Loading...
Quru Dullar

Quru Dullar

Loading...
Quru Dullar

Rusiyanın paytaxtı Moskvada 39 adamın həyatını itirdiyi metro stansiyasına hücumunu reallaşdıran qadın intihar bombaçılardan birinin hələ 17 yaşında olduğu iddia edildi.Rusyanın paytaxtı Moskvada metroda təşkil edilən cütə intihar hücumunda 39 adam həyatını itirmiş, 100dən çox adam da yaralanmışdı. Hücumu Çeçen müqavimətçi Toxu Umarov boynuna götürmüşdü.

Rus polisi hücumu iki qadın intihar təcavüzkarının təşkil etdiyini daha əvvəl açıqlamışdı. İndi Rus Kommersant qəzetinin polis səlahiyyətlilərinə söylədiyi xəbərində, metroda 39 adamın ölümünə səbəb olan qadın intihar bombaçılardan birinin hələ 17 yaşında olduğu ifadə edildi. Hələ uşaq yaşdakı qadın intihar bombaçısının adının Dzhennet Abdurakhanova olduğu və Dağıstanlı bir xadimin dul yoldaşı olduğu da xəbərdə iştirak etdi.

Dağıstan, Çeçenistan, İnguşetya kimi bölgələrdə yaşanan döyüşlərdə həyatlarını itirən kişilərin, yoldaşları, qızları, bacıları ya da analarından ibarət olan və Rusiyada keçmişdə də bir çox intihar hücumunda rol aldığı ifadə edilən qruplara Quru Dullar deyilir.

Cənub Rusiyadakı polis səlahiyyətliləri İngilis televiziya kanalı BBC - yə etdiyi şərhdə, Dzhennet Abdurakhanova adını Moskvadakı təhlükəsizlik vahidlərinə çatdırdıqlarını söylədi.

Rus polis spikeri, 17 yaşındakı Dzhennetin radikal İslamçı bir qrupun liderlərindən Umalat Magomedov ilə evli olduğunu və İslamçı xadimin keçdiyimiz il Rus təhlükəsizlik gücləri tərəfindən öldürüldüyünü ifadə etdi. Ancaq Rus polis spikeri 17 yaşındakı Dzhennet Abdurakhanovanın metrodakı intihar bombaçılarından biri olduğunu bu anda söyləmənin çətin olduğunu açıqladı.

Ancaq Rus polisinin hücum sonrası nəşr etdiyi fotoşəkil çəkərin, Dzhennet Abdurrakhanova ilə bənzərliklər meydana gətirdiyi iddia edildi.
Loading...

OXŞAR XƏBƏRLƏR

Загрузка...

SON XƏBƏRLƏR

Night Wolf

12 Avqust 2013 00:26

o qeder maraqli gelmedi deye hec oxumadim yalniz reyimi bildirdim
--------------------
Hz.Məhəmməd (s.ə.s) əxlaqı, Hz.Süleyman səadəti, Hz.Eyyubun səbri Hz.Həmzənin cəsarəti, Hz.Yusifin gözəliyi, Hz.Əlinin biliyi və 124 min peyğəmbərin duası bizimlə olsun AMİN!

PeTTy

25 May 2013 12:44

Deyecek söz tapammıram,ne keçir ki guya ellerine?!

CrİsTiAnO RoNaLd

8 İyul 2010 00:21

Dəhşət angry

LaLa

25 İyun 2010 12:46

melek wassat

Kedicik_19

9 Aprel 2010 00:37

Sitat: Sevka_(JoY)
Xanim, Bu TERRORdu eee... Rusiya o boyda millete qan uddurur..Milleti de harinlaya - harinlaya gedir !! Bunu eden Dovlet bilmirki, elediyi 100 e qarsiliq, 1 Terror hadisesi basina gelecek!! Omur boyu Chechenler qacqin dusub onlarin elinden !!
Esil cani yanmali olanlar bizimkiler idi eee, Durduq yerde, Gunahsizlar getdi !! 30 Aprel -- Qan yaddasimiz !!
Allah REHMET Elesin !!!

30 Aprel o gun hec vaxt silinmeyecek!

Milagres

8 Aprel 2010 21:17

cray

PRAQMATIK

6 Aprel 2010 07:47

Sitat: gizli_dunya
Günde Iraqda,Efqanistanda o qeder insanlari qirirlar,bir-iki adamlari ölüb diye

1 neferin olumu facie,milyonlarin olumu ise statistikadir.Sen qeyd etdiyin muselman olkelerinde mehv olanlari insan hesab edirler sence indi Xac yurusune cixan xristianlar?Bu terrora maddi yardim gosterenler de Qerb dovletleridir.Sadece "Islam terroru anlamini beynexaalq termine cevirmek meqsedile

Lineage

6 Aprel 2010 01:52

Bu hadisənin taxsırkari Rusiya hökümətidir... onlar buna səbəb oldular hər şey göz qabaqındadır məncə artıq şərhə etdiyac yoxdu onlar öz azadlıqlarını isdəyirlər.

GizLi_DünYa

6 Aprel 2010 01:47

Günde Iraqda,Efqanistanda o qeder insanlari qirirlar,bir-iki adamlari ölüb diye daa bütün günü ancaq danishirlar... Bu hadise olarin elediklerinin yaninda hechnedi,eclaflar... Ancaq Müselmanlara ezab verirler,Inshallah bunlarinda cezasin Allah özü verer... Hech vaxt dilim gelmez bu vicdansizlara rehmet demek,hemde sadece Müselmana rehmet deyilir...
--------------------
Sənin yeni sevgilini görəndə başa düşdüm ki, mən həqiqətən gedərkən hər şeyi özümlə aparmışam. Hətta sənin zövqünü də.

UltrAslan

6 Aprel 2010 00:07

17 YAŞIN VAR , NƏ FARMAZONNUĞ ELİYİRSƏN EEE...

Ronie101

5 Aprel 2010 23:57

melek

LARACROFT

5 Aprel 2010 22:47

Xəbərim var,TV-də baxdım.
ALLAH ölənlərə rəhmət eləsin!
--------------------
Heç bir bəzək və paltar bir qadını, analıq sevgisi qədər gözəlləşdirə bilməz!...

Seker

5 Aprel 2010 22:25

Boyuklere gore kicikler ezilir,yeni sade xalq,Allah rehmet eylesin Amin

Sevka_(JoY)

5 Aprel 2010 21:56

Sitat: besti
ne qzandilar goren bu cinayeti toredenler


Xanim, Bu TERRORdu eee... Rusiya o boyda millete qan uddurur..Milleti de harinlaya - harinlaya gedir !! Bunu eden Dovlet bilmirki, elediyi 100 e qarsiliq, 1 Terror hadisesi basina gelecek!! Omur boyu Chechenler qacqin dusub onlarin elinden !!
Esil cani yanmali olanlar bizimkiler idi eee, Durduq yerde, Gunahsizlar getdi !!
30 Aprel -- Qan yaddasimiz !!

Allah REHMET Elesin !!!
--------------------
"hərşey boşdur" - özü də bir boşdur!

YERAZGIRL

5 Aprel 2010 19:56

ne qzandilar goren bu cinaueti toredenler

Ruvi

5 Aprel 2010 19:42

Sitat: MR.QARRI
ALLAH qorusun

DANGER_85

5 Aprel 2010 19:20

[b]Allah rehmet elsin.Sagol/[/b]

Alah rehmet elsin.Sagol.

MR.QARRI

5 Aprel 2010 18:54

ALLAH qorusun

Naomi_Kempbel

5 Aprel 2010 18:40

DƏHŞƏTDİ

_azeri-kizi_

5 Aprel 2010 18:28

allah rehmet elesiin

Nahid-19

5 Aprel 2010 18:10

ALLAH rehmet elesin..uje yeteri qeder melumatim var nuu yenede teshekkurler....!
--------------------
Sən həyat hekayəmdə yeganə cümləsənki nöqtə qoya bilmirəm