Loading...
Pozğun ata

Pozğun ata

Loading...
Pozğun ata

Pozğun ataya 12 il həbs istəyi
Öz qızına təcavüzdən 2 uşağı oldu, qızından doğan qızını da təcavüz elədi



ƏDİRNƏnin Uzunkörpü Mahalında öz qızına 13 yaşından etibarən 8 il boyunca təcavüz edən və qızından 2 uşağı olan ata 53 yaşındakı R. B., qızından olan və 17 yaşına gələn qızına da təcavüz elədiyi ortaya çıxdı. Gənc qızın intihara cəhd etməsiylə ortaya çıxan hadisə sonrası həbs olunan ata haqqında, 7 ildən 12 ilə qədər həbs cəzası istəndi.

Ədirnə Respublika Prokuroru Fəxri Xoşbəxt Tosun, məhbus şübhəli R. B. haqqında, `Zərər çəkmişin bədən və ruh sağlamlığının yerində olmadığı üçün cinsi hücum elədiyi maddələri ilə mühakimə olunacaqı' başlatdığı istintaqı tamamladı. Prokuror Tosun tərəfindən hazırlanan və şübhəlinin 7 ildən 12 ilə qədər həbslə cəzalandırılması istənən iddianamə, 1inçi Kriminal Məhkəməsi tərəfindən qəbul edildi.

Ədirnə Respublika Prokuroru Fəxri Xoşbəxt Tosun iddianaməsində, Uzunkörpünün Qurdtəpə Kəndində bir mədən ocağında işçi olaraq işləyən şübhəli R.B.ın, öz qızı F. ilə 13 yaşında olduğu 1988-ci ildən, evləndiyi 1996-cı ilə qədər 8 il boyunca güc tətbiq edərək cinsi əlaqəyə girdiyini yazdı. Respublika Prokuroru Xoşbəxt iddianaməsində, bu təcavüzlər əsnasında F.ın 1992-ci ildə H.ı, 1983-cü ildə B.ı dünyaya gətirdiyini ifadə etdi.

QIZINDAN OLAN QIZINA DA TƏCAVÜZ

İddianamədə, ata R.B.ın bir müddət sonra öz şəhərinə Karabükə döndüyü, burada öz qızına təcavüzü nəticəsi doğan oğulu H.ı övladlıq verdiyi, təcavüz etdiyi qızı F.ı da qonşu kənddə tək gözü görməyən biri ilə evləndirdiyi izah edildi. Şübhəli atanın, qızından olan qızı B.ı yoldaşından olmuş kimi əhalisinə qeyd etdirdiyi və 17 yaşına gələn B.ı da tacıq etməyə başladığı da iddianamədə iştirak etdi.

Respublika Prokuroru Tosun, şübhəli və zərər çəkmişin ifadələrində hadisələri təsdiqlədiklərini yazaraq, şübhəli R.B.ın `zərər çəkmişin ruh və bədən sağlamlığının yerində olmadığı üçün cinsi hücum elədiyi maddələri ilə mühakimə olunacaq' , 7 ildən 12 ilə qədər ağır həbslə cəzalandırılmasını istədi. Şübhəli atanın mühakimə olunmasına yaxın günlərdə başlanacaq.

Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Smiler

27 Dekabr 2012 13:42

dünyada nifrət etdiyim insan tipi -.-

angel470

4 İyul 2012 16:33

terbiyesiz

10-suz

26 İyul 2010 22:33

dehset.milletin basi xarab olub eeeeeee.ona omurluk vermelidiler hirs

LaLa

25 İyun 2010 12:26

winked

NellY

2 May 2010 14:18

12 il nedi??dali olublar??

hidayetscorpion

30 Aprel 2010 00:44

hirs CHCHCHCHCHCH.DUNYANIN SONUNA YAXINLASHIRIQ.HAMISI ONUN ELAMETLERIDI.ONDA BU ATA DEIL.QATILDI

UltrAslan

29 Aprel 2010 23:05

NƏ QƏDƏR ATILLAR KANTA ....

LARACROFT

29 Aprel 2010 00:09

Nə isə söz tapmıram deməyə.ALLAH cəzasın versin!
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Y_F_F

28 Aprel 2010 22:52

...Allah cezasini versin belelerinin...12 il de azdi bele murdarlara...

Lineva

28 Aprel 2010 21:54

ona ata demek olmaz.ama hele harasidi cox weyler olacaq.

Kedicik_19

28 Aprel 2010 21:25

Artiq gunumuzde o qeder bele $eyler vba$ verir ki,hec teccublene bilmirem!Ne deyesen bele insanlara,tebii ki insandilarsa!Allah cezalarin versin!Bunu demekden ba$qa elimden hec ne gelmir!

Miss_Zaqadka

28 Aprel 2010 21:24

hec buna ata adi yarasmir e...biabirstvadi ee..Millet daha bilmir hansi hereketi etsin..ne deyesen belesine??

Max_gregor

28 Aprel 2010 21:20

Bu Turkler axir vaxtlar lap Pozulublar....

Paris

28 Aprel 2010 21:09

Ay sənin başıva yekə bir qaya düşsün angry

NINIKO

28 Aprel 2010 21:06

FUUUUUUUUUUUU ALLAH BELANI VERSIN SENIN KISHI am NETER INSANLAR VAR EYYYYYYY HELELERINE 12 IL ISH NEDI GEREK OMWRLWK ISH VERELER QIZIDA NETER SAKIT QALIB EYYYYYYY am NE PIS SHEY VARSA HAMISI TWRLERDEN CIXIR KOKLERI KESILMISH.

Ronie101

28 Aprel 2010 19:53

eseb

Joy.az_super

28 Aprel 2010 18:33

Ilahiiii !!!!! Bu dehshetdir, bu exlaqsizligin en ifrat derecesidir!!!

teshekkur

_ZaYkA_

28 Aprel 2010 17:58

Ce ce ce ce ALLAH gostermesin bele ata!

fabregas105

28 Aprel 2010 16:39

Qubada o qeder olub ki bele seyler.Atanin qizindan bacinin qardasdan usagi olub

Sitat: fabregas105
qızından doğan qızını da təcavüz elədi

Bax bu cemleye ne deyesen?qizindan dogan nedi?belke doogulan?sora da deyirler ki...

Ruvi

28 Aprel 2010 16:15

Canı könlüm ey dünya haralara gedirsən.

lady_nevroz

28 Aprel 2010 16:10

shok

MASTER-SAN

28 Aprel 2010 16:02

qizin ozundede qoyunluq var indiye kimi yatib ...bele atani men derisinin diri -diri soyarame .. .!! eseb
--------------------
Elə insanla DOSTLUQ eləki SƏN onun üçün ÖLMƏYİ fikirləşəndə , O SƏN -nin üçün coxdan ÖLMÜŞ olsun hi: : by : (Vasif .Abbasov )

SIZ niyə SEVMİRSIZ .... ????
Diyəsən xanim ürəyimə saplanmiş xəncəri gormədiz .. hi BY : ( Vasif .Abbasov)

SON ---11/02/2009 -- 26/06/2011 lovejoy --- bye

orxan__555

28 Aprel 2010 15:38

Allah bəlasını verəcək...

Rufat

28 Aprel 2010 15:29

Sitat: Kevin
Adminsən deyə useri TƏHGİR ELƏMƏLİSƏN???????????

Seriallara baxma, yoxsa RİTMEXləşmə getməyəcək səndə özün RİTMEXdən pis olacaqsan. Xəbərdarlıq etdim.
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

Kevin

28 Aprel 2010 15:23

Sitat: Rufat
Səndə RITMEXləşmə gedir.


Adminsən deyə useri TƏHGİR ELƏMƏLİSƏN???????????
O nə sözdür mənə deyirsən!!!
--------------------
Моя девушка ведьма

Rufat

28 Aprel 2010 15:21

Sitat: Kevin
Donnanin fanatıyam... heç kimə deməyin uşağı mənnəndir, yalandan Sançezin üstünə atmışıq...

Səndə RITMEXləşmə gedir.
--------------------
100 sevgili əvəz edə bilməz 1 sevgini...

Kevin

28 Aprel 2010 15:18

Sitat: Lalitta
Deyesən Donna barbara serialını yaxından izləyirsiniz )))


Donnanin fanatıyam... heç kimə deməyin uşağı mənnəndir, yalandan Sançezin üstünə atmışıq...
--------------------
Моя девушка ведьма

Splendid_Girl

28 Aprel 2010 15:15

Sitat: Lalitta
Deyesən Donna barbara serialını yaxından izləyirsiniz )))

lol laught

Kevin

28 Aprel 2010 14:56

hamısı serialların zibbiləridir.
Donna barbaradir nədir o tip seriallarda görürlər belə şeyləri sonrada...
--------------------
Моя девушка ведьма

ChocoLatte

28 Aprel 2010 14:44

BELE ADAMA ATA DEMEK OLMAZ.BU DUNYA HARALARA GEDIR BELE???INSANLAR NIYE BU QEDER VEHSIDILER?COX MARAQLIDI. empathy