Loading...
ManGa Bakıda...

ManGa Bakıda...

Loading...
ManGa Bakıda...

ManGa Bakıda...
Türkiyəni gələn ay Osloda keçiriləcək mahnı müsabiqəsində təmsil edəcək ManGa rock qrupu Bakıya gələcək.

Qrup üzvləri bunu Hollandiyada olarkən Avropa kanallarına müsahibələrində deyiblər. Qrup mayın əvvəllərində ölkəmizə gələcəklərini, bir sıra görüşlər keçirəcəklərini, eləcə də müsabiqədə ifa edəcəkləri “We Could Be The Same” mahnısını promo edəcəklərini qeyd ediblər. Türkiyə təmsilçiləri artıq İsveçrə, Almaniya və Hollandiyada çıxış etdiklərini, tezliklə isə Azərbaycanla yanaşı, Rumıniyaya da səfər edəcəklərini açıqlayıblar. Bununla yanaşı, MaNga üzvləri “Eurovision” yarışmasıdna iştirakdan məmnunluq duyduqlarını və bu müsabiqədə uğur qazanmaq üçün əllərindən gələni edəcəklərini bildiriblər:
“Eurovision” çox gözəl müsabiqədir. Türkiyənin təmsilçiliyi bizə həvalə olunduğu üçün sözsüz ki, sevinirik. Ancaq bu, böyük məsuliyyətdir, biz özümüzə güvənirik. Müsabiqədə ifa edəcəyimiz mahnı isə üç mahnı arasından seçilib. Mahnı hər birimizin istəyi ilə seçilib və bu seçimdən münsiflər heyəti də razı qalıb”.

P.S:Sizcə Manga Avraviziya mahnı müsabiqəsində Türkiyəni layiqincə təmsil edə biləcək?
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

hekimli

13 Aprel 2012 18:06

Sitat: gabriel84
EUROVISION 2010 MAHNILARI ICERISINDE 1 YA DA 2-CI YERE TAM LAYIQLI SUPER QRUPDU.MAHNILARI ISE HELE YENI VERSIYASI

gabriel84

11 May 2010 01:05

EUROVISION 2010 MAHNILARI ICERISINDE 1 YA DA 2-CI YERE TAM LAYIQLI SUPER QRUPDU.MAHNILARI ISE good HELE YENI VERSIYASI good good good XEBERE GORE TWK!

Lunchi_Pulchi

5 May 2010 19:09

manga superdi lkin eurovision mahnıları heç də ürək açan deyil. bizim mahnı daha əladı

UltrAslan

30 Aprel 2010 23:43

MARAQLI QRUPDU ... MAHNILARI DA BELƏ PİS DEYİL .... UĞUR QAZANARLAR YƏQİN ...

orxan__555

30 Aprel 2010 15:40

Mənim çox xoşuma gəlir Manqanın mahnısı..

Paris

30 Aprel 2010 10:46

Görəkdə nə olur.

Dandoline

30 Aprel 2010 10:17

Mənim çox xoşuma gəlir Manqanın mahnısı...

MR.QARRI

30 Aprel 2010 10:12

Sizcə Manga Avraviziya mahnı müsabiqəsində Türkiyəni layiqincə təmsil edə biləcək?


tanınmış qrupdular hər halda layiqincə təmsil edərlər

Aechka

30 Aprel 2010 01:38

Chox ehtimal ki,yer tutacaq.Yaxshi mahnidi..Hansi yeri tuturlar tutsunlar esas odur ki,bizden sonraki yeri tutsunlar. winked

hidayetscorpion

30 Aprel 2010 00:10

Bu grup mene cox lezzet eliir.Inshallah geler,Ama cox da inanmiram=)

LARACROFT

29 Aprel 2010 22:36

Manganın Eurovision mahnısı xoşuma gəlir.Uğurlar!
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

ChocoLatte

29 Aprel 2010 22:32

MANGA HEC BEYENMIREM NEYSE.ELE MENCEDE IDDIALI DEYILLER sexymix

SabishKa

29 Aprel 2010 22:04

Hadisədə gəlirdi Amma gəlməli olmadı bəd ayaq.Gəldiyi ilə hadisə yaratdı ((

_Barbi_

29 Aprel 2010 21:39

gelsinler. Yaxsi qarşilanacaqlar

Nahid-19

29 Aprel 2010 21:26

Təşəkkürlər xəbərə görə..mən bunlarla maraqlanmıram ama yəqinki layiqli yerlərini tutarlar İNŞALLAH ama bizdən sora....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm

Moren

29 Aprel 2010 21:10

elə də iddialı deyillər məncə

Lineva

29 Aprel 2010 20:31

xow gelibler.hemdeki mence maga turkiyeni layiqince temsil edecek.

Senseless_life

29 Aprel 2010 20:05

Sitat: Britney Spears
gözəlliyimə heyran olmuşdu


Ona hamı heyran olmuşduda cicişim girl_ten

T. Durden

29 Aprel 2010 19:33

Aha bilirəm))Underground saytında və Rocky-nin rəsmi bloqunda görmüşdüm))Gəlirlər xoş gəlirlər.Layiqincə təmsil edərlər...Əla qrupdu..Mahnılarıda superdi...Ən azından Rocky-nin ən sevdiyi qrupdu)))

Senseless_life

29 Aprel 2010 19:23


P.S:Sizcə Manga Avraviziya mahnı müsabiqəsində Türkiyəni layiqincə təmsil edə biləcək?

Məncə hə.

Sitat: Britney Spears
Hə bu gün bowlinqdə ukam dedi))



Bowling dedin yadıma düşdü birdə məni məşq eləməmiş bowlingə çağırmayın, uşaqsızehələ)) Sora özümdə pis olurame sizi belə fərqnən uduzan görüb))
Yenə Wugirl bir de Nil nəsə eləyə bilir, sənnən uka hələ uşaqsız) sən ümümiyyətlə topu atanda az qala özündə gedirdin arxasınca tongue Hal bu ki ən yüngül topu alırdın lol

NEPOSLUSHKA

29 Aprel 2010 19:13

canlarim xoooos gelib

fabregas105