Həə Safura gözəlliyinə söz ola bilməz)
--------------------
"Mənim ən yaxın dostum, güzgüdür. Çün ki mən ağlayanda o gülmür!" give_hea

Lektra

11 May 2010 00:54

EN GESHENG SAFURADI.BARSALILARA SALAMLAR.16.05.2010 Барселона - Вальядолид MUTLEQ BAXIN COX MARAQLI OLACAQ.MENCE BARSA 4-VILYA 1 BUNU MEN SIZE DEYIREM wink2 ........... ilove I LOVE MESSI

EQZOTIKA

11 May 2010 00:42

halaldi bele netice gozemirdim

fabregas105

11 May 2010 00:38

Safuradi 1ci yerde?Yeni onu gozel hesab edirler? lol Zovqleri ''ela''dir negative

Megaboy

11 May 2010 00:23

Sitat: nastinkaaa
ən gözəl qızı bilmərəm amma ən gözəl mahnı bizimdi.şübhəsiz.rəqibimiz yoxdur

Niyə ən gözəl qızda Elə Safuradır 17 yaşında olasan belə gözəl olasan bizimkilər öz sözünü deyirdə inşallah 1ci olar


Sitat: PuNKa
Türkləşmə gedir ha))Dır xəbərlik şəkilçisi hanı))


Azərbaycanlılar türk milləti deyil ki...Əlbətdə türkləşmə gedməlidir!Xətai çox yaxşı bilir nə yazır

Lunchi_Pulchi

11 May 2010 00:05

ən gözəl qızı bilmərəm amma ən gözəl mahnı bizimdi.şübhəsiz.rəqibimiz yoxdur

Lineva

11 May 2010 00:01

sadece ugurlar.

XeTaI

10 May 2010 23:59

Sitat: PuNKa
Türkləşmə gedir ha))Dır xəbərlik şəkilçisi hanı))


Anlamaq üçün gərək sarışınlıqdan çıxasan, yəni ki fikrimin davamı da var, vergüllə davam etdirmək istəyirdim ani olaraq dayandırdım.

Deviant

10 May 2010 23:54

Sitat: PuNKa

Türkləşmə gedir ha))Dır xəbərlik şəkilçisi hanı))


Xətai də korlandı=)

MASTER-SAN

10 May 2010 23:52

Halaldi bu qiza ..
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

Y_F_F

10 May 2010 23:49

...Ugurlar...

Ruvi